Strona 40 z 92

: czw lip 24, 2008 20:33
autor: tomaszszczepan
witam wszystkich
przeczytałem cały post i jestem pod wrażeniem. powoli zaczynam się bawić ze swoim sprzętem ( boost pin, zaślepiony egr, zwiększona dawka i wycięty kat) ale czeka mnie wymiana turbo. obecnie posiadam zajechane k03 i tu mam pytanie: jakie turbo podejdzie bez większego rzeźbienia ?? obecne turbo jest w fatalnym stanie luzy na wirniku poprzeczne i pionowe, poci się i sam wirnik też nie wygląda dobrze.
Obrazek

jakość fotki słabo bo robiona fonem

: czw lip 24, 2008 21:58
autor: andrew.zbyrko
Witam
mam Pytanie: jaki kąt wtrysku ustawić w AAZ po małych modach(1,1bar + dawka) na zegar?? wziąść granice z książki serwisowej czy jeszcze bardziej twardo?
Robiłem testy na "słuch" z kątem wtrysku i były odczuwalne różnice mocy, tak samo z temp przy butowaniu[niebezpiecznie rosła] jak kąt był zbyt późny...
Wie ktoś jaka wartość na zegar najlepiej ustawić?

: czw lip 24, 2008 22:05
autor: souler
zostaw serie. za malo podlubane zeby sie katem bawic.

: czw lip 24, 2008 22:14
autor: andrew.zbyrko
souler, w książce serwisowej jest zakres 0,83-0,97 czyli przyjąć 0,97[bardziej twardo??

: czw lip 24, 2008 23:58
autor: yorn_123
tomaszszczepan pisze:witam wszystkich
przeczytałem cały post i jestem pod wrażeniem. powoli zaczynam się bawić ze swoim sprzętem ( boost pin, zaślepiony egr, zwiększona dawka i wycięty kat) ale czeka mnie wymiana turbo. obecnie posiadam zajechane k03 i tu mam pytanie: jakie turbo podejdzie bez większego rzeźbienia ?? obecne turbo jest w fatalnym stanie luzy na wirniku poprzeczne i pionowe, poci się i sam wirnik też nie wygląda dobrze.
[url=http://img514.imageshack.us/img514/8141 ... mu0.th.jpg]Obrazek[/URL]

jakość fotki słabo bo robiona fonem
T3

: ndz wrz 14, 2008 19:58
autor: Adrian_3dfx
a ja mam panowie k14 i zadnych wezykow nie widze od wg do turbo zeby tam mbc wpiac :goof: tak to wyglada
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

: ndz wrz 14, 2008 20:12
autor: mr_jaru
mbc musisz wpiac tak jak idzie ten metalowy przewod do wg.A regulacje masz imbusem ma wg

: ndz wrz 14, 2008 20:39
autor: Adrian_3dfx
k14 1,4bar
z k14 1.4 bar'a??
morderca :axe: :grin:

: ndz wrz 14, 2008 22:35
autor: andrew.zbyrko
Adrian_3dfx pisze:k14 1,4bar


z k14 1.4 bar'a??
morderca
czemu?!
ja też mam 1,4 :satan: a na chwile miałem 1,6 bar przy 3,5k obr z k14 :green_fuck: fura zapie***** ale to już była gruba przesada..

: ndz wrz 14, 2008 22:50
autor: Adrian_3dfx
andrew.zbyrko pisze:czemu ja też mam 1,4 :satan:
to bylo z Twojej wypowiedzi :bigok:

[ Dodano: 14 Wrz 2008 22:52 ]
andrew.zbyrko podkreciles turbo na wg czy zalozyles mbc??

: wt wrz 16, 2008 18:29
autor: andrew.zbyrko
Adrian_3dfx pisze:czemu ja też mam 1,4


to bylo z Twojej wypowiedzi
po "czemu" miał być pytajnik i zmieniło to sens zdania, już poprawiłem
Adrian_3dfx pisze:andrew.zbyrko podkreciles turbo na wg czy zalozyles mbc??
kręcone na wg, do 1 bar idzie szybko a pózniej troche leniwie..
a tak wogole, to cięzko było wycelować te 1,4bar, gdzieś powyżej 0,9bar regulacja jest strasznie czuła, lekka zmiana powoduje duże zmiany ciśnienia..

: wt wrz 30, 2008 23:04
autor: vwolfi
witam wszystkich.
ktoś się orientuje jakie max. ciśnienie ustawić na k-14, żeby nie dmuchało gorącym powietrzem?, bo nie mam ic. a gdy jest za gorąco to już raczej nie będzie mocniejszy tylko chyba słabszy, dobrze myślę ? Teraz mam ok 1.3 bar, i to chyba najodpowiedniej dla AAZ bez ICka. A i jeszcze jedno małe pytanie, czy każdy AAZ ma metalową uszczelkę pod głowicą? Bo się niepokoję troche.

: śr paź 01, 2008 00:04
autor: To_mas
vwolfi, czy będize dmuchało 0,8 czy 1,2 to i tak po nagrzaniu sie będzie dmuchało ciepłym powietrzem :P
Nie ma czegoś takiego ze jak ustawisz 1,1 to dmuch zimnym a jak 1,3 to ciepłym !!
Swoją drogą dla k14 to 1,3 bara to chyba górna granica maximum ustawienia tej turbiny Jesli chodzi o setup gdzie sie chce troche pojeździć :PP

Zakładaj IC wrzucaj K24 lub T3 i wtedy pojedzie lepiej :)

: śr paź 01, 2008 14:41
autor: andrew.zbyrko
vwolfi pisze:A i jeszcze jedno małe pytanie, czy każdy AAZ ma metalową uszczelkę pod głowicą? Bo się niepokoję troche.
nie jestem pewny ale chyba nie
sprawdz w miejscu gdzie są karby na uszczelce mówiące o jej grubości, tam 'wystaje' kawałek uszczelki, przeczyścij delikatnie śrubo krętem, jeżeli będzie twarda i srebrana to masz metalową

Jeden z mechaników mówił mi że do tego silnika jest oryginalnie przewidziana metalowa :bajer: