Strona 39 z 50

: czw sie 20, 2009 22:27
autor: arwam
Michaś_1977 pisze:Nie,chyba jeszcze nie,ale jak ciepły pali gorzej,więc to by się zgadzało,że głowiczka skapitulowała...
jeśli po schłodzeniu jej będzie lepiej odpalał to wtedy tak.
A sprawdzałeś?

[ Dodano: 20 Sie 2009 22:29 ]
arwam, bosch nie robi pomp rotacyjnych większych niż 12mm
kiedyś na vwdiesel.net widziałem porównanie głowiczki większej niż 12mm bo tą mniejszą była właśnie 12mm z transita i było to z jakiegoś amerykańca

: czw sie 20, 2009 22:31
autor: t0mal
Ja się podzielę nieco swoimi spostrzeżeniami co do świerzo zrobionej pompy, udało mi się nieco wygładzić pracę silnika poprzez korektę ciśnienia w pompie i kąta wtrysku, jakaśtam poprawa jest, ale jak zajechałem do domu po mozolnym ustawianiu siostra mnie się pyta "co zrobiłeś, że golf chodzi jak traktor?" [baby:P] Co do spalania to fakt wskazówka spada w oczach :) jak się dobrze przegoni to to moment opada, ale czasami po chwili wraca troche (widocznie z przelewu), po dniu testowania spalanie szacuję na okolice 20l/100km :green_fuck:

[ Dodano: 20 Sie 2009 22:33 ]
Ja znalazłem jakiś taki katalog z pompami do dostawczaków i tam nie było większych niż 12mm na tym się opieram. http://www.bosch.com.br/br/autopecas/se ... E_2004.pdf

: czw sie 20, 2009 22:35
autor: Michał_1977
arwam pisze:jeśli po schłodzeniu jej będzie lepiej odpalał to wtedy tak.
A sprawdzałeś?
Nie sprawdzałem,ale tak mi nos podpowiada :grin:
Sprawdzę...

: czw sie 20, 2009 22:40
autor: arwam
t0mal pisze:po dniu testowania spalanie szacuję na okolice 20l/100km :green_fuck:
ja kiedyś raz podobne osiągnąłem na pompie 9mm i turbo GT2052V

: czw sie 20, 2009 22:43
autor: t0mal
Tyle że na tej pompie to jest jeszcze dawka bezdymna :grin:

: czw sie 20, 2009 22:48
autor: Michał_1977
t0mal, jak dojdziesz do tego,że będzie brał wiadro ropy na sam rozruch,to się opamiętasz :grin: .
A tak serio,to niestety tak jest przy testach-cały czas but na podłodze,a w baku wir :bigok:

: czw sie 20, 2009 22:57
autor: arwam
Michaś_1977,

mówiłeś kiedyś coś o zmianie skrzyni na dłuższą :wink:

zerknij tu i na ostatnią stronę tematu:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111458

: pt sie 21, 2009 10:47
autor: ronuch
t0mal pisze:w garrecie jest dekielek obok wylotu z wirnika strony ciepłej.
gdzie sie takie cos znajduje i czy da se tam cos zrobic - ja mam wlasnie garreta tylko nie wiem jaki model - pewnie T3??

: pt sie 21, 2009 10:54
autor: Michał_1977
Pewnie tutaj gdzie postawiłem strzałkę
Obrazek
Jak odkręcisz kolanko od turbiny,to będzie dobry dostęp.

: pt sie 21, 2009 15:23
autor: arwam
ronuch, w JR jak masz ori turbo to masz T3 i wziernik znajduje się pod kolenkiem którym spaliny opuszaczają turbinę

: pt sie 21, 2009 20:54
autor: ronuch
ale to mam odkrecac kolanko czy szukac pod nim??

: pt sie 21, 2009 21:48
autor: Michał_1977
ronuch pisze:ale to mam odkrecac kolanko czy szukac pod nim??
Bez odkręcenia raczej nie dobierzesz się do tego,Odkręcasz 4 śrubu od kolanka i 4 pod turbiną od wspornika.Następnie odsuwasz kolanko i masz wszystko jak na dłoni :bigok:

: pt sie 21, 2009 23:44
autor: arwam
Michaś_1977 pisze:4 śrubu od kolanka i 4 pod turbiną od wspornika.

cztery od kolanka jak najbardziej ale tylko dwie od wspornika

: wt wrz 01, 2009 15:56
autor: marcinas1983
arwam, pisałeś kiedyś, że można zamiast hydraulicznych popychaczy zastosować mechaniczne w 1.6TD. Mam komplet od 1.6D z transportera T3 na płytkach... wystarczy je podmienić + wałek czy trzeba razem z głowicą taką zmianę robić?? Teraz ten zestaw z 1.6D podejdzie do 1.6TD czy trzeba jakoś kombinować z płytkami co by luz zaworowy był odpowiednio ustawiony??