Strona 35 z 92

: śr kwie 02, 2008 01:26
autor: Michnik
zaprzal pisze:
Michnik pisze:
zaprzal pisze:Michnik, to zaloz tak jak ma byc
A jak ma być?
To chyba jest kwestia testów i wielu prób. Bo pewnie jak od razu założe maxymalnie wyciętą stroną to będzie zadyma z tyłu straszna.
Narazie potestuje tak jak jest...może mi wystarczy...mocy...(żartowałem ;) ).
to bez sensu tego pina wlozyles...

jak na razie 100% osob ktore zmienilo pina w AAZ bylo doslownie zachwyconych jak auto sie zaczelo zbierac. oprocz Ciebie ;)
Dzisiaj zrobiłem poprawkę i założyłem pina maxymalnie wyciętą stroną. Różnica w jeździe i przyspieszaniu raczej żadna. Zastanawia mnie to wszystko bo ja raczej nie odczułem jakiegoś polepszenia osiągów po założeniu boost pina z 1.6TD.
Zauważyłem jedną rzecz dziwną. Otóż jest tylko jeden ślad po rysiku wysuwającym się z grzybka pompy na boost pinie, a powinny być juz dwa. Czyli stary ślad z oryginalnej pompy i mój nowy ślad po 2 miesiącach uzytkowania. Nie wiem czemu tak sie dzieje...Cos zrobiłem nie tak przy montażu?
No chyba, że po 2 miesiącach nie będzie jeszcze śladu na PINie?

: sob kwie 12, 2008 20:33
autor: yorn_123
witam czy ta turbinka pasowała by do mk3 AAZ http://moto.allegro.pl/item342597387_vw ... _6_td.html

jak nie to moze ktos dodac link do jakiejs turbiny pasującej do AAZ

: ndz kwie 13, 2008 08:48
autor: Tomallus
Michnik pisze: Dzisiaj zrobiłem poprawkę i założyłem pina maxymalnie wyciętą stroną. Różnica w jeździe i przyspieszaniu raczej żadna. Zastanawia mnie to wszystko bo ja raczej nie odczułem jakiegoś polepszenia osiągów po założeniu boost pina z 1.6TD.
Zauważyłem jedną rzecz dziwną. Otóż jest tylko jeden ślad po rysiku wysuwającym się z grzybka pompy na boost pinie, a powinny być juz dwa. Czyli stary ślad z oryginalnej pompy i mój nowy ślad po 2 miesiącach uzytkowania. Nie wiem czemu tak sie dzieje...Cos zrobiłem nie tak przy montażu?
No chyba, że po 2 miesiącach nie będzie jeszcze śladu na PINie?
A sprawdziłeś, czy w ogóle wysuwa ci sie trzpień z pompy, który opiera się o pin?

: ndz kwie 13, 2008 09:31
autor: Przewodnik
Jesli to jest T-2 to były seryjnie montowane w AAZ wiec mysle ze powinna podejść, co najwyzej przewód olejowy trzeba bedzie troche podgiąc :)

: ndz kwie 13, 2008 20:41
autor: yorn_123
czyli taka turbina t2 daje jakas wieksza moc w połaczeniu z boost pinem z 1.6TD???

: wt kwie 15, 2008 14:02
autor: t0mal
To jest KKK k24 i jest wieksza od t2 :D spoko suszara powinna pasować bez rzeźby :bigok:

: wt kwie 15, 2008 16:20
autor: To_mas
t0mal pisze:To jest KKK k24
a po czym poznajesz ze nie K14 ??

: wt kwie 15, 2008 16:43
autor: t0mal
k14 ma tabliczke znamionowa od strony wlotu powietrza a k24 od strony czesci goracej
To jest KKK K14

: wt kwie 15, 2008 16:50
autor: To_mas
t0mal pisze:k14 ma tabliczke znamionowa od strony wlotu powietrza a k24 od strony czesci goracej
ciekawe :)
ale jedno mnie zastanawia skoro na turbinie wyraźnie jest wytłoczone KKK to co za debil pisze w aukcji T2 T3 ://

: ndz kwie 20, 2008 20:14
autor: andrew.zbyrko
Witam
no i chyba przemodziłem mojego AAZ: doszedłem do ciśnienia 1,4 bar na turbo k14 + dawka + bostPin :satan:
no i sprzęgło padło, uszczelke wydmuchało i jeszcze odrazu bede musiał popmpe robić bo sie paliwo z niej troche leje :grrr:
Teraz stoi u magika, sprzęgło juz jest założone, jeszcze metalowa uszczelka pod głowice :grin:
i pompa, ale mówił ze za pompe sie nie bierze bo trzeba całą rozebrac i uszczelnić, wie ktoś gdzie w okloicach krakowa jest jakis w miare dobry pompiarz w dobrych pieniądzach??


Aha, oczywiście po naprawie golfa bedziem dalej go kręcić :grin: :grin:
i takie pytanie: zakładał ktoś chłodnice oleju do gofra po modach?
znajomy kupił golfa 1,6TD troche dłubniętego i ma taka małą chłodniczke olej/ powietrze przy filtrze??

: pn kwie 21, 2008 14:32
autor: yorn_123
taki wskaźnik ciśnienia i pin bedzie dobry do AAZ-eta???????

http://moto.allegro.pl/item348867726_ws ... ilver.html

http://moto.allegro.pl/item350968684_bo ... 00km_.html

: pn kwie 21, 2008 16:35
autor: andrew.zbyrko
yorn_123 pisze:taki wskaźnik ciśnienia i pin bedzie dobry do AAZ-eta???????

http://moto.allegro.pl/item348867726_ws ... ilver.html

http://moto.allegro.pl/item350968684_bo ... 00km_.html

Witam
wskaznik jak najbardziej się nada, i w miare rozsądnych pieniądzach.
za to PIN moim zdaniem troche drogi, Ja swój zeszlifowałem i też ładnie lata :bigok:

: pn kwie 21, 2008 20:15
autor: pioczel
andrew.zbyrko pisze:
yorn_123 pisze:taki wskaźnik ciśnienia i pin bedzie dobry do AAZ-eta???????

http://moto.allegro.pl/item348867726_ws ... ilver.html

http://moto.allegro.pl/item350968684_bo ... 00km_.html

Witam
wskaznik jak najbardziej się nada, i w miare rozsądnych pieniądzach.
za to PIN moim zdaniem troche drogi, Ja swój zeszlifowałem i też ładnie lata :bigok:
no ja se zamówilem ten pin.powiem że w sobote zeszlifowałem rowek i teraz jeżdzi troche lepiej ale też nieżle czadzi :grrr: ,,,nie mogę go odwrócic bo zeszlifowałem z tej ścietej strony :grrr: ...trzeba jakoś te dymienie ograniczyć

: pn kwie 21, 2008 20:21
autor: yorn_123
no ale wydaje mi sie ze lepszy taki pin niz seryjny