Strona 36 z 92

: pn kwie 21, 2008 20:23
autor: andrew.zbyrko
pioczel, kopci bo masz za malo powietrza i paliwo Cisię nie spala w calosci, zwiekszales cisnienie na turbo? jakie teraz masz?

: pn kwie 21, 2008 20:28
autor: pioczel
andrew.zbyrko pisze:pioczel, kopci bo masz za malo powietrza i paliwo Cisię nie spala w calosci, zwiekszales cisnienie na turbo? jakie teraz masz?
śrubkę na cięgnie wykręcałem juz na maxa (koniec regulacji),a cisnienia nie znam dopiero zamówiłem wskaznik

: pn kwie 21, 2008 20:33
autor: andrew.zbyrko
pioczel, bez wskaznika skreciles turbo na maxa?? lepiej wstaw ten wskazik bo turbina moze podawac za duze cisnienie, chociarz jak Ci kopci to pewnie tak nie jest..
jakie masz turbo?

: pn kwie 21, 2008 20:35
autor: pioczel
andrew.zbyrko pisze:pioczel, bez wskaznika skreciles turbo na maxa?? lepiej wstaw ten wskazik bo turbina moze podawac za duze cisnienie, chociarz jak Ci kopci to pewnie tak nie jest..
jakie masz turbo?
kkk z tym długim cięgnem z dwoma nakrętkami i taką blaszką co je zabezpiecza

: pn kwie 21, 2008 20:43
autor: andrew.zbyrko
pioczel, to masz chyba K03, ale pewnien nie jestem, bo ja mam k14 i nie mam cięgna tylko zbudowana gruszke i mialem na nim 1,4bar i jeszcze na maxa nie bylo skrecone, poszukaj na poczatku tematu tam byly fotki itp..

: pn kwie 21, 2008 23:44
autor: Włochaty
wiec tak, wsadzilme pina jakis rok temu i okazalo sie ze faktycznie lepiej chodzi, ale tak od pazdziernika zauwazylem ze wydostaje sie z rury jasny dym przy odpalaniu, pomyslalem para, ale zauwazylem ze jak wciskam ostro na 1 i 2 to zostawiam za soba jasny dym i dziwny metaliczny dziek. Jadnak oleju nic nie ubywa, plyn w normie, jezdzilem tak az do teraz bo zaczelo mnie to denerwowac strasznie. Okazalo sie ze po probie przestawienia pina w pompie u gory mam troche paliwa (pompa przejchal od nowego jakies 50 tys) i poechalem do mechanika powiedzial mi odrazu po zobaczeniu dymku ze to kat i zle przeplanie

a teraz sedno sprawy, mam wskaznik (dzieki To_mas), pin w pompie na najmniejszej opcji, turbinka T2 (z papierow wynika ze przelatane okolo 50 tys), popuje ladnie 0,6-0,7 bara

w tygodzniu jade do mechanika ktory ustawi mi kat i teraz takie pytanie, co zrobic w kolejnosci:
1. najpierw podkrecic turbo a pozniej do tego ustawiac pompe
2. najpierw dawka a pozniej turbo

nie chce za bardzo zylowac silnika i chce osiagnac wynik jakies 90-100 konikow

co o tym myslicie? :bajer:

: pn kwie 21, 2008 23:47
autor: souler
jednoczesnie wszystko
potem kat wtrysku na podniesionej dawce delikatnie do przodu w stosunku do fabryki

: pn kwie 21, 2008 23:52
autor: Włochaty
czyli kat dopiero po calym zabiegu?

[ Dodano: 21 Kwi 2008 23:52 ]
a jakie cisnienie jest mniejwiecje bezpieczne? czytalem na forum ze dla T2 wystarczy 1-1,2

: pn kwie 21, 2008 23:55
autor: Michnik
souler pisze:jednoczesnie wszystko
potem kat wtrysku na podniesionej dawce delikatnie do przodu w stosunku do fabryki
A z tym kątem to czemu tak?

A to i ja zapytam: a dla KKK K03 jakie ciśnienie max do jazdy na codzień? Ja jeżdzę na 1Bar.

: wt kwie 22, 2008 00:11
autor: souler
panowie przestancie z tym bezpiecznym cisnieniem. nie ma takiego czegos, bo to zalezy jakie kryteria sie przyjmuje do tego okreslenia. jesli chodzi wam o wytrzymalosc uszczelki pod glowe to danych brak, aczkolwiek 2+ bary spokojnie. wytrzymalosc turbiny? 1 bar to w sam raz do wygodnej jazdy. takie cisnienie do taczek ogrodowych :D nie zaszkodzi, ale i boeinga z TD nie zrobi. moj t2 dmuchal 1.6 i ciagle dziala. nie zauwazylem, zeby olej puszczal.

mowi sie, ze k03 tak 1.1, t2 1.3, a i tak zycie zweryfikuje wszystko. pamietajcie, ze te auta maja swoje lata i suszarki tez juz niejedna fryzure wysuszyly :goof:

: wt kwie 22, 2008 00:16
autor: Włochaty
no to ja juz przestaje pytac o to cisnienie, dzikei w kazdym razie za odpowiedz :bigok:

: wt kwie 22, 2008 00:28
autor: andrew.zbyrko
souler, masz metalową uszczelke pod głowicą? bo ja juz miałem zwykła i płyn mi poszedł na zewnątrz głowicy 2-gi raz, teraz czeka na metalową uszczelke :grin:
i jeszcze sprzęgło padło- ale juz swoje lata miało, to miało prawo..
a jezdziłem na 1,4 bar :chytry: a turbo K14

: pt kwie 25, 2008 15:00
autor: kuba2955
witam. ja swojego aaz też trroszku podkręciłem, zwiększyłem dawke, boost pi wpadł niechcący pod szlifierke :hmm: i mbc . spoko nawet chodzi ale nie wiem czy turbina mi sie nie kończy...mam garretta t2 i pompuje max 1.1 bara a mbc do końca skręcałem i nie chce więcej:/ czy to znaczy że turbina juz powoli sie kończy?

: sob kwie 26, 2008 23:27
autor: andrew.zbyrko
Kuba; Ja mam K14 i jezdzilem na 1,4 bar :grin: a sruby do regulacji zostalo jeszcze ok 5mm :hmm:
a teraz mam metalowa uszczelke :hmm: tylko musze troche czasu dorwac to bedziem dalej modzić :food:
slyszalem ze tak wysilne turbo dlugo nie pożyje :crazy:

No i mam pytanie, cieknie paliwo z śruby zaznaczonej na foto, z pompy wtryskowej, zeby odkręcić nakrętke musialem troche odkrecic pompe [bez zdejmowania rozrządu, przesunołem ją tylko od jej mocowania, wymieniłem podkładke ale dalej to samo, na fotkach vwdiesel.net widziałem na tej śrubie w pompie jakieś oringi, da rede to wymienić bez rokręcania pompy??

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/958 ... 2b1ee.html