Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
adam16v
- Użytkownik
- Posty: 388
- Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
- Lokalizacja: Łańcut
Post
autor: adam16v » ndz lis 16, 2008 23:27
To_mas pisze:kkolekk pisze:co zrobić żeby zaczął się zbierać od mniejszych obrotów
VNT
ale to raczej mało opłacalne
MBC + 3" downpipe + 2.5" przelot
[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]
-
To_mas
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
-
Kontakt:
Post
autor: To_mas » pn lis 17, 2008 00:41
adam16v, tak sie właśnie ostatnio zastanwiałem na temat gt1749 w mk2 i widze ze masz taką turbinke
z czego to jest dokładnie ?? bo w awx były z końcówką "VA" chyba
Ale najbardziej mnie zastanawia jak to pasuje pod kolektor albo kolektor z czego tam masz i jaki masz np doładowanie na niskich obrotach 1500 czy 2000 na różnych biegach i wpływ tego ciśnienia na silnik seryjny
-
twardy
- Forum Master
- Posty: 1736
- Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
- Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
-
Kontakt:
Post
autor: twardy » pn lis 17, 2008 00:58
też się zastanawiam czy nie podkręcić ciśnienia na niższych obrotach , teraz mam około 0,4 bara przy prędkości 120km/h i około 2800 obr. jakoś tak
Co myślicie zakładac mbc i ile podkręcic przy 2000 ?
turbulum małe k14
10mm+1,3bara=1VSTD :-)
-
paja
- Forum Master
- Posty: 1256
- Rejestracja: pn sty 08, 2007 13:00
- Lokalizacja: Kielce
-
Kontakt:
Post
autor: paja » pn lis 17, 2008 01:15
tylko po co wam moc na niskich obrotach
-
To_mas
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
-
Kontakt:
Post
autor: To_mas » pn lis 17, 2008 01:56
paja pisze:tylko po co wam moc na niskich obrotach
nie tylko w niskich lecz w jak najwiekszym zakresie a po to zeby nie redukować choć i tak rzadko bardzo to robie
ale by polepszyć czas do 100
-
To_mas
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
-
Kontakt:
Post
autor: To_mas » wt lis 18, 2008 20:28
hmm to zmiejszanie dawki duzo spalanie nie zmieni tak samo jak jej podnoszenie. Poszukaj przyczyny wysokiego spalanie gdzie indziej !!
Jakbyś czytal uważniej to byś przeczytał ze spalanie sie przez ten mod nie zwiększy no chyba ze bardzo nie znacznie
oczywiście jeśli jeździsz tak samo jak przedtem.
-
paja
- Forum Master
- Posty: 1256
- Rejestracja: pn sty 08, 2007 13:00
- Lokalizacja: Kielce
-
Kontakt:
Post
autor: paja » wt lis 18, 2008 20:43
To_mas pisze:paja pisze:tylko po co wam moc na niskich obrotach
nie tylko w niskich lecz w jak najwiekszym zakresie a po to zeby nie redukować choć i tak rzadko bardzo to robie
ale by polepszyć czas do 100
No tak tylko żeby jak najlepiej przyspieszyć do 100 i tak korzysta sie z przedziału obrotów między 3500 a 5000, więc po co niżej jakaś niesamowita moc. Jak chce sie szybko to sie kreci wysoko a jak ekonomicznie to nisko. Moim zdaniem jest to idealne. No chyba że faktycznie ktoś jadąc 80km/h chce wszystkich na 5 biegu wyprzedzać
-
Michnik
- Gadatliwa bestia
- Posty: 623
- Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
- Lokalizacja: Skarżysko
- Auto: Golf IV TDI
- Silnik: ARL
Post
autor: Michnik » wt lis 18, 2008 21:16
paja pisze:To_mas pisze:paja pisze:tylko po co wam moc na niskich obrotach
nie tylko w niskich lecz w jak najwiekszym zakresie a po to zeby nie redukować choć i tak rzadko bardzo to robie
ale by polepszyć czas do 100
No tak tylko żeby jak najlepiej przyspieszyć do 100 i tak korzysta sie z przedziału obrotów między 3500 a 5000, więc po co niżej jakaś niesamowita moc. Jak chce sie szybko to sie kreci wysoko a jak ekonomicznie to nisko. Moim zdaniem jest to idealne. No chyba że faktycznie ktoś jadąc 80km/h chce wszystkich na 5 biegu wyprzedzać
Ja korzystam z zakresu obrotów 2000-4500 do jak najszybszego przyspieszania do 100 km/h.
-
vision
- Gadatliwa bestia
- Posty: 734
- Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
- Lokalizacja: warszawa
Post
autor: vision » wt lis 18, 2008 21:16
paja pisze:No chyba że faktycznie ktoś jadąc 80km/h chce wszystkich na 5 biegu wyprzedzać
ja od 70 , mam 0.2bara a w ok 3s mam pond 1bar , bo 5 i 5 to nie to samo
-
DJ_Mouse
- Użytkownik
- Posty: 281
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 20:33
- Lokalizacja: Częstochowa
-
Kontakt:
Post
autor: DJ_Mouse » wt lis 18, 2008 21:21
A ja mam inne pytanie...
Montował ktoś blow-of (zawór upustowy) do TD i jak to się ma do żywotności turbiny?
VW GOLF mk1 81' 1.8T AGU ++
SEAT TOLEDO 1M 01' 1.9 TDI ARL 150KM
-
twardy
- Forum Master
- Posty: 1736
- Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
- Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
-
Kontakt:
Post
autor: twardy » wt lis 18, 2008 21:43
chodzi o to że jak mam niskie obroty i nie zredukuje a wcisne mocniej pedał to za mną jest masakra przez kilka sekund doputy turbo nie napompuje , staram sie jeżdzić we własciwych obrotach powyżej 2 500 ale nieraz trzeba pocisnac od dołu jak w TDI
10mm+1,3bara=1VSTD :-)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości