Strona 39 z 92

: czw sie 21, 2008 15:56
autor: Adrian_3dfx
ten caly boost pin od 1.6td pasuje do 1.9 td??

: czw sie 21, 2008 16:31
autor: adi87
Adrian_3dfx, pasuje przeciez jest na forum masa postów na ten temat :panna:

: pt sie 22, 2008 14:44
autor: Adrian_3dfx
adi87 pisze:przeciez jest na forum masa postów na ten temat
no moze i jest ale znajdzie sie taki adi87 i nie trzeba tracic czasu na szukanie tylko na grzebanie w silniku;p dziex adi87

: pt sie 22, 2008 21:22
autor: Lukas-182
ten caly boost pin od 1.6td pasuje do 1.9 td??
Pasuje, wkładasz od 1.6TD boost pina, ale sprężynkę zostawiasz od 1.9TD, wystarczy sam pin od 1.6TD :)

: ndz sie 24, 2008 14:43
autor: GRUBY8333
kolego 5+ za opis regulacji !!!

: ndz sie 24, 2008 22:08
autor: adi87
Znajdzie się taki Adrian_3dfx któremu się nie chce poszukać... EOT.

: pn sie 25, 2008 09:15
autor: Adrian_3dfx
:helm:

: wt sie 26, 2008 14:52
autor: m.s
wczoraj wreszcie zrobiłem LDA róznica jest zaj... :satan: tylko musze troche dawke zmniejszyc bo jest max

:pub: Porada extra

: pt sie 29, 2008 02:14
autor: Semian
panowie mam pytanie , zakupilem silnik myslalem od poczatku ze to Jr wskazywalo na to pompa wtryskowa i turbawa oraz sugerowalem sie tym ze golf byl w wersji gtd(chodz to chyba nie ma duzo do znaczenia) jakie bylo moje zdziwienie ze silnik to Jp,dodatkowo brakowalo jeszcze chlodniczki oleju ,oczywiscie wiem ze Jp nie ma natrysku na denko tloka i tu chyba najwiekszy problem tego silnika,mialem sciagac glowice wymienic uszczelke na metalowa od 1,9 td (czy przy Jp istnieje dalej taka mozliwosc?),kolejna zmiana mialo byc podniesienie cisnienia na turbinei i zwiekszenie dawki, co o tym sadzicie przy tym silniku zaznaczam jeszcze raz Jp
dodam jeszcze ze moj aktualny silnik ktory siedzi w jettcie to Jp z przebiegiem ponad grubo juz 700 tys bez zadnego remontu dlatego tez myslalem nad zmiana silnika

: pt sie 29, 2008 10:03
autor: Lukas-182
Semianek, zapraszam do mojego tematu --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0

:grin: :grin: :grin:

: pn paź 27, 2008 19:01
autor: Q-Tuning
Nie wiem czy mała reklama nie będzie tu niemile widziana ale tu są do nabycia owe piny :)
http://www.allegro.pl/sklep/11307548_q_tuning

Pozdrawiam

: sob lis 15, 2008 14:32
autor: kkolekk
man 1,9 td zmieniłem pin ale nie wiem od czego jest podobny do 1,6 ale wcięcia są centralnie na środku zwiększyłem dawkę podkręciłem letko turbo bo nie mam zegara ale znaczącą różnicę czućpowyżej 2,5 tyś obr co zrobić żeby zaczął się zbierać od mniejszych obrotów

: sob lis 15, 2008 16:28
autor: mr_jaru
kkolekk pisze:man 1,9 td zmieniłem pin ale nie wiem od czego jest podobny do 1,6 ale wcięcia są centralnie na środku zwiększyłem dawkę podkręciłem letko turbo bo nie mam zegara ale znaczącą różnicę czućpowyżej 2,5 tyś obr co zrobić żeby zaczął się zbierać od mniejszych obrotów
najlepiej kup sobie mbc dzięki niemu powinien ci się wkręcać od niższych obrotów,ewentualnie jak nie chcesz inwestowac w mbc możesz podnieść ciśnienie na turbinie

: sob lis 15, 2008 18:53
autor: To_mas
kkolekk pisze:co zrobić żeby zaczął się zbierać od mniejszych obrotów
VNT :bigok: ale to raczej mało opłacalne