Strona 36 z 52

: ndz gru 07, 2008 16:14
autor: paja
eldorado84, pompa 10 ok, ja pisałem o tej 11mm :)

Na seryjnym turbo dużo nie wyciśniesz, ale do podanych przez Ciebie 115 KM pewnie tak :) Ja na pompie 10mm, małe turbo t2, seria IC, wydech przelot ale o seryjnej średnicy wyciągnąłem tylko 117KM i myśle że na tak małej turbinie niewiele więcej się da. Napewno pomogło by zrobienie wydechu z downpipe o większej średnicy, ale jak myślisz o pompie 10 to i turbina większa potrzebna.

: śr gru 10, 2008 22:06
autor: Wojtek_GR
Relacja 3

W ostatnią niedzielę gofer dostał pompę z SB (9mm)+ mod boostpinu,
lekko dawka w górę, kąt wyprzedzenia lekko do przodu, mod ŁUKIEGO
(pompiarza, który przygotował mi pompę - opiszę szerzej jako nowy
temat w: tuning TD. Aby wzmóc apetyt ... na jeszcze seryjnej pompie w
1V przegiąłem trochę z tym modem, bo gałki oczne zatrzymywały mi się
na wewnętrznej stronie potylicy przyspieszając z 3500 do 4500 rpm i
ciśnieniu nie przekraczającym 1,2 - 1,3 bara :-))).
Jutro wymieniam sprzęgło, bo stwierdziło, że takiej mocy to już nie
będzie przenosić - wraz ze sprzęgłem skrzynia na 4T.
Mam pytanko odnośnie sprzęgła. Naszukałem się przez ostatnie dwa dni w
naszym forum tematu, czy posta o zakładaniu sprzęgła 228 mm do Golfa 2
i niestety nie znalazłem, chociaż pamiętam, że kiedyś coś takiego
czytałem.
Rzućcie jakimś linkiem do takiego tematu.

: śr gru 10, 2008 22:39
autor: zaprzal
Wojtek_GR pisze:o zakładaniu sprzęgła 228 mm do Golfa 2
musisz zmieniac skrzynie na 02A zeby takie sprzeglo zalozyc
na tych gratach spokojnie zdrowe 210mm wystarczy

: czw gru 11, 2008 19:02
autor: eldorado84
paja pisze:eldorado84, pompa 10 ok, ja pisałem o tej 11mm :)

Na seryjnym turbo dużo nie wyciśniesz, ale do podanych przez Ciebie 115 KM pewnie tak :) Ja na pompie 10mm, małe turbo t2, seria IC, wydech przelot ale o seryjnej średnicy wyciągnąłem tylko 117KM i myśle że na tak małej turbinie niewiele więcej się da. Napewno pomogło by zrobienie wydechu z downpipe o większej średnicy, ale jak myślisz o pompie 10 to i turbina większa potrzebna.
no tak ale jakbyś zapodał k24 i zapodać FMIC to właśnie jakieś 125-135kucy by było :helm: jak dla mnie wystarczy. Co do większej turbinki "VNT" + pompa 11mm + reszta "gratów" w tym sprzegło odpowiednie no to inna bajka ale te koszty :crazy: :crazy:

[ Dodano: Czw Gru 11, 2008 18:04 ]
zaprzal pisze:
Wojtek_GR pisze:o zakładaniu sprzęgła 228 mm do Golfa 2
musisz zmieniac skrzynie na 02A zeby takie sprzeglo zalozyc
na tych gratach spokojnie zdrowe 210mm wystarczy
rozumiem że mk3 też się tyczy, dobrze wiedzieć

: czw gru 11, 2008 19:45
autor: Krzylu
no tak ale jakbyś zapodał k24 i zapodać FMIC to właśnie jakieś 125-135kucy by było
co by było gdyby babcia miała wąsy??

załóż graty jedz na hamownie i zobacz czy tyle wyjdzie w co wątpie

: czw gru 11, 2008 20:03
autor: arwam
no tak ale jakbyś zapodał k24 i zapodać FMIC to właśnie jakieś 125-135kucy by było jak dla mnie wystarczy. Co do większej turbinki "VNT" + pompa 11mm + reszta "gratów" w tym sprzegło odpowiednie no to inna bajka ale te koszty

Do tego dymek i oglądamy żywe korbowody na wierzchu :grin:

Przy pompie 9mm do tego GT2052V i jakiś sensowny cooler i mamy 8s na AAZ i jeszcze mniej na 1.6.
Wiem bo miałem takie silniki u siebie na takim osprzęcie i wiem co one potrafią.

