Turbina,pompa,FMIC,czyli modzenie 1V

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

arwam

Post autor: arwam » śr wrz 02, 2009 20:49

ronuch pisze:
arwam pisze:zakładaj DN OSD 261 lub DN OSD 310
a od czego te końcówki??
będą miały duży wpływ na spalanie (nie mowie o bucie bo wtedy to wiadomo, tylko o spokojnej jeździe)
Z mercedesa.
a spali tyle ile mu wlejesz.
Od Ciebie będzie zależeć jak szybko

nie ustawiajcie czasem ciśnienia większego ani mniejszego jak 155-160barów
po paruset KM ciśnienie spadnie o około 5barów więc ustawcie 160 i powinno być git



gwiazdor1234
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob wrz 05, 2009 15:30
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: gwiazdor1234 » pn wrz 07, 2009 21:17

Kolego awram,czy moglbys mi pomoc wyciagnac troszke KM z mojego pojazdu?



arwam

Post autor: arwam » pn wrz 07, 2009 21:22

gwiazdor1234 pisze:Kolego awram,czy moglbys mi pomoc wyciagnac troszke KM z mojego pojazdu?
nie wiem co masz pod maską a zasada jest taka sama w każdym dieslu.
może trzeba poszukać większego turba?

daj trochę danych technicznych co masz pod maską.
wiesz ile można na tych silnikach wyciągnąć?



gwiazdor1234
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob wrz 05, 2009 15:30
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: gwiazdor1234 » pn wrz 07, 2009 21:26

Wlasnie za bardzo nieslyszalem ile mozna,ale mam 1.9td mam intercooler dosyc spory turbo ihi i pompe z grzybkem,co ci jeszcze potrzeba?



arwam

Post autor: arwam » pn wrz 07, 2009 21:35

gwiazdor1234 pisze:1.9td mam intercooler dosyc spory turbo ihi i pompe z grzybkem,co ci jeszcze potrzeba?
trochę danych typu moc, i fotki dobre i dopiero wtedy można coś powiedzieć



gwiazdor1234
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob wrz 05, 2009 15:30
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: gwiazdor1234 » pn wrz 07, 2009 21:37

ma 90 koni i ~ 200n/m juz zrobilem pina i gov moda i cisnienie 1,1bara,ale troche malo,chcialbym uzyskac tak kolo 150 koni,dalo by rade?fotki bym zrobil jutro bo dzisiaj slabe juz beda



arwam

Post autor: arwam » pn wrz 07, 2009 21:44

gwiazdor1234 pisze:ma 90 koni i ~ 200n/m juz zrobilem pina i gov moda i cisnienie 1,1bara,ale troche malo,chcialbym uzyskac tak kolo 150 koni,dalo by rade?fotki bym zrobil jutro bo dzisiaj slabe juz beda
zależy jaką masz pompę czy 9mm czy 10mm to poznamy po numerach pompy które zaczynaja się od 0 460.
moc jest jak najbardziej do osiągnięcia pytanie tylko czy silnik tyle zniesie



gwiazdor1234
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob wrz 05, 2009 15:30
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: gwiazdor1234 » pn wrz 07, 2009 21:48

no niby ludzie robia na tych silnikach kupe kilometrow,a ty ile bys radzil?a gdzie szukac tych numerow pompy? to moze zaraz skocze zobaczyc

[ Dodano: 07 Wrz 2009 22:31 ]
Mam pompe 0 460



arwam

Post autor: arwam » pn wrz 07, 2009 22:36

gwiazdor1234 pisze:Mam pompe 0 460
podaj dalszą część numerów myślę że bezpiecznie będzie około 130 KM



Awatar użytkownika
Speedr001
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: śr kwie 22, 2009 22:35
Lokalizacja: Grajewo

Post autor: Speedr001 » pn wrz 07, 2009 22:41

może ktoś coś poradzi na taki problem gdy silnik jest zimny wszystko jest ok gdy się rozgrzeje mam taki problem gdy wyrzuce na luz i hamuję to obroty mi spadają do ok 500 ale silnik nie gasnie tylko znacznie nim trzącha oczywiście problem powstał gdy założyłem pompę z grzybkiem


Speedr001

gwiazdor1234
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob wrz 05, 2009 15:30
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: gwiazdor1234 » pn wrz 07, 2009 22:42

0 460 104 040 cos takiego bedzie



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14145
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn wrz 07, 2009 23:18

może ktoś coś poradzi na taki problem gdy silnik jest zimny wszystko jest ok gdy się rozgrzeje mam taki problem gdy wyrzuce na luz i hamuję to obroty mi spadają do ok 500 ale silnik nie gasnie tylko znacznie nim trzącha oczywiście problem powstał gdy założyłem pompę z grzybkiem
Speedr001, też tak miałem i nie mogłem tego rozgryźć.
Pomogła zmiana tłoko-rozdzielacza.
gwiazdor1234 pisze:Kolego awram,czy moglbys mi pomoc wyciagnac troszke KM z mojego pojazdu?
gwiazdor1234, szacunek,ale jak masz indywidualną sprawę do kolegi arwam,to pisz do niego na pw,bo w tym temacie generalnie piszemy o silnikach VW 1,6TD,a konkretniej-1V.
Nie żebym się czepiał,ale jak tak będzie,to za chwilę ktoś tutaj napisze,że mu wtryski leją w PAPAJU i temat zamieni się w jeden wielki spam [-X
Pozdr.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » wt wrz 08, 2009 15:27

Speedr001 pisze:może ktoś coś poradzi na taki problem gdy silnik jest zimny wszystko jest ok gdy się rozgrzeje mam taki problem gdy wyrzuce na luz i hamuję to obroty mi spadają do ok 500 ale silnik nie gasnie tylko znacznie nim trzącha oczywiście problem powstał gdy założyłem pompę z grzybkiem
na 99% powietrze

[ Dodano: 08 Wrz 2009 15:32 ]
gwiazdor1234 pisze:0 460 104 040 cos takiego bedzie
pewny jesteś , bo nie ma takiego numeru a jest taki 0460 404 040 - 10 mm fiat 2.5 Td 85-89



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Post autor: marcinas1983 » wt wrz 08, 2009 16:22

dobra Pany.... a ja zauważyłem u siebie, że... tym "odpowietrznikiem" (pompy z grzybkiem ten jakby pod LDA gdzie jest taki czarny kapturek na niego założony) leci mi ropa.... znaczy się poci się.... to źle czy tak jest w tym typie??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości