: czw kwie 03, 2008 00:27
Albo VNT. Trochę jest roboty przy zakładaniu turbiny i przy jej sterowaniu, ale efekt jest. Na seryjnym wydechu i pompce 9mm czas do setki 7.x sekund ( tyle jest u mnie).
tak mi sie marzy kiedyś właśniezaprzal pisze:tak szczerze: jesli macie troszke wiekszego budzetu to polecam swap na jakiekolwiek tdi
a do ilu go kręciłes ??adam16v pisze:Na seryjnym wydechu i pompce 9mm czas do setki 7.x sekund ( tyle jest u mnie).
lub efekt w postaci polamanych podpor walu jak u kolegi Euglena lub slizgajace sprzegloadam16v pisze:Albo VNT. Trochę jest roboty przy zakładaniu turbiny i przy jej sterowaniu, ale efekt jest. Na seryjnym wydechu i pompce 9mm czas do setki 7.x sekund ( tyle jest u mnie).
No właśnie zaprzal, tak mi sie coś zdawało, że aby na zwykłej k24 zejść do 7 sekund to nieźle trzeba było podkręcić sprężarkę i podlać paliwko, pewnie kopcił jak lokomotywazaprzal pisze:montuj - tylko poustawiaj wszystko z glowate osiagi o ktorych pisalem to bylo pojechane po bandzie, nikomu nie polece takiego ustawienia na codzien
hmm a ja wykręce 9s spokojnie a cisnienie mam 1.2baraLukas-182 pisze:U siebie, żeby zejść poniżej 9 sekund to miałem ustawione 1.3 bara i dawkę konkret (nie przestawało kopcić, istna zasłona dymna),
moze sobie końcówki wtryskiwaczy zmieńLukas-182 pisze:(nie przestawało kopcić, istna zasłona dymna)
dokładnie T3 i jest superTo_mas, Jakie masz turbo ??
No w tym rzecz. Silnik trzeba eksploatować z wyczuciem, bo na seryjnych korbowodach (bez wzmocnień) i sprzęgle można go łatwo zajechać. Dopiero profesionaly tuning z wzmocnionymi wszystkimi podzespołami silnika, lepszym chłodzeniem wody, oleju, ic. zapewnia wiekszę pewność przy butowaniu że silnik się nie rozleci. Takie nasze podkręcanie, zwiększanie mocy jest fajne , bo często nie wymaga duzych nakładów finansowych żeby uzyskać wyższe osiągi, ale za tym zwiększa się ryzyko uszkodzenia silnika. Dlatego ja osobiście staram się jeździć z wyczuciem i z głową używać mocy.zaprzal pisze:montuj - tylko poustawiaj wszystko z glowate osiagi o ktorych pisalem to bylo pojechane po bandzie, nikomu nie polece takiego ustawienia na codzien
I tu masz 100% rację. Wszystko trzeba robić z głową i że podkręconemu silnikowi należy sie większa uwaga niż seryjnemu...adam16v pisze: No w tym rzecz. Silnik trzeba eksploatować z wyczuciem, bo na seryjnych korbowodach (bez wzmocnień) i sprzęgle można go łatwo zajechać. Dopiero profesionaly tuning z wzmocnionymi wszystkimi podzespołami silnika, lepszym chłodzeniem wody, oleju, ic. zapewnia wiekszę pewność przy butowaniu że silnik się nie rozleci. Takie nasze podkręcanie, zwiększanie mocy jest fajne , bo często nie wymaga duzych nakładów finansowych żeby uzyskać wyższe osiągi, ale za tym zwiększa się ryzyko uszkodzenia silnika. Dlatego ja osobiście staram się jeździć z wyczuciem i z głową używać mocy.
jak mierzyłem to była 4T aktualnie jest 4sLukas-182 pisze:a jaka skrzynia ??
Lukas-182 pisze:podkręconemu silnikowi należy sie większa uwaga niż seryjnemu...