: czw gru 11, 2008 20:04
autor: vwolfi
Wojtek_GR weś napisz coś o tym modzie bo sie tu doczekać nie mogę :chytry:

: pt gru 12, 2008 08:22
autor: eldorado84
arwam pisze:
no tak ale jakbyś zapodał k24 i zapodać FMIC to właśnie jakieś 125-135kucy by było jak dla mnie wystarczy. Co do większej turbinki "VNT" + pompa 11mm + reszta "gratów" w tym sprzegło odpowiednie no to inna bajka ale te koszty

Do tego dymek i oglądamy żywe korbowody na wierzchu :grin:

Przy pompie 9mm do tego GT2052V i jakiś sensowny cooler i mamy 8s na AAZ i jeszcze mniej na 1.6.
Wiem bo miałem takie silniki u siebie na takim osprzęcie i wiem co one potrafią.

Nie przesadzasz z tymi korbowodami 8) po twoim stwierdzeniu wynika że nic nie potrafią :cool: ?
a przypadkiem aaz nie mają 9mm (gdzieś to czytałem na forum), i musi sprzęgło siada :crazy: :crazy:

: pt gru 12, 2008 15:45
autor: Wojtek_GR
vwolfi pisze:Wojtek_GR weś napisz coś o tym modzie bo sie tu doczekać nie mogę :chytry:
Mod już opisany, leży na FAQ.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=203976

Owocnego modzenia, lecz z ostrożnością !

: pt gru 12, 2008 16:53
autor: Krzylu
Wojtek_GR, pokaż jak to jeździ :chytry:

: pt gru 12, 2008 19:26
autor: twardy
Wojtek_GR pisze:Owocnego modzenia, lecz z ostrożnością !
ciekaw jestem co trochim i zaprzał by powiedzieli :chytry:
Krzylu pisze:Wojtek_GR, pokaż jak to jeździ
właśnie też jestem ciekaw :bigok:

: pt gru 12, 2008 19:57
autor: arwam
eldorado84 pisze:
arwam pisze:
no tak ale jakbyś zapodał k24 i zapodać FMIC to właśnie jakieś 125-135kucy by było jak dla mnie wystarczy. Co do większej turbinki "VNT" + pompa 11mm + reszta "gratów" w tym sprzegło odpowiednie no to inna bajka ale te koszty

Do tego dymek i oglądamy żywe korbowody na wierzchu :grin:

Przy pompie 9mm do tego GT2052V i jakiś sensowny cooler i mamy 8s na AAZ i jeszcze mniej na 1.6.
Wiem bo miałem takie silniki u siebie na takim osprzęcie i wiem co one potrafią.

Nie przesadzasz z tymi korbowodami 8) po twoim stwierdzeniu wynika że nic nie potrafią :cool: ?
a przypadkiem aaz nie mają 9mm (gdzieś to czytałem na forum), i musi sprzęgło siada :crazy: :crazy:



jeśli taka konfigóracja dostanie dużo paliwa i powietrza w niskich obrotach to coś musi puścić a VNT dają ciśnienie (power) w niskich obrotach.

[ Dodano: 12 Gru 2008 18:57 ]
eldorado84 pisze:
arwam pisze:
no tak ale jakbyś zapodał k24 i zapodać FMIC to właśnie jakieś 125-135kucy by było jak dla mnie wystarczy. Co do większej turbinki "VNT" + pompa 11mm + reszta "gratów" w tym sprzegło odpowiednie no to inna bajka ale te koszty

Do tego dymek i oglądamy żywe korbowody na wierzchu :grin:

Przy pompie 9mm do tego GT2052V i jakiś sensowny cooler i mamy 8s na AAZ i jeszcze mniej na 1.6.
Wiem bo miałem takie silniki u siebie na takim osprzęcie i wiem co one potrafią.

Nie przesadzasz z tymi korbowodami 8) po twoim stwierdzeniu wynika że nic nie potrafią :cool: ?
a przypadkiem aaz nie mają 9mm (gdzieś to czytałem na forum), i musi sprzęgło siada :crazy: :crazy:



jeśli taka konfigóracja dostanie dużo paliwa i powietrza w niskich obrotach to coś musi puścić a VNT dają ciśnienie (power) w niskich obrotach.

: sob gru 13, 2008 23:10
autor: Wojtek_GR
Krzylu pisze:Wojtek_GR, pokaż jak to jeździ :chytry:
Jeździ ... hmmm ... gorzej, bo dostał skrzynię 4T, ale dla dziadka -
jeździ lepiej - nie trzeba tak często wajchą wajchować. :-) Stuk-puk
... i się przekonacie - ALE Z GŁOWĄ !!! :-)

: ndz gru 14, 2008 12:38
autor: Krzylu
Jeździ ... hmmm ... gorzej, bo dostał skrzynię 4T,

4T to szybka skrzynia wiec jak może być gorzej?? na niej nieda sie uzyskać wysokich prędkości max bo sie szybko kończy ale do 100kmh idzie jak burza więc chyba coś zepsułeś że ci wolniej jeździ ;)