Strona 5 z 10

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

: ndz lip 10, 2011 22:41
autor: Michał_1977
arwam pisze: jakbyście wiedzieli co się dzieje z tempereturami oleju to byście troszkę inaczej śpiewać zaczeli
Znów zaczynasz...
Jakie masz te temperatury na pompie 9mm?Co to ma wspólnego z polerką tłoków? :chytry:
Poza tym,autor przynajmniej kilka razy powtarzał,że wystarczy mu 130PSów :bajer:

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

: ndz lip 10, 2011 23:34
autor: LeadPCT-V.A.G
a pompę mam 10mm jak by co :hmm:

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

: pn lip 11, 2011 07:33
autor: Michał_1977
LeadPCT-V.A.G pisze:pompę mam 10mm jak by co
To nic.Jak nadejdzie czas remontu silnika,wtedy można myśleć o polerce tłoków,a rozdzieranie go tylko dla owej polerki,mija się z celem :bajer:

Re: [Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

: pn lip 11, 2011 09:44
autor: LeadPCT-V.A.G
Michał_1977 pisze:
LeadPCT-V.A.G pisze:pompę mam 10mm jak by co
To nic.Jak nadejdzie czas remontu silnika,wtedy można myśleć o polerce tłoków,a rozdzieranie go tylko dla owej polerki,mija się z celem :bajer:

mam takie samo zdanie o tym :)

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

: pn lip 11, 2011 12:12
autor: arwam
ja za to mam zdanie że jak się chce podkręcać silnik i to zwłaszcza taki który kupujemy dopiero w cełu włożenia go do auta to niezbyt mądre by było jeździć tak na nim jak nie wiesz coi w trawie piszczy. każdy ma prawo mieć własne zdanie i nie można nikomu swojego narzucać.
ja też nikomu nie narzucam zdania że musi podzielać moje, ale swojego zdania nie zmienię. jeśli chodzi o auto to buda może być nawet zaniedbana i podkorodowana lekko ale silnik musi być dopieszczony.

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

: pn lip 25, 2011 22:03
autor: LeadPCT-V.A.G
po małej przerwie na poszukiwania udało mi się wyrwać AAZ z kolektorami i turbinką za przystępną cenę

które kolektory będą lepsze te z AAZ czy te z JR ??

turbo ma iść z JR (k24) sprawdzałem od strony gorącej igła łopatki i zero luzu od strony zimnej łopatki tak samo igła ale lekki luz poprzeczny ale nie taki żeby zabijał .

nie wiem jeszcze jakie turbo będzie w AAZ ale na pewno nie będzie to k24 albo T3

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

: wt lip 26, 2011 10:14
autor: arwam
LeadPCT-V.A.G pisze:które kolektory będą lepsze te z AAZ czy te z JR ??

opcja nr 1 czyli kolektory bierz od AAZ'a. no może po za wydechowym



jak chcesz coś mocniejszego zrobić to załóż T3.

w AAZ'cie standardowo do roku 94 masz albo T2 albo K14. po roku 94' były również K03 i T15 oraz GT15 montowane.


a co do luzów to sprawdzałeś po wypłukaniu oleju z łożysk?

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

: wt lip 26, 2011 14:53
autor: LeadPCT-V.A.G
silnik jest z passata B3 na zdjęciu widziałem że na pompie miał coś jak by potencjometr ale gaz był na linkę bo widać uchwyty.

dzisiaj dopiero wykręcę całkiem turbo . jak wypłukać ten olej z łożysk ?? jest jakaś metoda ??

chyba że znajdzie się klient na obydwa turbo to wtedy mogę pobawić się z jakąś lepszejszą turbawką niż K24 którą obecnie miałem i planuje założyć do AAZ

rura na zrobienie down pipe już czeka jeszcze muszę zdobyć flanszę jakąś i powiercić otwory ;)

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

: śr lip 27, 2011 12:23
autor: arwam
LeadPCT-V.A.G pisze:dzisiaj dopiero wykręcę całkiem turbo . jak wypłukać ten olej z łożysk ?? jest jakaś metoda ??

na to najlepszy sposób to nafta

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

: śr lip 27, 2011 17:24
autor: LeadPCT-V.A.G
wypłukałem to benzyną , teraz się ładnie suszy i jeszcze przed montażem wydmucham sprężarką aby nic tam nie zostało w środku ... luz wzdłużny naprawdę minimalny ruszałem wałkiem z dobre 5 minut zanim doszłem że to jednak jest luz

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

: czw lip 28, 2011 08:32
autor: mack1111
a jak jest z rozrządem w 1,9 td kupilem goły słupek i widze że pasek jest 2 zeby dluższy jak w 1.6 td ktos wie dlaczego?? koło pompy jest wieksze w aaz czy któreś kolo od rozrządu??

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

: czw lip 28, 2011 09:15
autor: Orzeł_01
mack1111, blok jest wyższy, bo AAZ ma większy skok tłoka :bigok:

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

: czw lip 28, 2011 13:52
autor: arwam
dokładnie tak. dodatkowo jest inny moduł zęba. w 1.6 masz zęba "kwadratowego" z nacięciem a w 1.9 masz półokrągłe zęby

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

: czw lip 28, 2011 16:36
autor: LeadPCT-V.A.G
a koło pompy wtryskowej z JR będzie pasować do AAZ ?? bo pompa to już wiem że będzie