: pn sie 31, 2009 07:36
Na allegro tu kilka widać: http://moto.allegro.pl/search.php?strin ... nge_view=1 , ale myślę że na forum uda się kupić nawet nieco taniej.
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
piori pisze:Śmiało możesz wiercić, ktoś już chyba kiedyś o to pytał i tak zrobił. To wejście nie jest w samym kolektorze, tylko w tym aluminiowym kolanku, które przykręca się do kolektora. Obejrzyj na jakiejś fotce jak to jest w oryginale, powinien być tam taki nadlew - zgrubienie materiału. Wykręć kolanko i dopiero "na stole" przewierć, żeby opiłki do silnika nie leciały, zresztą pewnie wiesz o co kaman
ZROBIONE, przy okazji kata wywalilem. Wskaznik turbo podlaczony i tu moje mega zdziwnienie.Turbiny nie krecilem chcialem sprawdzic ile dmucha w serii i co sie okazalo? w morde jeza! na prostej potem pod gorke na 2,3 i na 4 biegu pokazuje mi 1.3 bara! Nie wiem jak to jest mozliwe..! Jutro sprobuje raz jeszcze.Ale jak ktos cos wie to pisac.pozdropiori pisze:Śmiało możesz wiercić, ktoś już chyba kiedyś o to pytał i tak zrobił. To wejście nie jest w samym kolektorze, tylko w tym aluminiowym kolanku, które przykręca się do kolektora. Obejrzyj na jakiejś fotce jak to jest w oryginale, powinien być tam taki nadlew - zgrubienie materiału. Wykręć kolanko i dopiero "na stole" przewierć, żeby opiłki do silnika nie leciały, zresztą pewnie wiesz o co kaman
oczywiscie ze moze u mnie jest hahahah ale teraz mam inna rzecz bo mi turbo pompuje 1.3 na serii i nie wiem jak to jest mozliweKrzysiek W. pisze:Czy w 1V z 1990 roku może być zawór bezpieczeństwa? Turbo k14 - 100%. Pompa seryjna. A przy kolektorze siedzi zawór.
Jak się podniesie dawkę to nieco wzrasta też ciśnienie, ale nie aż tyle. Może ktoś już tam wcześniej kręcił przy tej turbinie... Wskaźnik na pewno masz dobry?żyto pisze:turbo pompuje 1.3 na serii i nie wiem jak to jest mozliwe
jak zmienilem pompe to auto zaprowadzilem do machera zeby mi kat ustawil i chyba mi dawke na mniejsza ustawil,to jutro wezme dawke zwieksze i zobacze czy cisnienie jeszcze wzrosnie,bo jak nie wzrosnie to narazie nie bede wg robil bo trza cala dmuchawke demontowac bo to jest k14 i inaczej sie nie da.A jest jeszcze jedna sprawa,gdzie jest ten wichajster od ustawienia obrotow bo cos mi szybko zaczal pracowac niz wczesniej a gaz dopiero chwyta przy podlodze ..piori pisze:Jak się podniesie dawkę to nieco wzrasta też ciśnienie, ale nie aż tyle. Może ktoś już tam wcześniej kręcił przy tej turbinie... Wskaźnik na pewno masz dobry?żyto pisze:turbo pompuje 1.3 na serii i nie wiem jak to jest mozliwe
Jak nie uda Ci się wyregulować tego ciśnienia na niższe, to pewnie masz zapieczony zawór WG w pozycji zamkniętej i turbo cały czas ładuje na maksa. Chodzi o tą gruchę z tego postu: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2534643#2534643
Źle założona dźwignia gazu, trzeba zdjąć i poprawić.żyto pisze:gaz dopiero chwyta przy podlodze