Strona 35 z 52
: pt lis 28, 2008 18:29
autor: piori
Na samym dole masz rurę z katem:
Cytat z katalogu:
2A 191253091BG
exhaust pipe with catalyst
front / 1V
Czyli kat był chyba wyłącznie w silnikach 1V.
: pt lis 28, 2008 22:27
autor: skibszczok
no z tego co mi wiadomo to jedynie w 1V. Ale pozbycie sie go nie jest problemem na szczescie
: sob lis 29, 2008 13:46
autor: BENITO
No właśnie mam taką cześć na wydechu o oznaczeniu 2a, dokładnie tak wygląda. Być może ktoś zamontował wydech z katalizatorem, bo jak kupiłem auto to cały wydech łącznie z tłumikiem wyglądały jak nowe.
: ndz lis 30, 2008 19:43
autor: Wojtek_GR
Relacja 2.
Obrotek zamontowany, manometr też (rzeźba straszna była, bo
obrotomierz z licznika dwuwtyczkowego musiał trafić do
jednowtyczkowego, a boostmeter tam gdzie zegarek cyfrowy - jak
wszystko dopracuję wrzucę fotki).
Zaślepiłem zawór upustowy, podniosłem lekko dawkę i nie poznałem
golfika - zap....ala jak głupi. Nie potrafię sobie wyobrazić co bedzie
po zaaplikowaniu pompy z LDA.
Niepokoi mnie jedna sprawa, mianowicie ciśnienie doładowania, przy
pełnym bucie dochodzi do 1,6 bara, a przy WG nic jeszcze nie
kombinowałem.
Czy jest możliwe, że długoletnia jazda z zatkanym katem
zaowocowała zarośnięciem (unieruchomieniem) bypass'u na turbinie ?
: ndz lis 30, 2008 20:40
autor: To_mas
Wojtek_GR, mozeo sie wg zaciął.
: pn gru 01, 2008 01:20
autor: Wojtek_GR
To_mas pisze:Wojtek_GR, mozeo sie wg zaciął.
Też tak mi się wydaje, bo ciśnienie 1,5 - 1,6 na tubinie bez grzebania
w WG przy motorze 1V to chyba lekko za duże. Być może jest większe,
ale boostmeter kończy mi się na 1,6. W normalnych warunkach pewnie
by wskazówkę do pionu postawił, ale ślimaczek pewnie się opiera o
zestaw diod w liczniku, bo wmontowałem manometr w miejsce zegarka LCD.
Trzeba będzie turbinkę na stół i przeglądzik.
Ważne - jest motywacja !
: pn gru 01, 2008 16:29
autor: raf-gog
Witam!
Zakupiłem kilka dni temu golfine własnie z silniczkiem 1V w dosc dobrym stanie, jako ze mialem wczesniej SB z interkiem itd. to brakuje mi teraz mocy
czytalem ttemacik doszedlem do 20 strony i juz nei moge
dlatego tez powiedzcie mi czy jak zaloze sam grzybek na pompe zamiast tego tego tego hm kawalka wystajacej rurki, czy bede musial cos jeszcze regulowac u mechanika z odpowiednimi przyzadami??? Czy po prostu zaloze i mam kopa:P
: sob gru 06, 2008 21:23
autor: kkolekk
napiszcie ile kosztuje przerobienie pompy na 10 lub 11 mm i czy kkk24 do tego wystarczy
: sob gru 06, 2008 23:46
autor: To_mas
kkolekk, zagadaj do kolegi Trochim, on sie tym zajmował i kiedyś nawet ogłaszał ze zrobi takie pompy. Cena jak dobrze pamiętam to 600zł+
: ndz gru 07, 2008 00:22
autor: zaprzal
pompa 10mm mocno przerasta potencjalem k24
: ndz gru 07, 2008 03:48
autor: paja
dokładnie, pompa 10mm to koszt ok 600zł i ponoc wystarcza do 150-160km. Na tyle i tak kkk24 nie pozwoli. Jeżeli nie planujesz większych mocy to nie ma co ludziom głowy zawracać, co innego 10 mm, ale i z tym ciężko będzie.
: ndz gru 07, 2008 09:50
autor: eldorado84
paja pisze:dokładnie, pompa 10mm to koszt ok 600zł i ponoc wystarcza do 150-160km. Na tyle i tak kkk24 nie pozwoli. Jeżeli nie planujesz większych mocy to nie ma co ludziom głowy zawracać, co innego 10 mm, ale i z tym ciężko będzie.
jak to
- nie ma co ludziom głowy zawracać, Trochim też chce zarobić?? Jeżeli chce 115-130kucy na seri pompie i turbawce np. k14 bedzie ciężko uzyskać a tak 10mm + k24 + downpipe + 2,5cala wydech i można atakować 115kucy i jakieś 9-10 do setki
: ndz gru 07, 2008 10:37
autor: zaprzal
eldorado84 pisze:paja pisze:dokładnie, pompa 10mm to koszt ok 600zł i ponoc wystarcza do 150-160km. Na tyle i tak kkk24 nie pozwoli. Jeżeli nie planujesz większych mocy to nie ma co ludziom głowy zawracać, co innego 10 mm, ale i z tym ciężko będzie.
jak to
- nie ma co ludziom głowy zawracać, Trochim też chce zarobić?? Jeżeli chce 115-130kucy na seri pompie i turbawce np. k14 bedzie ciężko uzyskać a tak 10mm + k24 + downpipe + 2,5cala wydech i można atakować 115kucy i jakieś 9-10 do setki
ja na setupie k24, duza pompa, wydeszek, BRAK IC i ogolnie setup zmeczony zyciem
mialem 127km i cos mi sie wydaje, ze na dobrym IC i zdrowych gratach i silniku z wielkim szczesciem moze by ktos dobil do 140km max
fajnie to jezdzilo na codzien
: ndz gru 07, 2008 14:05
autor: Krzysiek W.
raf-gog pisze:Witam!
Zakupiłem kilka dni temu golfine własnie z silniczkiem 1V w dosc dobrym stanie, jako ze mialem wczesniej SB z interkiem itd. to brakuje mi teraz mocy czytalem ttemacik doszedlem do 20 strony i juz nei moge dlatego tez powiedzcie mi czy jak zaloze sam grzybek na pompe zamiast tego tego tego hm kawalka wystajacej rurki, czy bede musial cos jeszcze regulowac u mechanika z odpowiednimi przyzadami??? Czy po prostu zaloze i mam kopa:P
Ja po założeniu LDA i podniesieniu dawki oraz ciśnienia (1,2 bara),uzyskałem 87 km/167 Nm.