Strona 5 z 10

WG czy VNT

: wt wrz 18, 2012 22:23
autor: biznes88
Co do grzania silnika... nikt jeszcze nie opatentowal jak zrobic zeby szybciej sie chlodzil?... nie wiem moze jest jakis patent na wieksza wydajnosc chlodzenia :jezor:
ARWAM czyli ty masz obecnie ponad 200kucy w swoim aucie i tak jezdzisz czy to bylo kiedys i tylko dla zabawy???

WG czy VNT

: wt wrz 18, 2012 22:24
autor: EnejVW
U znajomego leży 1.7 z jakiegoś transporta t2 czy t3 z urwanym rozrządem, może to być czegoś warte?
biznes88, ja niemam zamiaru włożyć do niego więcej jak 200 zł, uszczelnię go tylko zmienię pasek rozrządu, i naleję nowego oleju niech żre.
Wiem że najlepiej było by go jeszcze pomalować i wystawić na allegro za 1000zł po remoncie.

WG czy VNT

: wt wrz 18, 2012 22:27
autor: arwam
przy mocach pona 100KM/1l pojemności skokowej nie poradzisz przy pośrednim wtrysku za wiele, płyn się gotuje na powierzchni płaszcza wodnego co pogarsza jeszcze odbieranie ciepła na skutek powstawania korków parowych... tu nie pomogą większe chłodnice, wydajniejsze pompy chłodzenia, i inne triki, jedynie inny płyn który by miał znacznie wyższą temp wrzenia mógłby coś zmienić...

WG czy VNT

: wt wrz 18, 2012 22:28
autor: biznes88
TDiesel power, No skoro tak podchodzisz do sprawy to OK... hehe myslalem ze jestes MANIAKIEM jak nie jeden na forum co w MK2 wpakowal pewnie tyle kasy ze golfa 5 by kupil :grin:

WG czy VNT

: wt wrz 18, 2012 22:30
autor: biznes88
arwam, aha wiec muszisz szukac jakiegos "labolatoranta" ktory zrobi ci magiczny ELIXIR do chlodnic :bigok:

WG czy VNT

: wt wrz 18, 2012 22:31
autor: EnejVW
To znaczy miałem zamiar go remontować, ale okazało się że bez szlifu lub tulejowania się nie obejdzie i jednak zrezygnowałem, bo cudów z niego i tak nie będzie, ale i tak zawszę będę miał sentyment do 1.6.

WG czy VNT

: wt wrz 18, 2012 22:33
autor: EnejVW
albo zrobić chłodzenie olejem tak jak w starych suzuki gsxr

WG czy VNT

: wt wrz 18, 2012 22:42
autor: biznes88
TDiesel power, kolego w suzuki cylindry chyba chlodzi powietrze a olej wspomaga... aczkolwiek mozna by bylo probowac jakies super chlodnice do oleju silnika... tylko zeby nie plyn go chlodzil bo jak nagrzewa sie np do 110stopni to taka temp chlodzi olej...

WG czy VNT

: śr wrz 19, 2012 08:53
autor: arwam
albo usunąć wymiennik ciepła woda-olej i wsadzić podstawkę z termostatem i dużą chłodnicę, ja celuję wykorzystać chłodnice od klimatyzacji do golfa MK3 1.4 jako chłodnice oleju. tak żeby zawsze z zapasem wystarczała...

WG czy VNT

: śr wrz 19, 2012 22:30
autor: EnejVW
Czyli ten 1.7 to 1.6 z większymi tłokami, bo tam urwał się rozrząd, to może tylko głowicę wystarczy wymienić, jeśli nie będzie w gorszym stanie niż mój to będę chyba 1 na forum z takim motorem:D

WG czy VNT

: śr wrz 19, 2012 22:35
autor: arwam
1.7 były na płytkach, jesli nie masz silnika na płytki to raczej nie pogodzisz tego, bez wielkiej rzeźby...

WG czy VNT

: śr wrz 19, 2012 22:38
autor: EnejVW
to trudno pierwsze zrzucę głowicę i zobaczę co z nim, może same zaworki podejdą

WG czy VNT

: śr wrz 19, 2012 22:58
autor: marcinas1983
TDiesel power, zawsze możesz wyciągnąć tłoki z tego 1.7 o ile są dobre, rozebrać swój silnik zrobić rozwiert pod tłoki z 1.7 na nowych pierścieniach... dać swoją głowicę i będziesz miał 1.7 w bloku od 1.6 :bajer: .

WG czy VNT

: śr wrz 19, 2012 23:00
autor: arwam
można też dać wał od 1.5D i mamy znów 1.6 które możemy kręcić jak wiertarkę :wink: