Strona 34 z 92

: ndz lut 10, 2008 01:54
autor: Michnik
zaprzal pisze:Michnik, to zaloz tak jak ma byc
A jak ma być?
To chyba jest kwestia testów i wielu prób. Bo pewnie jak od razu założe maxymalnie wyciętą stroną to będzie zadyma z tyłu straszna.
Narazie potestuje tak jak jest...może mi wystarczy...mocy...(żartowałem ;) ).

: ndz lut 10, 2008 13:23
autor: zaprzal
Michnik pisze:
zaprzal pisze:Michnik, to zaloz tak jak ma byc
A jak ma być?
To chyba jest kwestia testów i wielu prób. Bo pewnie jak od razu założe maxymalnie wyciętą stroną to będzie zadyma z tyłu straszna.
Narazie potestuje tak jak jest...może mi wystarczy...mocy...(żartowałem ;) ).
to bez sensu tego pina wlozyles...

jak na razie 100% osob ktore zmienilo pina w AAZ bylo doslownie zachwyconych jak auto sie zaczelo zbierac. oprocz Ciebie ;)

: ndz lut 10, 2008 17:04
autor: Bolekrsko
Michnik pisze:
zaprzal pisze:Michnik, to zaloz tak jak ma byc
A jak ma być?
To chyba jest kwestia testów i wielu prób. Bo pewnie jak od razu założe maxymalnie wyciętą stroną to będzie zadyma z tyłu straszna.
Narazie potestuje tak jak jest...może mi wystarczy...mocy...(żartowałem ;) ).

w sumie w tej chwili twoj boost pin nie rozni sie niczym od oryginalnego z 1,9 td
odwroc go na najbardziej wcieta strone. u mnie nic nie puszczal baka :D no wiec musialem dawke mu dac bo diesel musi chmurke puscic:D

: pn lut 11, 2008 00:11
autor: Michnik
zaprzal pisze:
Michnik pisze:
zaprzal pisze:Michnik, to zaloz tak jak ma byc
A jak ma być?
To chyba jest kwestia testów i wielu prób. Bo pewnie jak od razu założe maxymalnie wyciętą stroną to będzie zadyma z tyłu straszna.
Narazie potestuje tak jak jest...może mi wystarczy...mocy...(żartowałem ;) ).
to bez sensu tego pina wlozyles...

jak na razie 100% osob ktore zmienilo pina w AAZ bylo doslownie zachwyconych jak auto sie zaczelo zbierac. oprocz Ciebie ;)
Można tak powiedzieć...ale...
Wkładałem go bardziej w celu ekonomicznym(jak już pisałem wcześniej). Z przyczyny takiej, że jeżdżę 90% po mieście i niestety w mieście pali mi 9l na 100Km(trasa minimum 5l). A to już bardzo dużo jak na diesla. Fakt, że często bawie się w start ze świateł i to właśnie skutkuje wysokim spalaniem.
Jeżeli będzie mi mało mocy to zawsze mogę go jeszcze obrócić. Chwilowo mi wystarcza mocy, a i przeraża mnie nieco fakt, że może jeszcze więcej palić.

[ Dodano: Nie Lut 10, 2008 11:14 pm ]
Bolekrsko pisze:
Michnik pisze:
zaprzal pisze:Michnik, to zaloz tak jak ma byc
A jak ma być?
To chyba jest kwestia testów i wielu prób. Bo pewnie jak od razu założe maxymalnie wyciętą stroną to będzie zadyma z tyłu straszna.
Narazie potestuje tak jak jest...może mi wystarczy...mocy...(żartowałem ;) ).

w sumie w tej chwili twoj boost pin nie rozni sie niczym od oryginalnego z 1,9 td
odwroc go na najbardziej wcieta strone. u mnie nic nie puszczal baka :D no wiec musialem dawke mu dac bo diesel musi chmurke puscic:D
Rózni się-jest węższy w górnym zakresie ;)
Napewno jeszcze potestuje różne ustawienia.

: pn lut 11, 2008 09:29
autor: dzidzia24
Michnik pisze:Wkładałem go bardziej w celu ekonomicznym
Sory kolego ale po co wogóle tam grzebiesz jeśli martwisz się o spalanie, o czarną chmurę itpNie ma chmury-nie ma mocy :chytry: ,nie ma mocy bez paliwa -proste!!!
Wszyscy chcieli by mieć 150KM w i żeby palił 3litry na 100km.Pamiętaj COŚ ZA COŚ

