Strona 37 z 92

: pn kwie 28, 2008 10:21
autor: Bolekrsko
kuba2955 pisze:witam. ja swojego aaz też trroszku podkręciłem, zwiększyłem dawke, boost pi wpadł niechcący pod szlifierke :hmm: i mbc . spoko nawet chodzi ale nie wiem czy turbina mi sie nie kończy...mam garretta t2 i pompuje max 1.1 bara a mbc do końca skręcałem i nie chce więcej:/ czy to znaczy że turbina juz powoli sie kończy?

tez mam t2 i mi pompuje tylko 1.3. a chcialbym z 1.6 :hmm: i wykonczyc dziada. wtedy bym t3 sobie wrzucil :food: i przed 2 tys obr. juz slychac ze turbo sie konczy :D

: pn kwie 28, 2008 10:55
autor: pioczel
u mnie nędza .turbo kkk 03 śruba wykręcona na max ,nakrętka na 3 gwinty,pin na razie tylko kątówka ,na dniach przyjdzie nowy gotowy pin...aha turbina tylko 0.6 pompuje !czemu tak mało???,,auto dość fajnie sie zbiera bezdymnie

: pn kwie 28, 2008 13:15
autor: souler
pioczel pisze:u mnie nędza .turbo kkk 03 śruba wykręcona na max ,nakrętka na 3 gwinty,pin na razie tylko kątówka ,na dniach przyjdzie nowy gotowy pin...aha turbina tylko 0.6 pompuje !czemu tak mało???,,auto dość fajnie sie zbiera bezdymnie
sie widac klapka albo wg przycielo

: pn kwie 28, 2008 14:53
autor: Bartek84
souler pisze:sie widac klapka albo wg przycielo
albo sie konczy? U mnie w serii bez krecenia dmucha 0,65

: pn kwie 28, 2008 16:44
autor: souler
a czemu zaraz konczy? w zabrzu mieszkasz pioczel to podjedz. lubie psuc czyjes auta, bo w moim juz wszystko popsulem :bigok:

: pn kwie 28, 2008 17:34
autor: Michnik
Apropo tematu, ja wyciągnąłem tyle z mojego AAZ:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=165502

: pn kwie 28, 2008 23:00
autor: kuba2955
więc od czego to zalezy? czemu jeden t2 pompuje na maxa wykręcony 1.6 bara a drugi tylko 1.1 bara?

: pn kwie 28, 2008 23:59
autor: souler
trzeba miec dobra reke :bajer:

: wt kwie 29, 2008 09:22
autor: Bartek84
Wytrenowaną :goof: :helm:

: wt kwie 29, 2008 11:37
autor: andrew.zbyrko
kuba2955, przyczyn moze byc kilka: kończąca sie turbina, zacięty zawór sterujący, zapchany katalizator itp..

Ile kto wyciągnął z silnika AAZ

: wt kwie 29, 2008 19:23
autor: brolnik
Witajcie. jestem nowy na tym forum. ten temat mnie bardzo zainteresował. obecnie mam passata b3 1.9 td ale troche brakuje mi w nim mocy( wczesniej miałem bmw 318 is który miał 140 km) i chciałbym go troche podkrecic. ale nie wiem czy z mojeje pompy można coś wydusic. po sciagnieciu kopułki okazało sie ze wcale nie mam pina.
Obrazek Obrazek

mam pytanie czy można wymienić samą góre z innej pompy?

pozdrawiam

: wt kwie 29, 2008 20:29
autor: Bartek84
Lol jak moze nie byc pina????????
Przeciez to on reguluje dawke paliwa

: wt kwie 29, 2008 22:02
autor: Virus177
sa 2 mozliwosci albo ktos grzebal i wywalil pina :kac: albo niemiecki inzynier zrobil psikusa i nie bylo go fabrycznie :panna:

: wt kwie 29, 2008 22:13
autor: Dj Darecki
Michnik pisze:u mnie nędza .turbo kkk 03 śruba wykręcona na max ,nakrętka na 3 gwinty,pin na razie tylko kątówka ,na dniach przyjdzie nowy gotowy pin...aha turbina tylko 0.6 pompuje !czemu tak mało???,,auto dość fajnie sie zbiera bezdymnie
Może być że WG słabo załącza. Miałem jedno kkk03 i padło wtedy dorwałem drugie i się zdziwiłem że w starym 03 lekko się wciska WG a drugim ciężko i pewnie w tym co lżej się wciska nie ustawimy większego ciśnienia niż w tym drugim :)

PozdrO