Większe wtryski do AAZ
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Re: WIĘKSZE WTRYSKI do AAZ
temat stary więc można odświeżyć, może pojawiły sie jakieś nowe opinie?
Podejrzewam u siebie zły stan wtrysków. Mam aaz-ta w mk3, boost pin, zegar boost, dawka jest chyba na maksa albo przed samym końcem, mocno podkręcone turbo, ale jak się człowiek przyzwyczai to zawsze mało(tak dla info minimalnie wygrywa z paskiem b5 kombi afn 110, mierzone pod górkę, na ile kucy oceniacie?).
Dopóki nie ma doładowania(czyli powiedzmy 1800-2000rpm), przy przyśpieszaniu-zostawiam czarną chmurę-aż trochę głupio(sporą!), na doładowaniu też trochę czadzi ale już nieporównywalnie mniej. Po kupnie szarpał jeden z wtrysków(a może więcej?) ale po zalaniu stp do wtrysków wszystko ustało, dlatego głównie stawiam na wtryski. W obecnych temperaturach pali od strzała, na mrozach trochę gorzej. Spalanie tez nie należy do najmniejszych, nawet jak staram się oszczędnie jechać to o 5l mogę zapomnieć, może udało by się 5,5l/100 a tak normalnie to 6/6,5l/100km.
Problem w tym że jeśli już bym się zabrał za wtryski to nie wiem jaki wariant wybrać? Regenerować swoje z końcówkami 265 i ustawić np. na 150bar? Czy może lepiej kupić używki z zapewnieniem sprawności i możliwością zwrotu? Na allegro pełno ofert. Jest jeszcze opcja wsadzenia np. od SB-ka, niby są wydajniejsze ale chyba głośniejsze? Chociaż ciut więcej klekotu da się przeżyć-jeśli rekompensata będzie w KM.
Mój goffer jest z 92r, nie wiem czy mam 1 czy 2-dwu sprężynowe, da się to jakoś rozpoznać?
I jak ma się opcja regeneracji bo sporo czytałem że po regeneracji potrafi wzrosnąć spalanie albo wytrzymują krótkie przebiegi i znowu padaka.
Dzięki za przeczytanie lektury
Podejrzewam u siebie zły stan wtrysków. Mam aaz-ta w mk3, boost pin, zegar boost, dawka jest chyba na maksa albo przed samym końcem, mocno podkręcone turbo, ale jak się człowiek przyzwyczai to zawsze mało(tak dla info minimalnie wygrywa z paskiem b5 kombi afn 110, mierzone pod górkę, na ile kucy oceniacie?).
Dopóki nie ma doładowania(czyli powiedzmy 1800-2000rpm), przy przyśpieszaniu-zostawiam czarną chmurę-aż trochę głupio(sporą!), na doładowaniu też trochę czadzi ale już nieporównywalnie mniej. Po kupnie szarpał jeden z wtrysków(a może więcej?) ale po zalaniu stp do wtrysków wszystko ustało, dlatego głównie stawiam na wtryski. W obecnych temperaturach pali od strzała, na mrozach trochę gorzej. Spalanie tez nie należy do najmniejszych, nawet jak staram się oszczędnie jechać to o 5l mogę zapomnieć, może udało by się 5,5l/100 a tak normalnie to 6/6,5l/100km.
Problem w tym że jeśli już bym się zabrał za wtryski to nie wiem jaki wariant wybrać? Regenerować swoje z końcówkami 265 i ustawić np. na 150bar? Czy może lepiej kupić używki z zapewnieniem sprawności i możliwością zwrotu? Na allegro pełno ofert. Jest jeszcze opcja wsadzenia np. od SB-ka, niby są wydajniejsze ale chyba głośniejsze? Chociaż ciut więcej klekotu da się przeżyć-jeśli rekompensata będzie w KM.
Mój goffer jest z 92r, nie wiem czy mam 1 czy 2-dwu sprężynowe, da się to jakoś rozpoznać?
I jak ma się opcja regeneracji bo sporo czytałem że po regeneracji potrafi wzrosnąć spalanie albo wytrzymują krótkie przebiegi i znowu padaka.
Dzięki za przeczytanie lektury
WIĘKSZE WTRYSKI do AAZ
powiem tak różne opcje testowałem i nie miałem okazji jeszcze przetestować opcji DN OSD 310 i 314. ale z tych co najmilej wspominam pod względem spalania i kultury pracy to wtryskiwacze od 1.6TD JR i SB ze wskazaniem na te pierwsze...
powiem tak ze swego czasu bosch był dobry ale teraz jak wszystko inne robione w Chinach i w Indiach.
póki co bardzo dobrze robi MONARK DIESEL. ma tylko jedną wadę: mianowicie po zrobieniu wtryskiwaczy na tych końcówkach niemal 100/100 szt się zawiesza. pomaga porządne przegonienie.
powiem tak ze swego czasu bosch był dobry ale teraz jak wszystko inne robione w Chinach i w Indiach.
póki co bardzo dobrze robi MONARK DIESEL. ma tylko jedną wadę: mianowicie po zrobieniu wtryskiwaczy na tych końcówkach niemal 100/100 szt się zawiesza. pomaga porządne przegonienie.