: pn lut 11, 2008 11:32
autor: Michnik
dzidzia24 pisze:
Michnik pisze:Wkładałem go bardziej w celu ekonomicznym
Sory kolego ale po co wogóle tam grzebiesz jeśli martwisz się o spalanie, o czarną chmurę itpNie ma chmury-nie ma mocy :chytry: ,nie ma mocy bez paliwa -proste!!!
Wszyscy chcieli by mieć 150KM w i żeby palił 3litry na 100km.Pamiętaj COŚ ZA COŚ
Nie wszyscy mogą iść do przodu bez kompromisow i patrzeć tylko na osiągi.
Spalanie na poziomie 9l niestety skutecznie mnie już hamuje. Jeżeli by mi palił powiedzmy 7l po mieście to nawet bym sie nie zastanawiał.
Myśle, że jest sporo osób na tym forum, którzy nie tylko patrzą na osiągi, ale zmuszeni są iść na kompromis i pogodzić jedno z drugim. Mimo , że dzięki temu forum wiadomo jak osiągnąć dużo więcej niż seria to koszta z tym związane nie każdy jest w stanie zaakceptować. W niektórych przypadkach dość znaczne(szczególnie przeróbki mechaniczne np wymiana skrzyni biegów czy sprzęgła na mocniejsze).

[ Dodano: Pon Lut 18, 2008 11:12 pm ]
Pytanie: czy zauważył ktos , że po założeniu boost pina samochód nieco gorzej odpala? Teraz z rana nieco jakby mi gorzej odpalał tzn. dwa zakręcenia rozrusznikiem czasem zamiast zapalenia od strzała. I się zastanawiam czy to tylko zbieg okoliczności i może jakaś świeca nierówno grzeje lub padła...

: czw lut 21, 2008 21:16
autor: IRAS78
Witam!
Jestem tu nowy, choć od dawna czytam Wasze posty. Posiadam paska 1,9td, którego troszkę zmodyfikowałem dzięki waszym opisom i poradom:
1.egr - odłączone
2. pompa 028130108F (eko, choć numer stosowany do pompy w 2,5 tdi) z górą od 1,6td sb, LDA+dawka do ogranicznika
3. turbo t2 1,2 bara
4. icek od sb
5. wywalony katalizator
Fura pięknie lata, jak myślicie ile udało mi się uzyskać z AAZeta?
a tak wygląda: http://arriva.fotosik.pl

: pt lut 22, 2008 00:20
autor: Michnik
IRAS78 pisze:Witam!
Jestem tu nowy, choć od dawna czytam Wasze posty. Posiadam paska 1,9td, którego troszkę zmodyfikowałem dzięki waszym opisom i poradom:
1.egr - odłączone
2. pompa 028130108F (eko, choć numer stosowany do pompy w 2,5 tdi) z górą od 1,6td sb, LDA+dawka do ogranicznika
3. turbo t2 1,2 bara
4. icek od sb
5. wywalony katalizator
Fura pięknie lata, jak myślicie ile udało mi się uzyskać z AAZeta?
a tak wygląda: http://arriva.fotosik.pl
Pewnie ze 100KM już ma. Hamownia prawdę Ci powie ;)

: pt lut 22, 2008 00:56
autor: To_mas
Michnik pisze:Pewnie ze 100KM już ma. Hamownia prawdę Ci powie ;)
100 moze nie ale 90 powiniene mieć :) ja na podobnym setupie miałem 91 w Mk2 ale to było dawno :P

: pt lut 22, 2008 18:39
autor: IRAS78
Dziękuję za szybką odpowiedz.
Myślę, że koło 100kuni jest bo miałem okazję stanąć w szranki z goferkiem MKIII z silnikiem 1z (90kuni) no i został w tyle.
Poszukam jakąś hamownie we Wrocku lub okolicy i po 10tym sprawdzę. Oczywiście pochwalę się tym co wyszło.

11.03.2008
Byłem dziś na hamowni. Liczyłem na więcej, ale nie jest źle. Oto co wyszło

Obrazek

czy jest dobrze zestrojony? Co o tym sądzicie, co byście zmienili?

: śr mar 26, 2008 14:57
autor: andrzejr2006
zaprzal pisze:jak na razie 100% osob ktore zmienilo pina w AAZ bylo doslownie zachwyconych jak auto sie zaczelo zbierac. oprocz Ciebie
No może 99%,bo ja nic nie moge zdziałać,i nikt mi nic na to nie może poradzić :grrr:

[ Dodano: 26 Mar 2008 13:58 ]
Tutaj jaśniej http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1443867#1443867

: śr mar 26, 2008 16:31
autor: zaprzal
andrzejr2006, musisz sie udac do kogos kto ogarnia pompy. np Trochim

: śr mar 26, 2008 17:26
autor: To_mas
IRAS78, nie ma źle :) a nawet jest dobrze :) ale zawsze moze być lepiej :P

: czw mar 27, 2008 19:12
autor: andrzejr2006
zaprzal pisze:andrzejr2006, musisz sie udac do kogos kto ogarnia pompy. np Trochim
Dzięki za rade,jeszcze myśle żeby najpierw trochę podnieść ciśnienie na turbince,bo narazie pompuje 0,62 bar.A jak zakładam pina to tylko pojawia się czarna chmurka,i nic pozatym,więc tak pomyślałem że może zamało powietrza jest i nie może przepalić większej dawki paliwa :-k