Jak zwiekszyć moc w 1V cd. - Nowe turbo VNT GT1749!!!

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz lut 28, 2010 19:20

dede_mk2, pompę z AAZ do 1V i będzie lepiej hulać.Wtryski w AAZ są takie same ponoć jak w 1V (!),więc nie ma sensu.
Wytniesz kata,odpowiednio zwiększysz dawkę i ciśnienie,a moc skoczy w okolice nawet 100KM :bigok:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

dede_mk2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: ndz lut 28, 2010 11:43
Lokalizacja: Garwolin

Post autor: dede_mk2 » ndz lut 28, 2010 21:26

z tym że pompę mam z 1y a z azz'eta wtryski :satan: to trochę lipa :grrr: bo chyba nie ma sensu pchać 1y i go uturbiać zamiast 1v, które obecnie mam pod maską :chytry:



Awatar użytkownika
Bartek_R
Pasza dla Świń
Pasza dla Świń
Posty: 395
Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
Kontakt:

Post autor: Bartek_R » ndz lut 28, 2010 23:40

dede_mk2 pisze:chyba nie ma sensu pchać 1y i go uturbiać zamiast 1v
no raczej nie 1V to całkiem dobre silniki i za zwyczaj nie wy żyłowane, zmień pompę na grzybkową rusz dawkę i ciśnienie, sprzedaj kata i już będzie fajnie jeżdził


Fortuna jeździ na jednym kole
a bieda na dwóch;
dlatego szybciej nas dogania
:rozpacz:
ObrazekObrazek

dede_mk2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: ndz lut 28, 2010 11:43
Lokalizacja: Garwolin

Post autor: dede_mk2 » pn mar 01, 2010 08:45

ok dzięki, myślałem podobnie, ale zawsze lepiej się upewnić u fachowców :grin:


jest:
audi coupe

Awatar użytkownika
człek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 508
Rejestracja: śr lip 30, 2008 11:31
Kontakt:

Post autor: człek » śr mar 10, 2010 11:50

Czy w sprężarce T2 jest regulacja cisnienia doładowania? bo się rozglądam i nie bardzo wiem gdzie się to robi.

Oraz czy zwiększając dawkę paliwa zwiększa się ciśnienie na pompie? czy to się osobno zwiększa?

Jestem po zwiększeniu dawki i właśnie się chcę zabrać za turbo tylko nie za bardzo wiem z której strony. Wiem, że muszę mieć wskaźnik.



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » śr mar 10, 2010 12:27

Doładowanie regulujesz na cięgnie z tyłu turbawki, ciśnienia paliwa się nie zmienia, od niego zależy wyprzedzenie kąta wtrysku.



Awatar użytkownika
człek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 508
Rejestracja: śr lip 30, 2008 11:31
Kontakt:

Post autor: człek » śr mar 10, 2010 14:04

jesteś w stanie mi to zaznaczyć na jakimś foto? bo cięzko mi to znaleść, to jest jakaś śruba ?



Awatar użytkownika
SZOPENN
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 762
Rejestracja: ndz gru 07, 2008 10:53
Lokalizacja: Polska

Post autor: SZOPENN » śr mar 10, 2010 15:03

Witka


zrobiłem wszystkie mody na swoim 1v, pompke z LDA, regulacja LDA, kąt wtrysku.... kurraakk :helm: nie poznaje tego auta. :green_fuck:

Radość się ma skończyła kiedy po podniesieniu dawki chciałem zniżyć obroty i wykręciłem z tyłu pompy belke/sztange od obrotów i musze wszystko jeszcze raz rozbierać bo nie mam jak się tam dostać żeby to skręciić :crazy:

POza tym... hiper zadowolony jestem... wszystkim polecam, jak uporam się to zaczne podbijać ciśnienie na turbinie, a na wakacje intercooler obowiązkowo :okej: :grin: :grin: :grin:
Ostatnio zmieniony śr mar 10, 2010 15:16 przez SZOPENN, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » śr mar 10, 2010 15:06

Eetam, kawałek zagiętego druta i da się skręcić.

[ Dodano: 10 Mar 2010 14:08 ]
człek, wymacaj,w t2 od gruszki idzie pręt, na końcu którego masz regulację.



Awatar użytkownika
człek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 508
Rejestracja: śr lip 30, 2008 11:31
Kontakt:

Post autor: człek » śr mar 10, 2010 15:13

ok , obmacam dzisiaj :helm:



Awatar użytkownika
SZOPENN
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 762
Rejestracja: ndz gru 07, 2008 10:53
Lokalizacja: Polska

Post autor: SZOPENN » śr mar 10, 2010 15:21

t0mal pisze:Eetam, kawałek zagiętego druta i da się skręcić.
postaram się jutro chociaż odkręcić rurki... może coś pomoże ale wąsko to widze :crazy:


w każdym bąź razie dzięki za ten wątek :bigok:



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » śr mar 10, 2010 15:39

Od wtrysków? A po co?



Awatar użytkownika
SZOPENN
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 762
Rejestracja: ndz gru 07, 2008 10:53
Lokalizacja: Polska

Post autor: SZOPENN » śr mar 10, 2010 15:55

może się źle wyraziłem, wykręciłem pręt regulacyjny niskich obrotów... ten długi z dwoma sprężynkami co się go wkręca w plastikowe cięgno na samym dole pompy.. nie ma tam miejsca na manewr, postaram się jutro ale chyba będzie to niemożliwe, aby dopilnować sprężyny żeby nie spadła i jeszcze jakoś to skręcić :crazy:



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » śr mar 10, 2010 16:09

Sprężynę wycągnij i sobie gdzieś schowaj na później, przy okazji założysz, nic się nie dzieje jak jej nie ma, a sam plastik obracasz przy pomocy śrubokręta, albo kawałka drutu i daje radę to poskładać, jak chcesz to odezwij się na pw, coś się poradzi.
Ostatnio zmieniony śr mar 10, 2010 16:11 przez t0mal, łącznie zmieniany 2 razy.



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości