Strona 5 z 27
: wt mar 27, 2007 16:36
autor: souler
taki niepozorny, wysoko stoi...
szakunec jak mawial ali g
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
: wt mar 27, 2007 16:46
autor: Krzylu
ciekawe co na to konkurencja
mimo wszystko Gratulacje duzej mocy jak na 1.6TD oby jezdzil jak najdluzej i jak najwiecej
takie pytanie poza konkursem
heble masz oryginalne??
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
: wt mar 27, 2007 17:24
autor: adam16v
Moje gratulacje!! rewelacja! Opisz gdzieś dokładnie jak wygląda montaż takiego turba bo moja turbina już siada i szykuję się do regeneracji albo wymiany
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
: wt mar 27, 2007 18:39
autor: zaprzal
Tomallus pisze:Co do tytułowego 1.6 - czy moc nie powinna iść jeszcze, pod koniec, do góry?
Moment masz jak 170KM Jetta, ale w niej dużo większe mody i większe turbo VNT.
sam sobie odpowiedziales, mniejsze turbo - wiekszy moment na dole
wieksze turbo - wiekszy lag, mniejszy moment na dole, ale za to na gorze duzo lepiej
dlatego
adam16v, jesli vnt to polecam gt20, mozna dopiero wykorzystac potencjal pompy 10mm a jest on niemaly.
ale bez hardcore, takie turbo jak Euglena do jazdy na codzien to bajka
[ Dodano: Wto Mar 27, 2007 6:53 pm ]
Cinek, z calym szacunkiem, jak Euglen sie upora z jeszcze jednym klopotem to seryjny AFN w mk2 bedzie mogl wachac dymek, doslownie
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
: wt mar 27, 2007 19:34
autor: euglen
Krzylu pisze:heble masz oryginalne?
standardowe, ale dziś założyłem Ate Power Disc 239x12 i klocki Ferodo i jest poprawa, jeszcze teraz zmienię pompę hamulcową na większą i wtedy zobaczymy co będzie
Tomallus pisze:Co do tytułowego 1.6 - czy moc nie powinna iść jeszcze, pod koniec, do góry?
właśnie o tym kłopocie mówi
Zaprzal
Poniżej zamieszczam schemat instalacji sterującej turbosprężarką:
1 i 2 idą do diody 3 i 4 idą do włącznika. Wszystko działa w ten sposób, że w momencie przykręcenia kluczyka w stacyjce zostaje podane napięcie na elektrozawór i podczas pracy silnika powietrze "przechodzi" bezpośrednio do "gruszki" przy turbosprężarce - stopniowe ograniczanie ciśnienia - regulacja max ciśnienia naciągniem sprężyny w gruszce, w momencie przełączenia włącznika elektrozawór zostaje zamknięty (odcięte zasilanie) i zapala się dioda-powietrze przechodzi przez MBC wysterowany na ciśnienie jakie sobie życzymy
PS. Na schemacie jest wastegate a nie gruszka, bo to stary rysunek tak jeździlem na K14 i nie chciało mi się przerabiać rysunku
![wink :wink:](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
: wt mar 27, 2007 19:39
autor: souler
tak patrze na ten schemat i narazie nic, a nic nie chwytam
![blush :blush:](./images/smilies/blush.gif)
: wt mar 27, 2007 20:27
autor: McFafik
tomcio666 pisze:a teraz wykresik
jak ja powiem swojej ze nie kupie obraczek na slub ... tylko znów bede ładował kase w VW ??? jak ja jej to powiem
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
: wt mar 27, 2007 21:49
autor: ventil
euglen, gratulacje, kawał dobrej roboty. Niejeden koles na swiatłach sie zdziwi jak brykniesz mu sprzed nosa, hehe... Z ciekawości zapytam na jakim cisnieniu osiągnąłeś ta moc?
Pozdrawiam!
p.s. czuje ze na tym nie poprzestaniesz...
: wt mar 27, 2007 21:51
autor: euglen
tomcio666,
ventil, dziękuję
![pub :pub:](./images/smilies/pub.gif)
a to wszystko działo się na ciśnieniu 1,2 bar
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
: wt mar 27, 2007 22:03
autor: hanti
euglen, szacunek
kawał dobrej roboty
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
: wt mar 27, 2007 22:15
autor: ventil
euglen pisze:
ventil, dziękuję
![pub :pub:](./images/smilies/pub.gif)
a to wszystko działo się na ciśnieniu 1,2 bar
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Ooo, to mysle ze jeszcze z 0,3 mozna smialo dołozyc jesli oczywiście IC jest porzadny (nie oryginalny od SB). No i sposobób by sie jeszcze znalazł na więcej paliwa z tej 10mm. Wynik naprawde swietny. czy wydech masz tez zmieniony na wiekszy?
: wt mar 27, 2007 22:39
autor: euglen
ventil, więc mam FMIC ale niezbyt duży - w momencie jak go zakladałem jakieś roku temu to nie przewidywałem, że będzie większy potrzebny
![wink :wink:](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
wydech mam caly 56mm średnicy wew. i jeden tłumiczek na końcu
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
właśnie muszę coś zrobić,żeby moc u góry też była- pomysł chyba mam,ale czy się sprawdzi to się okaże...
![chytry :chytry:](./images/smilies/chytry.gif)
A ciśnienia narazie nie chce większego dawać, bo bez paliwa w górnym zakresie to i tak bez sensu.