Advance timing mod

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Advance timing mod

Post autor: t0mal » wt paź 12, 2010 11:46

Poskładać to nie problem, trudniej jest to uruchomić.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Advance timing mod

Post autor: Michał_1977 » wt paź 12, 2010 13:57

Marcin997 pisze:Sorki ale nie pamiętam żeby to miało miejsce.
Może ja się pomyliłem...myślałem,że Tobie,ale komu innemu wysłałem :pub:
t0mal pisze:Poskładać to nie problem, trudniej jest to uruchomić.
Heh...może nie tyle uruchomić,co wystroić,żeby to wszystko zaczęło współgrać i jeździć jak należy :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Marcin997
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 434
Rejestracja: czw cze 04, 2009 22:40
Lokalizacja: Bieszczady "Średnia Wieś"
Kontakt:

Advance timing mod

Post autor: Marcin997 » wt paź 12, 2010 20:35

To kto by się podjął tego moda.. ? :food: Pompe bym wysłal :grin: :grin: hehe :grin:



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Advance timing mod

Post autor: Michał_1977 » wt paź 12, 2010 20:48

t0mal, robi pompy...no chyba,że już się nie nudzi :satan:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Advance timing mod

Post autor: t0mal » wt paź 12, 2010 21:38

Marcin997, Nie opłaca się go robić, za drogo to wyjdzie, jak chcesz to za parę dni będę miał gotową franken - pompę 10mm do sprzedania, za 350zł pójdzie.



Awatar użytkownika
Marcin997
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 434
Rejestracja: czw cze 04, 2009 22:40
Lokalizacja: Bieszczady "Średnia Wieś"
Kontakt:

Advance timing mod

Post autor: Marcin997 » śr paź 13, 2010 08:44

o w pore piszesz.. jak mi pompa padła i zamówiłem już inną od kolegi z forum i leci już do mnie za 220.. jak bym wiedział to jasne że bym wziol... :( I minąłem się z przeznaczeniem... :x Ale skoro mówisz że się robić nie oplaca.. to ten mod wreszcie daje coś dobrego? Bo mi mocy co raz ro brakuje... :grin:



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Advance timing mod

Post autor: t0mal » śr paź 13, 2010 08:49

Nie opłaca się bo to praktycznie taka sama robota jak zrobienie kompletnego uszczelnienia i pompy 10mm jak to komuś zlecasz to cena za robociznę będzie praktycznie taka sama.



Awatar użytkownika
Marcin997
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 434
Rejestracja: czw cze 04, 2009 22:40
Lokalizacja: Bieszczady "Średnia Wieś"
Kontakt:

Advance timing mod

Post autor: Marcin997 » śr paź 13, 2010 09:51

Aha... teraz rozumiem... No to nic tylko czekać aż mi ta pompa padnie (nie daj boze) albo będzie przypływ gotówki, i kupić taką 10mm z zrobionym timingiem a starą sprzedać.. Bo sam raczej tego nie zrobie...



Awatar użytkownika
Kejpi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 214
Rejestracja: wt maja 29, 2012 22:20
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

Advance timing mod

Post autor: Kejpi » czw wrz 20, 2012 21:58

z tego co rozumiem mam odkrecić ten dekielek co jest przy pompie tam nisko i od środka go rozwiercić zgadza się?
to pokolorowane na żółto w niebieskiej pentli?
Obrazek
jeżeli tak to o ile go rozwiercić? - albo może prościej dać pod niego podkładkę która oddali go od komory silnika mam dostęp do narzędzi które zrobią taką podkładkę bez bólu jeżeli tak to jaką grubość podkładki dać?


Jest: VW Golf II GTD 1.9 AAZ 75KM/150Nm@180KM/357Nm (TD04-13T-4 + Składak Arwama:11mm)
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar

arwam

Advance timing mod

Post autor: arwam » czw wrz 20, 2012 22:21

a jak byś chciał to kolego później uszczelnić. po za tym sprężyna straci wtedy swój wstępny naciąg co spowoduje nie kontrolowane przyspieszanie kąta wtrysku a to spowoduje uszkodzenie silnika.


albo delikatne rozwiercenie żeby zwyczajnie nie obciąć dekielka, albo najlepiej wyjąć pompę z auta, rozmontowac i skrócić tłoczek, 3,5-4mm spokojnie wystarczy. potem już by trzeba było przerabiać korpus pompy lub nieco zwiększyć zakres pracy przestawiacza w obydwie strony po czym na nowo zorganizować procesy spalania w tym silniku.



Awatar użytkownika
Kejpi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 214
Rejestracja: wt maja 29, 2012 22:20
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

Advance timing mod

Post autor: Kejpi » czw wrz 20, 2012 22:32

rozwiercenie a oddalenie dekla przecież to to samo to jak sprężyna może w jednym przypadku stracić naciąg a w drugim nie?
a co do uszczelnienia jak nie blacha to można wyciąć z korka lub gumy odpornej na temperaturę i oleje


Jest: VW Golf II GTD 1.9 AAZ 75KM/150Nm@180KM/357Nm (TD04-13T-4 + Składak Arwama:11mm)
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar

arwam

Advance timing mod

Post autor: arwam » czw wrz 20, 2012 22:54

nie to samo nie rowiercasz go w środkowej cżęsi a jedynie wybierasz bo na średnicy z którą będzie sie stykał z nim tłoczek.
uwierz bardziej doświadczonym...

jak kiedyś byśmy sie spotali na żywo to ci wyjaśnie dlaczego to jest lepsze rozwiązanie,

ten mod ma jedynie wtedy sens jak masz zrobionego Governonra i to bogatego, bo ma on za zadanie umożliwić pompie dalsze prawidłowe wyprzedzanie kąta wtrysku kiedy już sie kończy skala obrotów przewidzianych przez producenta.



Awatar użytkownika
Kejpi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 214
Rejestracja: wt maja 29, 2012 22:20
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

Advance timing mod

Post autor: Kejpi » pt wrz 21, 2012 06:41

Będe robił gov moda zbieram właśnie informacje jak cos ie robi
teraz rozumiem tłoczek ma mniejszą średnice od wytłoczenia w dekielku i nie rozwierca się całe wytłoczenie tylko mniejszy punkt.
dzięki za pomoc.
Jeden kolega pisał że tłoczek da rade wyjąć bez ścigania pompy kłamie czy jest to możliwe? Jk nei jest to możliwe to mam rozwiercić dekielek w miejscu tylko tym gdzie tłoczek ssie o niego opiera i rozwiercić ile się da aby nie przewiercić? jak mocno ten tłoczek opiera się na dekielku bo nie wiem jaką grubość mu zostawić aby nie wybił się z czasem na drugą stronę, maszyna rozwierci mi z dokładnością mikrometra i nie zrobi kąta jak zwykłe wiertło


Jest: VW Golf II GTD 1.9 AAZ 75KM/150Nm@180KM/357Nm (TD04-13T-4 + Składak Arwama:11mm)
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar

arwam

Advance timing mod

Post autor: arwam » pt wrz 21, 2012 09:10

ten mnieszy punkt to dokładnie powirzchnia styku tłoczka z dekielkiem. nalepsze metodą którą nic nie zakłocisz jest rozbiórka pompy i wijęcie tłoczka oraz skrócenie go. potem składasz i mamy gotowy timing, nie opłaca się robic jak mamy nie zablokowany regulator obrotów ( governor)



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości