Strona 5 z 92
: ndz lut 04, 2007 14:37
autor: Darass
zaprzal pisze:zalezy co chcesz osiagnac
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
jezeli wystarczy ci to co jest to nie podkrecasz
tak na prawde to chcialem tylko delikatnie poprawić golfika, a jak juz wlozylem pina, dostał powera to sie wiecej zachcialo
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
na pewno zalezy mi na ekonomice bo duzo jezdze wiec nic co drastycznie wplynie na spalanie nie wchodzi w gre. na razie podpiłuje jeszcze pina od 1.6, pobawie sie turbo i zobaczymy.
P.S myśle tez nad wywaleniem kata. i teraz pytanko, czy nie bedzie mi wiecej kopcił, i czy to coś wogóle da?
: ndz lut 04, 2007 14:45
autor: zaprzal
Darass pisze:na pewno zalezy mi na ekonomice
a dlugo juz jezdzisz z pinem? spalanie ci przypadkiem juz nie spadlo? :>
: ndz lut 04, 2007 15:22
autor: Michnik
A czy ja jak nie mam tego PINa od 1.6TD, a mam podniesioną dawkę i ciśnienie na turbinie to jest żebym jeszcze go zakładał? Bo boje się , żę będzie już za duża dawka paliwa?
: ndz lut 04, 2007 15:42
autor: zaprzal
Michnik, sens jest jak najbardziej... Daje sie wszystko lepiej wyregulowac, mozesz miec mniej paliwa na niskich obrotach gdy nie masz cisnienia doladowania, a wiecej paliwa gdy nacisniesz gaz do podlogi i pojawi sie cisnienie doladowania...
: ndz lut 04, 2007 22:46
autor: Darass
zaprzal pisze:Darass pisze:na pewno zalezy mi na ekonomice
a dlugo juz jezdzisz z pinem? spalanie ci przypadkiem juz nie spadlo? :>
na razie na pewno nie spadło, bo butuje bardziej niz zwykle
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
ale zauwazylem ze idzie od niskich obrotów, wiec przy spokojnej jezdzie powinno spaść.
mysle jeszcze nad podpiłowaniem tego pina, albo tej podkładki no i podkręceniu troszke turbiny
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
czekam na wskaźnik doładowania, wtedy bede kombinował.
P.S a powiesz mi coś na temat wycięcia kata? da to cos wogole i czy nie bedzie bardziej kopcił?
: pn lut 05, 2007 00:28
autor: souler
a czemu mialby kopcic? wycinaj jak najszybciej to bedzie sie jeszcze lepiej zbieral z dolu.
: pn lut 05, 2007 00:46
autor: Bolekrsko
witam.. postanowilem ze podkrece swoja furke.. mam mk3 1,9 td rok 93 wiec aaz...
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
pompa oczywiscie z grzybkiem.. z tylu na turbince widzialem ciegno... jutro jakies fotki porobie to podpowiecie mi co podkrecic:) i nie ma ktos pina do szprzedania? od 1,6td? bo na 1,9 jest najgorszy pin blokujacy z tego co sie zorientowalem:) pozdrawiam:)
: pn lut 05, 2007 01:12
autor: Darass
SouleR pisze:a czemu mialby kopcic?
a kat nie blokuje spalin? wydawalo mi sie ze wlasnie bedzie kopcił bardziej po wycięciu, ale jezeli nie to bede kombinował
Bolekrsko pisze:i nie ma ktos pina do szprzedania? od 1,6td? bo na 1,9 jest najgorszy pin blokujacy z tego co sie zorientowalem:)
pisz do Trochima, on ma na sprzedaż piny. ja swoj dorwalem za 10zł
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
mechanik nie wiedzial co ma
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
: pn lut 05, 2007 03:08
autor: Bolekrsko
hehe... no ja mushe wykombinowac pina bo takto lipa on wszytko blokuje.. nic nie wyciagne bez niego:D
: pn lut 05, 2007 08:17
autor: MaSa_Golf
bolek swoja fure ;>
Jak sie gabryś dowie ze mu golfa przerabiasz....
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
: pn lut 05, 2007 13:26
autor: Bolekrsko
hehe. masa:D kupuj turbo i pompe:D
![Obrazek](http://img46.imageshack.us/img46/9922/ciegnocf6.th.jpg)
: pn lut 05, 2007 14:03
autor: zaprzal
Bolekrsko, z tego co pamietam, musisz skrocic to ciegno pokrecajac zeby zwiekszyc cisnienie
: pn lut 05, 2007 19:09
autor: Bolekrsko
no ale musze kupic miernik doladowania... wszytko powoli.. nie spieszy sie tak. wole dokladnie zrobic:)
: pn lut 05, 2007 19:27
autor: zaprzal
Bolekrsko pisze:nie spieszy sie tak. wole dokladnie zrobic:)
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)