Strona 5 z 10

Re: WIĘKSZE WTRYSKI do AAZ

: wt lip 10, 2012 22:48
autor: bikerxc
temat stary więc można odświeżyć, może pojawiły sie jakieś nowe opinie? :food:
Podejrzewam u siebie zły stan wtrysków. Mam aaz-ta w mk3, boost pin, zegar boost, dawka jest chyba na maksa albo przed samym końcem, mocno podkręcone turbo, ale jak się człowiek przyzwyczai to zawsze mało(tak dla info minimalnie wygrywa z paskiem b5 kombi afn 110, mierzone pod górkę, na ile kucy oceniacie?).

Dopóki nie ma doładowania(czyli powiedzmy 1800-2000rpm), przy przyśpieszaniu-zostawiam czarną chmurę-aż trochę głupio(sporą!), na doładowaniu też trochę czadzi ale już nieporównywalnie mniej. Po kupnie szarpał jeden z wtrysków(a może więcej?) ale po zalaniu stp do wtrysków wszystko ustało, dlatego głównie stawiam na wtryski. W obecnych temperaturach pali od strzała, na mrozach trochę gorzej. Spalanie tez nie należy do najmniejszych, nawet jak staram się oszczędnie jechać to o 5l mogę zapomnieć, może udało by się 5,5l/100 a tak normalnie to 6/6,5l/100km. :banghead:

Problem w tym że jeśli już bym się zabrał za wtryski to nie wiem jaki wariant wybrać? Regenerować swoje z końcówkami 265 i ustawić np. na 150bar? Czy może lepiej kupić używki z zapewnieniem sprawności i możliwością zwrotu? Na allegro pełno ofert. Jest jeszcze opcja wsadzenia np. od SB-ka, niby są wydajniejsze ale chyba głośniejsze? Chociaż ciut więcej klekotu da się przeżyć-jeśli rekompensata będzie w KM.
Mój goffer jest z 92r, nie wiem czy mam 1 czy 2-dwu sprężynowe, da się to jakoś rozpoznać?

I jak ma się opcja regeneracji bo sporo czytałem że po regeneracji potrafi wzrosnąć spalanie albo wytrzymują krótkie przebiegi i znowu padaka.

Dzięki za przeczytanie lektury :bigok:

WIĘKSZE WTRYSKI do AAZ

: śr lip 11, 2012 00:08
autor: arwam
powiem tak różne opcje testowałem i nie miałem okazji jeszcze przetestować opcji DN OSD 310 i 314. ale z tych co najmilej wspominam pod względem spalania i kultury pracy to wtryskiwacze od 1.6TD JR i SB ze wskazaniem na te pierwsze...

powiem tak ze swego czasu bosch był dobry ale teraz jak wszystko inne robione w Chinach i w Indiach.
póki co bardzo dobrze robi MONARK DIESEL. ma tylko jedną wadę: mianowicie po zrobieniu wtryskiwaczy na tych końcówkach niemal 100/100 szt się zawiesza. pomaga porządne przegonienie.

WIĘKSZE WTRYSKI do AAZ

: wt sie 14, 2012 23:09
autor: biznes88
Sprzedam Wtryski do 1.6 td JR! 5sztuk... cena do negocjacji (w zasadzie kto ile da) Mam tez kilka rozebranych pomp wtryskowych (m.in. aaz peugeot - rozebrane z powodu uszkodzenia tloczka. Obudowy, fale, walki, 2 gory LDA - nie uszkodzone takze moze sie komus przydac) jak cos to pisac...

WIĘKSZE WTRYSKI do AAZ

: pt sie 17, 2012 08:25
autor: arwam
biznes88, do tego jest dział giełda. tam użytkownicy modzonych Diesli też zaglądają :bigok:

P.S. pompa od PEUGEOTA, jaki ma wałek? 17mm czy już gruby?

WIĘKSZE WTRYSKI do AAZ

: pt sie 17, 2012 08:37
autor: t0mal
Gruby, napewno.
Chcesz? :)

WIĘKSZE WTRYSKI do AAZ

: pt sie 17, 2012 09:44
autor: arwam
no czegoś właśnie na powoli szukam pod następną "budowle" i mam już dośc ustawiania kąt wtrysku co 1000-2000km

WIĘKSZE WTRYSKI do AAZ

: pt sie 17, 2012 11:06
autor: t0mal
Mam pompę 12mm z eurocargo i pompę z 406 z pełną elektryką + sterownik 166.
Miałem sobie robić mocną dwunastkę, z robioną własnoręcznie mapą wyprzedzenia wtrysku, ale na razie mi się nie chce :bigok:
i leży to tak sobie, czeka na lepsze czasy.

WIĘKSZE WTRYSKI do AAZ

: pt sie 17, 2012 21:27
autor: biznes88
Arwam To jest chyba 17mm. (OK na przyszlosc bede wiedzial gdzie co "wystawiac") pozdrawiam...

WIĘKSZE WTRYSKI do AAZ

: sob paź 06, 2012 21:26
autor: Matiuas
Odświeżę troszkę temat wtrysków. Mam w garażu komplet wtrysków z transportera T4 silnik 1.9 TD , nie AAZ (jakiś inny, nie pamiętam oznaczenia), są to wtryski 155 bar troszkę krótsze od seryjnych z AAZ.
Wydaje mi się że będą lepsze od seryjnych.
A jaka jest wasza opinia?

Pozdrawiam

WIĘKSZE WTRYSKI do AAZ

: sob paź 06, 2012 21:59
autor: arwam
to są wtryskiwacze od silnika ABL. są lepsze od dusprężynowych z AAZ'a.

również w AAZ'ach z początków produkcji były stosowane jednosprężynowe wtryskiwacze.

WIĘKSZE WTRYSKI do AAZ

: ndz paź 07, 2012 19:16
autor: Matiuas
Dzięki za odpowiedź.
Czy używanym wtryskom podczas regulacji ustawia się wyższe ciśnienie tak jak przy nowych końcówkach wtrysków?
Pytam ponieważ nowe końcówki się trochę oklepują podczas pracy i ciśnienie otwarcia spada.

WIĘKSZE WTRYSKI do AAZ

: ndz paź 07, 2012 19:59
autor: arwam
nie. ustawiasz tak jak ma być. tylko po kiego grzyba zakładać używane końcówki. tu nie mamy takich kosztów jak w TDI gdzie komplet wtryskiwaczy to 2000zł

WIĘKSZE WTRYSKI do AAZ

: ndz paź 07, 2012 21:10
autor: Matiuas
arwam pisze:tylko po kiego grzyba zakładać używane końcówki
To nie są końcówki tylko całe kompletne wtryski. A skoro i tak leżą w garażu zalane ropką to czemu nie założyć ? Jakbym miał kupować to wiadomo nowe końcówki drogie nie są, ori boscha po 50-60 zł za sztukę.

WIĘKSZE WTRYSKI do AAZ

: czw gru 13, 2012 23:50
autor: walus501
Witam!
u mnie w aaz padły wtryski.
mam zrobione lda MBC manometr planuje zwiększyć dawkę paliwa a w przyszłości pompe.
teraz moje pytanie jakie wtryski lub końcówki kupić do aazta?
te które teraz miałem maja oznaczenie: kca30s44 068130202e.
nic nie ma DNO albo SB ani nic takiego (nawet nie wiem o co chodzi w tym :jezor: )
pomoże ktoś?
i jaka pompę albo część pompy zrobić by ładniej to latało? :hmm:
dodam ze skrzynie mam od TDI 90 km