Strona 38 z 92

: wt kwie 29, 2008 22:20
autor: andrew.zbyrko
To zależy, mój brat w 1,6TD ma gruszke ale też nie ma pina, no i też nie ma bolca który jest sterowany przez PIN!! zobacz czy masz bolec który powinien wystawać na dole otworu na pin,[od strony napędu pompy.

: wt kwie 29, 2008 23:14
autor: Michnik
Bartek84 pisze:Lol jak moze nie byc pina????????
Przeciez to on reguluje dawke paliwa
Były fabrycznie pompy z pinem i bez.

[ Dodano: Wto Kwi 29, 2008 11:15 pm ]
Dj Darecki pisze:
Michnik pisze:u mnie nędza .turbo kkk 03 śruba wykręcona na max ,nakrętka na 3 gwinty,pin na razie tylko kątówka ,na dniach przyjdzie nowy gotowy pin...aha turbina tylko 0.6 pompuje !czemu tak mało???,,auto dość fajnie sie zbiera bezdymnie
Może być że WG słabo załącza. Miałem jedno kkk03 i padło wtedy dorwałem drugie i się zdziwiłem że w starym 03 lekko się wciska WG a drugim ciężko i pewnie w tym co lżej się wciska nie ustawimy większego ciśnienia niż w tym drugim :)

PozdrO
Ale o co chodzi? Ja nie narzekam na moje KKK K03. Bardzo ładnie pompuje i wszystko śmiga jak należy.

: śr kwie 30, 2008 07:30
autor: pioczel
no juz nie wiem z tym moim kkk03.wczoraj dostałem pina te od pauli1160,włożyłem maxymalnym wycięciem no i zaczął fest dymic przy dodaniu gazu,obróciłem go i jest ok,a turbo i tak o,6...kat też juz wycięty..ta wajcha chodzi dośc opornie od wg ,az jest takie psyknięcie powietrza....SOULER sie oferował że zobaczy ...chyba wczoraj Cie widziałem na kasprowicza jechałem moim białym golfrem

: śr kwie 30, 2008 10:27
autor: Michnik
pioczel pisze:no juz nie wiem z tym moim kkk03.wczoraj dostałem pina te od pauli1160,włożyłem maxymalnym wycięciem no i zaczął fest dymic przy dodaniu gazu,obróciłem go i jest ok,a turbo i tak o,6...kat też juz wycięty..ta wajcha chodzi dośc opornie od wg ,az jest takie psyknięcie powietrza....SOULER sie oferował że zobaczy ...chyba wczoraj Cie widziałem na kasprowicza jechałem moim białym golfrem
PO włożeniu pina ciśnienie powinno wzrośnąć nieznacznie(jakieś 0.1Bar).
Moje KKK K03 pompuje 1Bar i ma jeszcze zapas więc z twoim coś jest nie tak.

: śr kwie 30, 2008 15:47
autor: brolnik
sprawdziłem niestety nie ma u nie żadnego bolca. czy istnieje możliwość wymiany samej góry pompy? czy mucze wymienić cała pompe?

: śr kwie 30, 2008 21:59
autor: Trochim
istnieje taka możliwość a nawet potrzeba ;)

przekręcisz bez problemu z innej pompy jak chcesz to bym coś takiego znalazł - taka mała reklama :P

: czw maja 01, 2008 11:33
autor: Bolekrsko
:goof: no slychac u mnie Turbo ale pompuje tyle samo co rok temu 1.3 ; ) a podlewac juz nie bede bo spalanie na miescie duze. a w golfie mam kkk03 i podobnie idzie po samym pinie. chyba sie wiecej wycisnie z goferka:D

: pt maja 02, 2008 10:36
autor: brolnik
witaj Trochim. ile byś cenił za całą góre oczywiście z pinem od 1,6 :-)))))
bylem u pompiarza i powiedział mi ze musze wymienić cała pompe, chciał moja pompe i 200 i da mi nowa z pinem.

pozdro

: wt maja 13, 2008 21:21
autor: wojtekgtd
Dodam trzy grosze od siebie chociaż pewnie już wszystko zostało tu powiedziane:
założyłem pina u siebie i oczywiście rzuciłem się jak szczerbaty na suchary i ustawiłem największe wcięcie. To był błąd bo co prawda dostał kopa ale zalewało pompę i dymił strasznie już od ok. 2 tys. obrotów. Przekręciłem na najmniejsze wcięcie i co się okazało? Zero dymienia, pompy nie zalewa a zbiera sie lepiej niż na dużym wcięciu. Pewnie jak zacznę modzić dalej z turbo itd. to i tak przekręcę na trochę większe wcięcie ale na początek jest ok.