WIĘKSZE WTRYSKI do AAZ
Sprzedam Wtryski do 1.6 td JR! 5sztuk... cena do negocjacji (w zasadzie kto ile da) Mam tez kilka rozebranych pomp wtryskowych (m.in. aaz peugeot - rozebrane z powodu uszkodzenia tloczka. Obudowy, fale, walki, 2 gory LDA - nie uszkodzone takze moze sie komus przydac) jak cos to pisac...
WIĘKSZE WTRYSKI do AAZ
biznes88, do tego jest dział giełda. tam użytkownicy modzonych Diesli też zaglądają
P.S. pompa od PEUGEOTA, jaki ma wałek? 17mm czy już gruby?
P.S. pompa od PEUGEOTA, jaki ma wałek? 17mm czy już gruby?
WIĘKSZE WTRYSKI do AAZ
no czegoś właśnie na powoli szukam pod następną "budowle" i mam już dośc ustawiania kąt wtrysku co 1000-2000km
WIĘKSZE WTRYSKI do AAZ
Mam pompę 12mm z eurocargo i pompę z 406 z pełną elektryką + sterownik 166.
Miałem sobie robić mocną dwunastkę, z robioną własnoręcznie mapą wyprzedzenia wtrysku, ale na razie mi się nie chce
i leży to tak sobie, czeka na lepsze czasy.
Miałem sobie robić mocną dwunastkę, z robioną własnoręcznie mapą wyprzedzenia wtrysku, ale na razie mi się nie chce
i leży to tak sobie, czeka na lepsze czasy.
WIĘKSZE WTRYSKI do AAZ
Arwam To jest chyba 17mm. (OK na przyszlosc bede wiedzial gdzie co "wystawiac") pozdrawiam...
WIĘKSZE WTRYSKI do AAZ
Odświeżę troszkę temat wtrysków. Mam w garażu komplet wtrysków z transportera T4 silnik 1.9 TD , nie AAZ (jakiś inny, nie pamiętam oznaczenia), są to wtryski 155 bar troszkę krótsze od seryjnych z AAZ.
Wydaje mi się że będą lepsze od seryjnych.
A jaka jest wasza opinia?
Pozdrawiam
Wydaje mi się że będą lepsze od seryjnych.
A jaka jest wasza opinia?
Pozdrawiam
WIĘKSZE WTRYSKI do AAZ
to są wtryskiwacze od silnika ABL. są lepsze od dusprężynowych z AAZ'a.
również w AAZ'ach z początków produkcji były stosowane jednosprężynowe wtryskiwacze.
również w AAZ'ach z początków produkcji były stosowane jednosprężynowe wtryskiwacze.
WIĘKSZE WTRYSKI do AAZ
Dzięki za odpowiedź.
Czy używanym wtryskom podczas regulacji ustawia się wyższe ciśnienie tak jak przy nowych końcówkach wtrysków?
Pytam ponieważ nowe końcówki się trochę oklepują podczas pracy i ciśnienie otwarcia spada.
Czy używanym wtryskom podczas regulacji ustawia się wyższe ciśnienie tak jak przy nowych końcówkach wtrysków?
Pytam ponieważ nowe końcówki się trochę oklepują podczas pracy i ciśnienie otwarcia spada.
WIĘKSZE WTRYSKI do AAZ
nie. ustawiasz tak jak ma być. tylko po kiego grzyba zakładać używane końcówki. tu nie mamy takich kosztów jak w TDI gdzie komplet wtryskiwaczy to 2000zł
WIĘKSZE WTRYSKI do AAZ
To nie są końcówki tylko całe kompletne wtryski. A skoro i tak leżą w garażu zalane ropką to czemu nie założyć ? Jakbym miał kupować to wiadomo nowe końcówki drogie nie są, ori boscha po 50-60 zł za sztukę.arwam pisze:tylko po kiego grzyba zakładać używane końcówki
WIĘKSZE WTRYSKI do AAZ
Witam!
u mnie w aaz padły wtryski.
mam zrobione lda MBC manometr planuje zwiększyć dawkę paliwa a w przyszłości pompe.
teraz moje pytanie jakie wtryski lub końcówki kupić do aazta?
te które teraz miałem maja oznaczenie: kca30s44 068130202e.
nic nie ma DNO albo SB ani nic takiego (nawet nie wiem o co chodzi w tym )
pomoże ktoś?
i jaka pompę albo część pompy zrobić by ładniej to latało?
dodam ze skrzynie mam od TDI 90 km
u mnie w aaz padły wtryski.
mam zrobione lda MBC manometr planuje zwiększyć dawkę paliwa a w przyszłości pompe.
teraz moje pytanie jakie wtryski lub końcówki kupić do aazta?
te które teraz miałem maja oznaczenie: kca30s44 068130202e.
nic nie ma DNO albo SB ani nic takiego (nawet nie wiem o co chodzi w tym )
pomoże ktoś?
i jaka pompę albo część pompy zrobić by ładniej to latało?
dodam ze skrzynie mam od TDI 90 km
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/373623.html][img]http://images.spritmonitor.de/373623.png[/img][/url]
http://images47.fotosik.pl/230/10c80806a4e7bbeb.jpg
http://images47.fotosik.pl/230/10c80806a4e7bbeb.jpg
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości