Strona 32 z 92

: czw kwie 03, 2008 00:27
autor: adam16v
Albo VNT. Trochę jest roboty przy zakładaniu turbiny i przy jej sterowaniu, ale efekt jest. Na seryjnym wydechu i pompce 9mm czas do setki 7.x sekund ( tyle jest u mnie).

: czw kwie 03, 2008 00:28
autor: To_mas
paja, spoko :) ja tam teraz zainwestowałem w wygląd i i tak bym nie wykombinował takiej kasy tak szybko ... nie ukrywam dla mnie to duzo kaski :)

GRATKI i mam nadzieje ze będą jakieś filmiki :)

Michnik, no AAZ ma większą pojemnośc czyli mi sie wydaje ze teoretycznie wyciągniesz więcej zni z 1.6 TD z tym ze po wymianie turbinki bo jak wiadomo w AAZ to są K14/T2 lub w nowszych k03 itd...
zaprzal pisze:tak szczerze: jesli macie troszke wiekszego budzetu to polecam swap na jakiekolwiek tdi
tak mi sie marzy kiedyś właśnie :) ale jeszcze bym sie chciał z Td pobawić troche :)

[ Dodano: Czw Kwi 03, 2008 00:31 ]
adam16v pisze:Na seryjnym wydechu i pompce 9mm czas do setki 7.x sekund ( tyle jest u mnie).
a do ilu go kręciłes ?? :) 7.x to bdb czas az mi sie wierzyć nie chce :P

[ Dodano: Czw Kwi 03, 2008 00:32 ]
zaprzal, mam pytanko co do wkładania TDi lepiej szukaćz czegoś na pompie czyli 1Z/AFN czy PD ???
(pytanie czysto teoretyczne jeszcze w lotka nie wygrałem :P )

: czw kwie 03, 2008 00:34
autor: zaprzal
adam16v pisze:Albo VNT. Trochę jest roboty przy zakładaniu turbiny i przy jej sterowaniu, ale efekt jest. Na seryjnym wydechu i pompce 9mm czas do setki 7.x sekund ( tyle jest u mnie).
lub efekt w postaci polamanych podpor walu jak u kolegi Euglena lub slizgajace sprzeglo :) roznie to bywa z tym vnt, czasem trzeba porzadnie pod to przygotowac silnik... BTW 7 do 100 i 15,24 na 400 mialem na seryjnej k24 jak mi auto dobrze jezdzilo w poprzedniej budzie

: czw kwie 03, 2008 01:19
autor: paja
zaprzal, powiedz mi jeszcze czy jest sens montować nowej pompy do starego turbo, cyz lepiej niech leży i czeka na jakieś większe. Tak szczerze mówiąc to 7-8 sekund do setki by mi raczej starczyło więc może seria T3 wystarczy :)

: czw kwie 03, 2008 09:11
autor: zaprzal
montuj - tylko poustawiaj wszystko z glowa :) te osiagi o ktorych pisalem to bylo pojechane po bandzie, nikomu nie polece takiego ustawienia na codzien

: czw kwie 03, 2008 09:32
autor: Lukas-182
zaprzal pisze:montuj - tylko poustawiaj wszystko z glowa :) te osiagi o ktorych pisalem to bylo pojechane po bandzie, nikomu nie polece takiego ustawienia na codzien
No właśnie zaprzal, tak mi sie coś zdawało, że aby na zwykłej k24 zejść do 7 sekund to nieźle trzeba było podkręcić sprężarkę i podlać paliwko, pewnie kopcił jak lokomotywa :). U siebie, żeby zejść poniżej 9 sekund to miałem ustawione 1.3 bara i dawkę konkret (nie przestawało kopcić, istna zasłona dymna :) ), taki setup nie nadawał się do normalnej jazdy, zwłaszcza w trasie.

