Ile kto wyciągnął z silnika AAZ

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

arwam

Post autor: arwam » pt lut 01, 2008 19:12

Najpierw zmodziłem pompę przy okazji zakładając falę od 1.9d.
Założyłem na silnik i odpaliłem; ale silnik pracował bardzo głośno;
regulacja konta wtrysku nic nie dawała.
Po paru dniach jak mi paczka doszła założyłem wtryski o oznaczeniu KCA27-S 77.
i praca od razu stała się cicha a auto zyskało niezłego kopa.
P.S. kiedyś pisałem Ci że jak potem założyłem spowrotem ori falę to miał lepszego kopa w górnych obrotach ale jak się potem okazało T3 przeładowywała.
arek wamej napisał/a:
A ile waszym zdaniem może przelecieć przez DN OSD 220 ?


a po co Twoim zdaniem zakladac jakies wymyslne koncowki ktore inaczej rozpylaja paliwo (inny ksztalt) skoro seryjne sa ok?
_________________

One nie są wymyślne tylko bardziej wydajne



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pt lut 01, 2008 19:13

arek wamej pisze:Najpierw zmodziłem pompę przy okazji zakładając falę od 1.9d.
Założyłem na silnik i odpaliłem; ale silnik pracował bardzo głośno;
regulacja konta wtrysku nic nie dawała.
Po paru dniach jak mi paczka doszła założyłem wtryski o oznaczeniu KCA27-S 77.
i praca od razu stała się cicha a auto zyskało niezłego kopa.
P.S. kiedyś pisałem Ci że jak potem założyłem spowrotem ori falę to miał lepszego kopa w górnych obrotach ale jak się potem okazało T3 przeładowywała.
arek wamej napisał/a:
A ile waszym zdaniem może przelecieć przez DN OSD 220 ?


a po co Twoim zdaniem zakladac jakies wymyslne koncowki ktore inaczej rozpylaja paliwo (inny ksztalt) skoro seryjne sa ok?
_________________

One nie są wymyślne tylko bardziej wydajne
a jak sprawdzasz ich wydajnosc i czy ksztalt strumienia paliwa bedzie odpowiadal do komory spalania vw?

moze ta fala ktora zakladales miala inny ksztalt niz fabryczna i kat wtrysku przez to byl do dupy?


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

arwam

Post autor: arwam » pt lut 01, 2008 19:15

Stare wtryski miały dopiero 10000km wiec one nie były żle ustawione a ponadto w dzień zmiany pompy były sprawdzane i były cacy.

[ Dodano: 01 Lut 2008 18:21 ]
Chyba nie masz mnie za idiotę w.
W ustawianiu kąta wtrysku to już mam niemałą wprawę a poza tym pisałem Ci że regulacja kąta wtrysku nic nie dawała ( był opóźniany a potem przyspieszany i cały czas było nie to samo.
Poza tym zawsze ustawiałem na ucho i nadal ustawiam i nie mam problemów z odpalaniem nawet w siarczyste mrozy; więc teza ze złym kątem wtrysku odpada.



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pt lut 01, 2008 19:50

to ze kat wtrysku bedzie zly, nie znaczy, ze zdrowy silnik musi miec od razu klopoty z paleniem.

apsik mial jakies klopoty z tymi wtryskami 1.9, niech on sie moze wypowie, bo ja nei mialem z tym stycznosci.


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

arwam

Post autor: arwam » pt lut 01, 2008 20:19

Tak ale ja chcę najpierw zainstalować GT2059V a potem się będę zastanawiał czy instalować tak dużą pompę bo o ile będę chciał większą założyć to będę celował 11 lub 12mm.
P.S. Z jakiego auta pochodziła pompa 11mm?



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » sob lut 02, 2008 02:08

nie pamietam, trzeba by trochima spytac ;)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Post autor: Michnik » czw lut 07, 2008 01:45

Szybkie pytanie: czy jak wstawie boost pin z 1.6TD zwiększy mi sie cisnienie na turbinie?
Mam teraz jakies 0.95 Bar i nie chciałbym przekraczać 1.1Bara.



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw lut 07, 2008 02:07

moze, ale nie musi ;) zalezy jak jest teraz ustawiony. czasami jest taki niedomiar paliwka, ze po podlaniu boost rosnie
Ostatnio zmieniony czw lut 07, 2008 02:07 przez zaprzal, łącznie zmieniany 1 raz.


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Post autor: Michnik » czw lut 07, 2008 10:54

zaprzal pisze:moze, ale nie musi ;) zalezy jak jest teraz ustawiony. czasami jest taki niedomiar paliwka, ze po podlaniu boost rosnie
Ja mam podniesione cisnienie i dawkę paliwa. I tak sie zastanawiam czy jest sens zakładać tego pina wogóle. Szczerze mówiąc to mam nadzieje , że może jakoś lepiej dzięki temu bedzie dozowana dawka i przy delikatnej jeździe nawet spadnie spalanie.



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw lut 07, 2008 14:38

ja bym zakladal bez zastanowienia


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Zoltecek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 340
Rejestracja: sob lis 19, 2005 14:21
Lokalizacja: Olsztynek/Mrągowo

Post autor: Zoltecek » czw lut 07, 2008 14:41

z moich "oberwacji wynika że autko lepiej zbiera sie w gornym zakresie obrotow dzieki pinowi


Garett T3 ready to aplication :D

Awatar użytkownika
Bolekrsko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 674
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:18
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Bolekrsko » czw lut 07, 2008 19:11

Michnik pisze:
zaprzal pisze:moze, ale nie musi ;) zalezy jak jest teraz ustawiony. czasami jest taki niedomiar paliwka, ze po podlaniu boost rosnie
Ja mam podniesione cisnienie i dawkę paliwa. I tak sie zastanawiam czy jest sens zakładać tego pina wogóle. Szczerze mówiąc to mam nadzieje , że może jakoś lepiej dzięki temu bedzie dozowana dawka i przy delikatnej jeździe nawet spadnie spalanie.
ja tak jak zaprzal. zakladaj. roznica duza w jezdzie, a mniejsze spalanie. ;) odrazu czuc roznice po zalozeniu :hmm:


http://datingsidorsingel.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Post autor: Michnik » ndz lut 10, 2008 01:05

Założyłem wreszcie tego Pina i u mnie różnicy takiej nie czuć jak u Was. Tak jakby w pewnym zakresie obrotów było lepsze przyspieszenie a w pewnych gorsze. Reasumując odczuciowo jest podobnie(mam nadzieje, że nie gorzej). Sprawdze to chociażby mniej więcej stoperem. Co do spalania to jeszcze nie wiem jak jest.
Aha ciśnienie na turbinie można powiedzieć , że wcale nie wzrosło(może minimalnie z 0.95 na 0.98Bar). Boost pin założyłem narazie tą najmniej "wychudzoną" stroną ;)



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz lut 10, 2008 01:49

Michnik, to zaloz tak jak ma byc


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości