Strona 5 z 7

dziwne stare koncowki wtryskow w aaz

: sob lis 30, 2013 20:11
autor: Domismchw
jozeph32 a na jakim cisnieniu jezdzisz?;)

dziwne stare koncowki wtryskow w aaz

: sob lis 30, 2013 20:25
autor: jozeph32
Ja jak na razie się uspokoiłem z modami tylko marny 1bar :los2: a i tak jedzie lepiej jak na k14 przy 1.5 :grin:

dziwne stare koncowki wtryskow w aaz

: sob lis 30, 2013 20:44
autor: Domismchw
rozumiem;)pierwszy raz jak bylem na hamowni wyszlo 93km i 193Nm po wiekszej dawce,fmic ,mbc na T2 ustawione na 1,1bar,boostpin. powiedz mi jozeph52 ile liczysz ze osiaglem teraz km po moich modach mniej wiecej? mbc,dawka max,koncowki wtryskow dnosd274,przelot,td04 na 1.5bar,boost pin,govermod,fmic,wywalony ogranicznik dawki paliwa co o tym sadzisz? a ty jozeph52 ile kryje twoj aaz pod maska?:)

dziwne stare koncowki wtryskow w aaz

: sob lis 30, 2013 21:07
autor: jozeph32
Ja mam stare poczciwe 1.6 JR Pod maską. Co do mocy nie ma co gdybać tylko jak się chce wiedzieć dokładnie to się jedzie na hamownię. Mi nie chodzi o kreski tylko o przyjemną jazdę :grin:

dziwne stare koncowki wtryskow w aaz

: sob lis 30, 2013 21:13
autor: Domismchw
no czaje;) dzisiaj na 2 na prosto kiera i brak trakcji przeciaglem go do 4 i paliwa braklo i po wcisnieciu sprzegla zgasl;D :P

dziwne stare koncowki wtryskow w aaz

: sob lis 30, 2013 21:18
autor: jozeph32
Tylko nie ciśnij go za mocno i za często bo szybko wyzionie ducha lub korby powychodzą bokiem jak to już u niektórych miało miejsce :hehe:

dziwne stare koncowki wtryskow w aaz

: sob lis 30, 2013 21:23
autor: Domismchw
no staram sie jak najmniej jezdzic z butem w podlodze;)a jezeli chodzi o kondycje silnika to trudno okreslic ale jak narazie hula :bigok:

dziwne stare koncowki wtryskow w aaz

: sob lis 30, 2013 22:15
autor: marcinas1983
z td04 nie warto dmuchać więcej niż 1.1 bara na standardowych klamotach... później robi się za dużo powietrza względem dawki i jedzie auto na samym powietrzu... dlatego lepiej dać 1-1.1 bara. A co do mocy... nie ważna jest jej ilość a przebieg momentu i mocy.... prosty przykład... miałem SBeka co miał 132KM przy 4.5 tys obr/min i 230Nm przy 3.5 tys obr/min i gorzej to jeździło niż m-tdi, który miał max moc 112Km przy 3.8 tys obr/min i max moment 260Nm przy 2.3 tys obr/min. M-tdi bym objechał swojego SBeka na krótkiej skrzyni bez problemu :helm:

dziwne stare koncowki wtryskow w aaz

: sob lis 30, 2013 23:15
autor: Domismchw
czyli zmniejszyc cisnienie do 1,1 polecasz ?zrobie tak i zobacze jak jezdzi a myslisz ze mniejsze cisnienie da poprawe?ja przed chwilka patrzylem i przy 2.1tys obr/min mam 1 bar a dalej juz nie zwrocilem uwagi przy ilu mam 1,5 ale pewnie gdzies 2850 obr/min. bo twoj m-tdi ma wiecej niutków od Sbeka dlatego lepiej szedl moim zdaniem ;Dwlasnie tamto moje t2 wydawalo mi sie zwawsze i mialo jeden punkt w ktorym wgniatalo w fotel a pozniej spokoj a td04 ma bardziej ta moc rozciagnieta i nie czuc tego tak bardzo ale i tak roznica jest w porownaniu do t2 :D na t2 przy 2 tys obr/min mialem 1,1bar.jak pompe przerobie na 11mm moge wtedy zaaplikowac wieksze troche cisnienie czy td04 jest najbardziej wydajne do 1,1?

dziwne stare koncowki wtryskow w aaz

: ndz gru 01, 2013 13:33
autor: marcinas1983
Domismchw pisze:bo twoj m-tdi ma wiecej niutków od Sbeka dlatego lepiej szedl moim zdaniem
m-tdi miał dłuższą skrzynię, zaś SB'ek miał trochę krótszą ( 4S ) niż obecnie Ty masz. Tu nie chodzi o ilość KM i Nm a o ich przebieg.... diesel, który będzie miał wysoko moc i moment obrotowy nie będzie dobrze jeździć taka jest prawda... dlatego najlepiej jak moment obrotowy jest koło 2 tys obr/min... wszystko inne będzie powodować, że jazda TD będzie męcząca.... takie jest moje zdanie i nie wszyscy muszą się z tym zgadzać.

dziwne stare koncowki wtryskow w aaz

: ndz gru 01, 2013 13:59
autor: Domismchw
no tu masz racje bo odczulem roznice miedzy t2 jak wstaje a td04 i lepiej mi sie jezdzilo z dolu na t2 ale zas slaba gora.cisnienia jeszcze nie zmniejszylem bo nie mialem kiedy ale jutro mam nadzieje ze tym sie zajme.
czyli td04 jest dobrym zakupem?bo od t3 podobno wczesniej wstaje;)

dziwne stare koncowki wtryskow w aaz

: ndz gru 01, 2013 14:17
autor: EnejVW
t3 to jest zabytek który jak już ktoś gdzieś na tym forum napisał ma dwie zalety: pasuje bez przeróbek i sporo waży co ma znaczenie kiedy sprzedajemy go na złom, te 1,5 bara dmuchasz z mbc czy masz tylko na gruszce skręcone?

dziwne stare koncowki wtryskow w aaz

: ndz gru 01, 2013 14:57
autor: Domismchw
z mbc ale ustawialem szpilka i akurat od strzala trafilem 1,5 bara a ma jakies znaczenie wieksze czy z mbc czy bez?szczerze to wydaje mi sie ze powinien lepiej ciagnac;)

dziwne stare koncowki wtryskow w aaz

: ndz gru 01, 2013 15:05
autor: marcinas1983
Domismchw, jeśli dasz wyższe ciśnienie doładowania w chwili max dawki wtedy będzie największy Nm, ale... później pompa tnie dawkę im wyżej tym bardziej, a doładowanie zostaje to samo i w końcu może być tak, że będziesz jechał na powietrzu zamiast z mocą... dlatego lepiej obniżyć tak doładowanie żeby auto nie było przeładowane powietrzem przy wyższych obrotach... tak mi się przynajmniej wydaje.