: czw kwie 03, 2008 10:46
autor: To_mas
Lukas-182 pisze:U siebie, żeby zejść poniżej 9 sekund to miałem ustawione 1.3 bara i dawkę konkret (nie przestawało kopcić, istna zasłona dymna :) ),
hmm a ja wykręce 9s spokojnie a cisnienie mam 1.2bara
Lukas-182 pisze:(nie przestawało kopcić, istna zasłona dymna :) )
moze sobie końcówki wtryskiwaczy zmień :P hehe u mnie po zmianie połowa mniej dymu za mną

: czw kwie 03, 2008 12:36
autor: Lukas-182
To_mas, Jakie masz turbo ?? Jeśli mniejsze niż T3 to normalne, bo mniejszy lag i lepsze przyśpieszenie w porównaniu z T3. A co do moich wtrysków, to przydało by sie je wymienić, jeżdżę na nich już ponad 4 lata, najpierw 3 lata w JR teraz w JPku :) Może już padają, ale teraz jeżdżę na mniejszej dawce (1/2 obrotu śrubą) i ciśnieniu 1.3bara i jest Ok, do setki mam około 10s i nie kopci, tylko przy gwałtownym wciśnięciu pedału gazu...

: czw kwie 03, 2008 13:37
autor: To_mas
To_mas, Jakie masz turbo ??
dokładnie T3 i jest super
na pierwszym biegu szybko osiągasz odpowiednie obroty potem szybka zmiana biegów i z obrotów nie zchodzi :)

: czw kwie 03, 2008 13:46
autor: Lukas-182
a jaka skrzynia ??

: czw kwie 03, 2008 14:23
autor: adam16v
zaprzal pisze:montuj - tylko poustawiaj wszystko z glowa :) te osiagi o ktorych pisalem to bylo pojechane po bandzie, nikomu nie polece takiego ustawienia na codzien
No w tym rzecz. Silnik trzeba eksploatować z wyczuciem, bo na seryjnych korbowodach (bez wzmocnień) i sprzęgle można go łatwo zajechać. Dopiero profesionaly tuning z wzmocnionymi wszystkimi podzespołami silnika, lepszym chłodzeniem wody, oleju, ic. zapewnia wiekszę pewność przy butowaniu że silnik się nie rozleci. Takie nasze podkręcanie, zwiększanie mocy jest fajne , bo często nie wymaga duzych nakładów finansowych żeby uzyskać wyższe osiągi, ale za tym zwiększa się ryzyko uszkodzenia silnika. Dlatego ja osobiście staram się jeździć z wyczuciem i z głową używać mocy.

: czw kwie 03, 2008 15:46
autor: Lukas-182
adam16v pisze: No w tym rzecz. Silnik trzeba eksploatować z wyczuciem, bo na seryjnych korbowodach (bez wzmocnień) i sprzęgle można go łatwo zajechać. Dopiero profesionaly tuning z wzmocnionymi wszystkimi podzespołami silnika, lepszym chłodzeniem wody, oleju, ic. zapewnia wiekszę pewność przy butowaniu że silnik się nie rozleci. Takie nasze podkręcanie, zwiększanie mocy jest fajne , bo często nie wymaga duzych nakładów finansowych żeby uzyskać wyższe osiągi, ale za tym zwiększa się ryzyko uszkodzenia silnika. Dlatego ja osobiście staram się jeździć z wyczuciem i z głową używać mocy.
I tu masz 100% rację. Wszystko trzeba robić z głową i że podkręconemu silnikowi należy sie większa uwaga niż seryjnemu...

: czw kwie 03, 2008 15:50
autor: To_mas
Lukas-182 pisze:a jaka skrzynia ??
jak mierzyłem to była 4T aktualnie jest 4s :satan: rozpędza sie na niej konkretnie :) Vmax na razie moze być w trasy nie jeżdżę :) jak wyremontuje moją 4T to sobie wymienie :D

[ Dodano: Czw Kwi 03, 2008 15:51 ]
Lukas-182 pisze:podkręconemu silnikowi należy sie większa uwaga niż seryjnemu...
:bigok: :bigok: :bigok:

: czw kwie 03, 2008 15:53
autor: -pawlo111
To_mas, ile ci zeszlo z wymontowaniem 4t i zamontowaniem 4s???