: wt maja 13, 2008 23:35
autor: Michnik
wojtekgtd pisze:Dodam trzy grosze od siebie chociaż pewnie już wszystko zostało tu powiedziane:
założyłem pina u siebie i oczywiście rzuciłem się jak szczerbaty na suchary i ustawiłem największe wcięcie. To był błąd bo co prawda dostał kopa ale zalewało pompę i dymił strasznie już od ok. 2 tys. obrotów. Przekręciłem na najmniejsze wcięcie i co się okazało? Zero dymienia, pompy nie zalewa a zbiera sie lepiej niż na dużym wcięciu. Pewnie jak zacznę modzić dalej z turbo itd. to i tak przekręcę na trochę większe wcięcie ale na początek jest ok.
U mnie wręcz przeciwnie było. Może miałes podniesioną dawkę już wczesniej i dlatego kopcił?

: wt maja 13, 2008 23:49
autor: wojtekgtd
Michnik pisze:
wojtekgtd pisze:Dodam trzy grosze od siebie chociaż pewnie już wszystko zostało tu powiedziane:
założyłem pina u siebie i oczywiście rzuciłem się jak szczerbaty na suchary i ustawiłem największe wcięcie. To był błąd bo co prawda dostał kopa ale zalewało pompę i dymił strasznie już od ok. 2 tys. obrotów. Przekręciłem na najmniejsze wcięcie i co się okazało? Zero dymienia, pompy nie zalewa a zbiera sie lepiej niż na dużym wcięciu. Pewnie jak zacznę modzić dalej z turbo itd. to i tak przekręcę na trochę większe wcięcie ale na początek jest ok.
U mnie wręcz przeciwnie było. Może miałes podniesioną dawkę już wczesniej i dlatego kopcił?
Ciężko powiedzieć. Ja nic wcześniej nie modziłem a co było jeszcze wcześniej to się nie dowiem. Na razie jestem zadowolony z tego co jest a potem będę myślał nad dalszymi zmianami. Albo zmianą auta :)

: śr maja 14, 2008 07:30
autor: zaprzal
Michnik pisze:U mnie wręcz przeciwnie było. Może miałes podniesioną dawkę już wczesniej i dlatego kopcił?
uwazasz, ze u wojtekgtd, auto zachowalo sie nie tak jak trzeba po wymianie pina? :chytry:

: śr maja 14, 2008 10:40
autor: Michnik
zaprzal pisze:
Michnik pisze:U mnie wręcz przeciwnie było. Może miałes podniesioną dawkę już wczesniej i dlatego kopcił?
uwazasz, ze u wojtekgtd, auto zachowalo sie nie tak jak trzeba po wymianie pina? :chytry:
Hmmm...czy ja wiem...
Na moim przykładzie po wymianie pina i ustawieniu go max wycięciem auto puszcza niedużego bączka zaczym się turbina nie wkręci na wyższe ciśnienie. A dodam, że już wcześńiej miałem podniesioną dawkę. Więc z tego wnioskuję, że być może WojtekGTD też miał już wcześniej kręcone coś z dawką paliwa. Choć w sumie nie wiem jak jest po przełożeniu pina na fabrycznych ustawieniach...

: śr maja 14, 2008 10:41
autor: ropet
Mi po założeniu tego pina na małym wcięcie i zaczął mi kopcić przyśpieszam na ciemno szaro. A turbina mi ciśnie do max 0,75 z tego co pamiętam to mam tą najsłabszą . Myślicie że bezpiecznie będzie podkręcić turbinę do 0,9?? o ile da się :/ . Ciekawe czy przestanie dymić ? :D