Strona 5 z 92

: pt wrz 15, 2006 22:08
autor: evilvw78
Witam Wszystkich Maniaków vw.Od pewnego czasu siedzę i czutam i wreszcie się skusiłem. Posiadam golfa 3 19TD AAZ 93r GTD Ma przejechane ok 320tys km Zamontowałem dziś wskażnik doładowania i jak daję tak na maxa to przy około 4 tys odr na 4 biegu ciśnienie wynosi 1,3 a jak tak w miarę spokojnie deptam to ok 0,6.
Nic nie robiłem do tej pory przy silniku a lubiędawać po garach. Osobiście przejechałem jakieś 40tyś a silniczek chodzi elegancko. Czyli takie ciśnienie chyba mu nie szkodzi. pojechałem do znajomego i okazało się iż posiadał takiego pina od 1,6TD więc go mam i mam zamiar go założyć

Czy po założeniu tego pinu ciśnienie jeszcze się zwiększy ?

Wydaje mi się iż to ciśnienie jest troszkę za duże bo tu wszyscy piszą ze 1,1 to max ale w sumie już 40 tyś przejechałem i nic złego się nie stało Czekam na opinie

: sob wrz 16, 2006 09:47
autor: vw_vandal
evilvw78, ja miałem ustawione 0,9 bara zrobiłem myk z trzpieniem i jest 1,1 bara, więc trochę ciśnienie może się zwiększyć.

: sob wrz 16, 2006 10:17
autor: mac79
Czy po spiłowaniu podkładki i stwierdzeniu że np. dymienie oraz spalanie znacznie się zwiększyło, da się powrócić do stanu początkowego ?? np. podłożyć jakąś inną podkładke ??

pozdro

: sob wrz 16, 2006 10:41
autor: evilvw78
VW vandal Jak mierzyłeś to ciśnienie doładowania

ja jak jadę i daję na maxa to pokazuje 1,3bar

w opisie serwisowym próba drogowa doładowania brzmi tak:
2bieg ok 60km/h lekko hamując gaz do dechy i ma być pomiędzi 0,6do 0,83
Po przeprowadzeniu takich prób u mie jest ok 0,7bara. więc wychodzi ze jest w normie ale jak dję buta na 4 czy 5 biegu to jest 1,3 Sam do końca nie wiem może takie musi być ?

: sob wrz 16, 2006 10:51
autor: vw_vandal
evilvw78, ja tam nic nie mierzyłem jak przyśpieszam czyli wciskam gaz wskazówka leci od razu na 1.1 bara, póżniej np. jak lece stałą prędkością np. 120 km\h do wskazówka pokazuje 0,5 bara ale znów dam gazu od razu leci na 1.1 bara.

: sob wrz 16, 2006 11:24
autor: evilvw78
vw vandalDzięki za opis Jak założę to się odezwę. Zobaczymuy co będzie u mnie bo z tego co widzę to u każdego jest inaczej. Pozdr

: sob wrz 16, 2006 11:28
autor: vw_vandal
evilvw78, a co u innych jest inaczej??

: sob wrz 16, 2006 12:07
autor: evilvw78
vw wandal
U mnie 1,3 przy 4tys na 4 biegu
u innego kolegi 1,5 przy 3,5tyś
jedni twierdzą iz po zmianie pina ciśnienie rośnie inni mówią ze nie
inni jeszcze ze wzrasta po podniesieniu dawki paliwa
na forum jest zdjęcuie ta kolo ma chyba 1,7 przy 3tys tylko nie wiem na jakim biegu
Widzę iż w dużej mierze to sprawa indywidualna dla każgego silnika inne zużycie itp

Mój w teście serwisowym pokazuje prawidłowo międzi 0,6 a 0,83 ale podczas normalnej jazdy i bucie 1,3 bar
W końcu jak jest normalnie ?

: sob wrz 16, 2006 12:19
autor: vw_vandal
evilvw78, umnie przy 2200 obr. wciskam gaz auto przyśpiesza, a wskazówka wędruje na 1.1 bara. Dziwne ;)

P.S: widzę że jesteś nowy jak chcesz zacząć od jakiegoś niku to wystarczy kliknąć go w tego kogoś profilu ;)

: sob wrz 16, 2006 14:19
autor: evilvw78
vw_vandal, a na jakim biegu masz przy 2200 to 1,1 chyba nie na 5 imile ta twoja bryka poleci na maxa

: sob wrz 16, 2006 14:42
autor: vw_vandal
evilvw78, na każdym biegu mam 1.1 bara przy 2200 obr łapie turbo i zaraz jest 1.1 bara i tak ciągnie aż wyje silnik !! Przez jakiś czas się zastanawiałem dla czego tak się dzieje ale nie mam pojęcia ;)

: sob wrz 16, 2006 14:50
autor: evilvw78
vw_vandal, dziś pojeżdżę bo wczoraj zamontowałem dopiero wskażnik i zobaczę dokładnie to napisze ci jak to u mnie wyglada.
Dzięki za info
pozdr

: sob wrz 16, 2006 14:53
autor: mac79
vw_vandal pisze:na każdym biegu mam 1.1 bara przy 2200 obr łapie turbo i zaraz jest 1.1 bara i tak ciągnie aż wyje silnik !! Przez jakiś czas się zastanawiałem dla czego tak się dzieje ale nie mam pojęcia ;)
dziwne że tak nisko masz takie duże doładowanie :chytry:
u mnie turbo pompuje od 2tys.
doładowanie 0,9bara mam przy ok. 2,8-3tys, ale nie modyfikowałem jeszcze pompy

: sob wrz 16, 2006 15:09
autor: vw_vandal
mac79, ja mam 1V jak go sprowadziłem z niemiec to zamieniłem pompe na tą z "grzybkiem" bo myślałem, że jakiś niemiec wstawił od zwykłego diesla. Tu na forum dowiedziałem się że takie pompy były tylko w TD 1V. Później założyłem wskaźnik doładowania i od razu miałem 0.9 bara też nic nie grzebałem. Później obróciłem membrankę ale tak trochę inaczej jak tu jest opisane. I ciśnienie podskoczyło do 1.1 bara i turbo zaczeło łapać przy 2200 obr.