Turbina,pompa,FMIC,czyli modzenie 1V
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Michał_1977
- _
- Posty: 14228
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
Michaś_1977, żeby wywalić ten element żeliwny co jest ori za turbiną to.... polecam kupić rurę do VW T3 TD... ładnie wygięta rurka + flansza do turbo. Tylko trzeba odpowiednio przyciąć i pospawać Średnica takiego rozwiązania to 55mm po zewnętrznej... czyli w środku jakieś 50-51mm. Ja u siebie mam coś od jakiegoś jeepa.... średnica w środku to 60mm , ale tu już się problem pojawił z przykręceniem tego.... za mało miejsca w koło
[ Dodano: 03 Sie 2009 21:55 ]
[ Dodano: 03 Sie 2009 21:55 ]
sam jestem ciekaw ile KM masz teraz pod maskąMichaś_1977 pisze:a tam pewnikiem będzie hamownia,więc go shamuję,bo mnie ciekawość zżera ile ma kucyków
- Michał_1977
- _
- Posty: 14228
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Ojojoj,aż tyle czasu to ja nie znajdę,bo muszę klientowi auto skończyć do piątku,a przy swoim,to najwyżej wieczorami ...ale info przyda się na przyszłośćmarcinas1983 pisze:Michaś_1977, żeby wywalić ten element żeliwny co jest ori za turbiną to.... polecam kupić rurę do VW T3 TD... ładnie wygięta rurka + flansza do turbo. Tylko trzeba odpowiednio przyciąć i pospawać Średnica takiego rozwiązania to 55mm po zewnętrznej... czyli w środku jakieś 50-51mm. Ja u siebie mam coś od jakiegoś jeepa.... średnica w środku to 60mm , ale tu już się problem pojawił z przykręceniem tego.... za mało miejsca w koło
Tego na razie nie wie nikt.Mogę jedynie napisać,że ostatnio trochę przy nim posiedziałem i bardzo pozytywnie mnie zaskoczył.marcinas1983 pisze:jestem ciekaw ile KM masz teraz pod maską
A co będzie jak w ostatnim tłumiku powypalam przegrody???
Nie będzie toto ryczało jak wściekłe?
Ostatnio zmieniony pn sie 03, 2009 23:39 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14228
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
nie powinno być prawie różnicy na co dzień tylko w górnych obrotach z pedałem w podłodzeMichaś_1977 pisze:A co będzie jak w ostatnim tłumiku powypalam przegrody???
Nie będzie toto ryczało jak wściekłe?
będzie za to lepiej słychać turbinę i pojawi się efekt dźwiękowy przypominający założzenie strumienicy ale tylko z gazem w spodzie..
zrozumiesz wtedy dlaczego ja zawsze tak długo zwlekam z gaszeniem silnika po jeździe
tylko jak będziesz wypalał przegrody to nie pozbaw tłumika całych bebechów a tylko przegrody które będą w takiej dziurkowanej rurze wewnątrz tłumika.
[ Dodano: 03 Sie 2009 23:55 ]
nie masz przewężenia tuż za turbo a tylko masz wstawioną plecionkę zamiast tego kielicha.Michaś_1977 pisze: A co jest w MK3?
najbardziej podobna pod względem wygięć i chyba najmniej przeróbek powinno być w downpipe z passata B3 choć nie wiem czy nie jest to samo co w golfie MK3
[ Dodano: 03 Sie 2009 23:56 ]
będzieA jakby założyć cały wydech od MK3?Sprawdzi się to?Bo tak sobie myślę,że jak w MK3 jest większy motor,to wydech też musi być lepszy...
ja już przerabiałem tą opcję na pożyczonym wydechu i było gorzej niż na fabrycznym od JR-a
- Michał_1977
- _
- Posty: 14228
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
przez środkowy wystarczy tylko jakiś łomik przepuścić ale jeśli jest ori VW to powinien być przelotowy przynajmniej u mnie w obydwóch golfach tak było bo w zielonym teraz nie mam w ogóle żadnego tłumika i na trasie jest ciszej niż na fabrycznym układzie wydechowym.Michaś_1977 pisze:A co ze środkowym?Jest na niego jakieś lekarstwo?
na w miarę wolnych obrotach i pod umiarkowanym obciążeniu nie będzie praktycznie żadnej różnicy tak jak u mnie jest w białym; dopóki nie idziesz z pełnym ogniem i na obrotach rzędu pow 3500rpm nie był byś w stanie odróżnić tego przerobionego układu od seryjnego.
myślisz nad tym Ci o skrzyni CHB pisałem?
Ostatnio zmieniony wt sie 04, 2009 11:03 przez arwam, łącznie zmieniany 1 raz.
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
Dzisiaj zamontowałem prowizoryczny wskaźnik boost'a K14 pompuje mi 0.8bara.... poczytałem o tym zaworze upustowym i wkręciłem na maxa śrubkę w nim... doładowanie tylko trochę wzrosło... może skoczyło na 0.9 bara.... trochę mniej dymi ale i tak mam zamiar go zaślepić . Z tego co zrozumiałem to muszę wykręcić tą śrubę i wsadzić coś metalowego i ponownie zakręcić??
Dokladnie.marcinas1983 pisze:Z tego co zrozumiałem to muszę wykręcić tą śrubę i wsadzić coś metalowego i ponownie zakręcić??
A jesli chcesz wieksze cisnienie to podkręć turbinke zeby wiecej dmuchala
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14228
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości