Strona 37 z 92

: pt kwie 18, 2008 13:50
autor: paula1160
Piny są bardzo dobrze zrobione i z twardej stali! Myślę że ta cena nie jest wysoka.

: pt kwie 18, 2008 15:48
autor: Pyton50
A co sądzicie o boostpinie z pompy od Mazdy 626d Comprex pompa Bosch? :hmm:

: pt kwie 18, 2008 20:29
autor: Trochim
pakuj i się nie pytaj ;)

: sob kwie 19, 2008 08:21
autor: -pawlo111
paula1160 pisze:Jakby ktoś był zainteresowany to właśnie ja mam te boost piny na sprzedaż po 85zł/sztukę! Wystawiam je na allegro!
możesz pokazać jak to wygląda?

: sob kwie 19, 2008 08:54
autor: vision
wymiary pina są tu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... c&start=30

: sob kwie 19, 2008 15:30
autor: pioczel
no i skusiłem się dzis na spiłowanie ,katówka i spiłowalem tam gdzie ryska była ze 3 mm na oko,,dostał troche wiekszego kopa...lecz zaczął przy wyższych obrotach kopcic ...także przy wdepnięciu ostro zostaje z tyłu czarna chmura ..zegara nie mam więc nie wiem jak ładuje turbo ,ale je wykreciłem prawie na max

: wt maja 06, 2008 23:33
autor: EasyRider
Pin wstawiony, turbo pompuje 1.05 (K03), na 4 przy 3 500-4 000 ciśnienie dalej rośnie.... Dawka zwiększona i tu mam problem. Po odpaleniu obroty mają 750 i po 2 sekundach zaczynają rosnąć do ok.950. Z obrotów schodzi troche wolniej niż przed podniesieniem dawki. Jak to teraz wszystko wyregulować, żeby było idealnie?

: wt maja 06, 2008 23:52
autor: marus
VWitam...
sprawa wygląda tak mam w swoim aucie silnik 1.9 TD i mam mozliwosc przelozenia tego bolca z 1.6TD. i tu pytanie czy może po tej zmianie cos sie bardzo zmienic w tym 1.6 czy normany kierowca jezdzacy wolna sie nie zorientuje?? :aniolek:

: śr maja 07, 2008 00:02
autor: To_mas
marus pisze:i tu pytanie czy może po tej zmianie cos sie bardzo zmienic w tym 1.6 czy normany kierowca jezdzacy wolna sie nie zorientuje?? :aniolek:
hehe
no ja osobiście od razu bym sie kapnął jeśli by mi auto osłabło....

[ Dodano: Sro Maj 07, 2008 00:06 ]
EasyRider pisze:Z obrotów schodzi troche wolniej niż przed podniesieniem dawki. Jak to teraz wszystko wyregulować, żeby było idealnie?
moze mu troche za bardzo tą dawke podkręciłeś ??

: śr maja 07, 2008 00:21
autor: paja
marus, nawet jeśli jedzis sie spokojnie w okoliach 2tys obrotów to i tak czuć każdą zmianę na plus czy minus wiec chyba trzeba by było być kobietą bo one w wiekszości nie zauważają różnicy, choć oczywisci zdarzają sie miłe wyjątki :)

: śr maja 07, 2008 00:30
autor: To_mas
paja pisze:wiec chyba trzeba by było być kobietą bo one w wiekszości nie zauważają różnicy,
dopiero jak silnik juz nie chodzi to coś jest nie tak :P
tak ze jeśli chesz komuś tego pina podprowadzić to nie rób tego !!
na forum ktoś sprzedawał po 80 zł toczone :)

: śr maja 07, 2008 10:35
autor: EasyRider
Pin wstawiony, turbo pompuje 1.05 (K03), na 4 przy 3 500-4 000 ciśnienie dalej rośnie.... Dawka zwiększona i tu mam problem. Po odpaleniu obroty mają 750 i po 2 sekundach zaczynają rosnąć do ok.950. Z obrotów schodzi troche wolniej niż przed podniesieniem dawki. Jak to teraz wszystko wyregulować, żeby było idealnie?
Pomoże ktoś? ponoć można regulować coś cięgnem gazu... Jak to zrobić?

: śr maja 07, 2008 12:16
autor: souler
zmniejsz dawke to bedzie schodzil z obr normalnie

: pt maja 09, 2008 10:18
autor: Włochaty
czy w tej komorze ktora widzimi jak wyciagniemy pina moze byc ropa? :bajer: