Strona 37 z 40

: czw lut 22, 2007 20:12
autor: McFafik
u mnie moc fabryczna 77 kM....
po niedzieli musze zdjac glowice bo cieknie woda i mam nadzieje ze nic wiecej :( (ale dzieki odpowiedniemu tematowi wiez ze załoze juz metalowa od 1,9TD)
wykresik z hamowni juz ostatnio dawalem ale w innym temacie ..... moze nie wszyscy widzieli :) Obrazek

: czw lut 22, 2007 21:36
autor: Krzylu
McFafik, jaki masz przebieg w aucie?? wiesz moze jakie masz sprezanie w garach ??
wynik i tak niezly szkoda tylko ze momentu troche wiecej spadlo

: czw lut 22, 2007 21:46
autor: McFafik
Krzylu,
bylismy w 10 aut na hamowni
chlopaki mowili ze ta hamownia zanizala niby im też moment .... ale nie gadalem ze wszytkimi wiec nie wiem czy to prawda czy tylko zdanie kulku niezadowolonych
ja jestem zadowolony :)
przebieg ... prawie 300 000 km:)
moze nawet 400 tys (cos tak podejzewam :) ze bylo jeszcze w niemczech cofniete pare lat temu, ja kupilem od goscia w polsce co juz nim jezdzil pare lat... tak wiec co najmniej ma 300 :) )
ciśnienia nie mierzylem ... jak juz pisalem idzie na wymiane uszczelki po niedzieli ... wiec zanim zdejmą glowice niech moze zmierza :)
auto chodzi ładnie ....malo kopci .... wgniata w fotel :)

: pt lut 23, 2007 10:27
autor: vw_vandal
Kapibara, ale bierze olej masakra, więc wzbogacam dawkę paliwa tym olejem z silnika ;) . Krzylu, strzesz się bo kupiłem 4 oleju :rotfl: :rotfl:

: ndz maja 27, 2007 15:35
autor: paja
A ja postanowiłem że odkopie temat, bo cieka jest co tam się dzieje z tymi dieselkami. Sam przymierzam się powoli do kupna jakiegoś SB-ka, ale chyba będę musiał poczekac z tym do wakacji, a vantila jest na sprzedaż :( Ale może przynajmniej będę miał satysfakcję z pogrzebania coś samemu. No więc panowie co tam u Was??

: pn maja 28, 2007 01:24
autor: Krzylu
moze ktos mi powie jak sie reguluje mbc bo krece krece i nic na wskazniku ciagle tyle samo dmucha 0.8
jak ustawic idealnie dawke paliwa do cisnienia doladowania czy ma kopcic jak mu depne do konca i przeciagne na biegach czy raczej nie jest to wskazane

: pn maja 28, 2007 08:40
autor: To_mas
Krzylu, Jak załozysz to musisz mieć wykręcone (nie wiem jakie masz to MBC)
Ale zwiększasz ciśnienie wkręcając śrube od mbc !! Im bardziej wkręcasz tym więcej powinno pompować :)

A jeśli chodzi o dawke i dymienie to auto nie powinny dymić przy pojawieniu sie pełnego ciśnienia doładowania !!!! Jeśli tak ustawisz to bedzie dobrze :)

: pn maja 28, 2007 16:40
autor: tuha
a WG zamknales na amen?

: wt maja 29, 2007 12:43
autor: Krzylu
WG zamkniety na amen
MBC mam z allegro properfekt i krece tym scierwem i nic nawet nie drgnie cisnienie 0.8 i amen
z tym dymieniem bede dzis walczyl zobaczymy co z tego wyjdzie

: wt maja 29, 2007 18:36
autor: Trochim
z tego co widziałem to ventil sprzedaje tego sb na allegro :)

: wt maja 29, 2007 18:40
autor: zaprzal
owszem, ciekawa sprawa jesli ktos chce kupic akurat TD

: wt maja 29, 2007 18:58
autor: Tomallus
No i cena znośna w porównaniu do innych TDeków i to zupełnie seryjnych. Zdziwiło mnie jedynie, że Ventil wystawił go tak trochę po "cichu". Mógł walnąć w tym temacie, bądź co bądź o jego aucie, informację o sprzedaży. W giełdzie też jego ogłoszenie przeszło bez echa.

: wt maja 29, 2007 19:48
autor: ventil
Witam.
No sprzedaję choć trochę mi szkoda, chciałbym by trafił w dobre rece do kogoś, kto bedzie dbał o autko. Swoje właściwie już prawie odebrałem od lakiernika (lakiernicy zawsze przeciagaja terminy, auto juz dawno miało być zrobione a jeszcze nie jest ale prawie...). Właściwie powodem do sprzedaży jest to że potrzebuję drugiego auta 4-drzwiowego i padło na A-80 B4 kombi 1,9TD. Urodziła mi sie córa dwa miechy temu i ciężko jest gdziekolwiek podjechać wsiadając przez przednie drzwi do tyłu. No ale nie ma tego złego co by... Bedziemy "krecić" 1,9TD...
Pozdrawiam.

: wt maja 29, 2007 20:03
autor: zaprzal
ventil pisze:Bedziemy "krecić" 1,9TD...
:bigok: dobrze, dobrze, bo do tej pory nikt z forum sie za ten silnik porzadnie nie zabral i nie wiadomo co z niego mozna wykrzesac :)