Strona 32 z 52

: czw sie 28, 2008 22:56
autor: piori
Obrazek
Obrazek

Coolerek nie za duży, ale przynajmniej łatwo powinien się zmieścić, a z czasem i tak zmienisz na większy :jezor:
arwam pisze:jak audi nie jest potrzebnae do jazdy już w tej chwili to przekładaj całą pompę
no i oczywiście turbo z całym kolektorem. Rurę wydechową też trzeba będzie zmodyfikować, bo nie jest na sztywno do turbiny tylko przegubowo. A najlepiej to korzystając z okazji wywalić down-pipe i budować przelot.

[ Dodano: Czw Sie 28, 2008 11:02 pm ]
O przelocie jest tu: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=56468
Sam też będę coś takiego budował niedługo mam nadzieję :helm:

: pt sie 29, 2008 10:28
autor: Dany44
piori - dzięki za link do wstawiania zdjęć.

arwam – Audi nie jest potrzebne do jazdy, brak opłat i kierownica z drugiej strony, do jazdy kupiłem golfa tak więc spokojnie mogę wyciągnąć z niej wszystko. ( przy okazji co nieco mógłbym z niej sprzedać :-) )

piori – Turbo z całym kolektorem chętnie przełożę jeśli da radę…. muszę je wymontować i dokładnie obejrzeć. Jeżeli bym miął je w całości przetransplantować do golfa to nie obejdzie się bez paru zmian. Z powodu innego kolektora powietrza w golfie. Ale jeśli dało by radę obrócić na śrubach sprężarkę do góry nogami to powinna się zmieścić. No ale na sam początek to muszę wszystko wyciągnąć, wyczyścić i spasować …… a składaniem zająć się później, ponieważ golf potrzebny mi jest do jazdy.

: czw paź 02, 2008 21:44
autor: jedrekk
no wiec panowie czytalem ten temat nie raz, z reszta ten temat mnie natchną do modzenia...

zaczelo sie od podnoszenia z seryjnym 1V cisnienia turbo i dawki
po pomodzeniiu dmuchał 1.3 bara i robił 11sek do setki (10.30 mierzone stoperem w 2 osoby)

tak wiec zmienilem pompe z SBka z LDA dokladam intercooler itp

glowice zlozylem na uszczelce z 1.9 TD nowe popychacze i takie tam, ale jest problem... auto zaczelo mi sie grzac... jak jade normalnie do 2500rpm jest ok wciskam pedla gazu i o razu temp rosnie... (termostat na 80stopni). Czy przyczyna jest zle ustawiona pompa? zanim zaczne robic jakiekolwiek mody chcialbym dojsc do ladu na serii.. dodam tylko ze auto jedzie identycznie na pompie z LDA jak na tamtej podkreconej bez LDA... takze mysle ze dobrze sie pogrzenie... czekam na rady....

: pt paź 03, 2008 01:05
autor: t0mal
jedrekk mam podobne objawy jak ty po zmanie uszczelki na metalowa, z tym ze ja nie zmienialem narazie pompy, zauwazylem, ze czasami przy butowaniu temp sie nie powieksza, by znowu za jakies 15 min podskoczyc, podejzewam termostat [mimo ze go wymienialem jakies 2 mies. temu] dam znac jak sie sytuacja bedzie rozwijac.
Dodam ze czujnik wentylatora dziala ok, zalacza sie przepisowo.

: pt paź 03, 2008 10:24
autor: jedrekk
t0mal, kurde... sprawdzalem dokladnie kanaly w glowicy i pokrywaja sie idealnie z tymi na uszczelce... ja wymienilem termostat, byc moze on jest winowajcą skocze jeszcze do pompiarza moze on cos poradzi...

: pt paź 03, 2008 10:31
autor: twardy
zmierzcie dokładnie temperature bo często czujniki przekłamuja :chytry:

: pt paź 03, 2008 10:47
autor: Krzylu
zmierzcie dokładnie temperature bo często czujniki przekłamuja

dokladnie,kupic termometr do 100stC i sprawdzic

jedrekk, sprawdzales czy głowica jest prosta??

Dany44, wtryski z audi bierz kolego do 1V,po co ci turbo z audi??to tez mała kupa lepiej poszukaj K24 lub T3 po co 2x sie bawic a roboty jest przy tym

: pt paź 03, 2008 11:09
autor: t0mal
U mnie glowica jest na bank prosta bo planowalem ja przy wymianie uszczelki, wymienialem uszczelniacze gniazda zaworow i co tam jeszcze :/
Licznik wydaje mi sie ze nie przeklamuje bo przy normalnej jezdzie wskazowka stoi na srodku, dopeiro przy bucie podskakuje na 3/4 skali, nawet we wnetrzu czuc ze sie cieplej robi, jak sie ma grzanie wlaczone.

Tak sobie pomyslalem ze moze to byc wina zbyt opoznionego kata wtrysku, paliwo jest zbyt pozno podawane i nie przepala sie przy wyszych obrotach. Co o tym myslicie?

: pt paź 03, 2008 16:39
autor: Krzylu
w takim razie stawiam na uszczelke

: pt paź 03, 2008 18:03
autor: Tomallus
Ja mam to samo przy butowaniu, ale to pewnie uszczelka nie domaga.

: pt paź 03, 2008 19:07
autor: andrew.zbyrko
t0mal pisze:dopeiro przy bucie podskakuje na 3/4 skali
miałem to samo jak zaczołem modzić AAZ, zmieniałem kąt wtrysku na wszystkie strony, sprawdziłem pompe, chłodnice itp
i wadliwy okazał sie termostat, po wymianie miodzio 85-90st :bigok:
a jak termostat to tylko wahler :bajer:

: sob paź 04, 2008 01:12
autor: jedrekk
tez mam prosta glwice bo planowalem, wskaznik raczej tez, wszystko tak jak opisujet0mal, mam u siebie te same objawy.... termostat wymienilem na Wahlera wlasnie..i wczoraj spotkalem sie z opinia ze nie sa za dobre??

bylem dzis u macherow od diesla i powiedzial mi pan ze to byc moze bedzie wina kata wtrysku.... i zle ustawionych wtryskiwaczy.. okaze sie w srode bo jestem umowiony na ustawianie.....

a co moze byc nie tak z uszczelką z AAZ ze bedzie sie grzał??

: sob paź 04, 2008 10:10
autor: tberent
a ja obstaje przy tym o mówi
t0mal pisze:moze to byc wina zbyt opoznionego kata wtrysku,
u mni etak było

: sob paź 04, 2008 12:06
autor: twardy
ja tez obstawiam kat no bo ile mozna jezdzc z walnieta uszczelka ....