Strona 32 z 40
: sob sie 26, 2006 17:36
autor: zaprzal
irwin, wlasnie cos podobnego pisal... Da sie to jakos zmierzyc w jakim momencie i o ile wtrysk bedzie wczesniejszy? Czy to dziala "na oko"?
: sob sie 26, 2006 21:01
autor: pasiak
to co opisujecie to zrozumiałem jako przestawiacz ten na samym dole do którego trafia ciśnienie z niskociśnieniowej sekcji pompy ? dobrze zrozumiałem ?? jest to przestawiacz kąta wtrysku i po wyjęciu podkładki zmieni się kąt wtrysku pod obciązeniem i obrotami a nie na jałowym
jeśli się wyjmie podkładkę to kąt wtrysku nie pamiętam czy będzie wczesniejszy czy późniejszy ale silnik przy zwiększonej mocy lepiej reaguje i mniej grzeje się
: sob sie 26, 2006 21:29
autor: zaprzal
bedzie wczesniejszy. jestes pewien, ze bedzie chodzil chlodniej? robiles to u siebie? To prawda ze mniej dymi? moze masz jakies linki na ten temat, chetnie poczytam?
: ndz sie 27, 2006 22:48
autor: szerszeniak
właśnie sprawdzałem sobie na 2 pompie jak to wygląda i niema problemu pod ta pokrywka jest spiężyka a po obu jej stronach podkałdki bebe robił w tym tygodniu u suebie ten mod i do tego przekręce bost pin zobaczymy jaki bedzie efekt
mam pytanie czy ktoś kto jeździ na wiekszym ciśnienieu ponad 1bar zwiekszał naciąg tej sprężyny w gruszce robie mod z pinem ale chce mieć zupełnie normalne spalanie przy delikatnej jeżdzie mam wskaźnik doładowania i MBC i nawet przy delikatnym dodawaniu ciśnienie lekko wchodzi na 0,4-0,5bar wiec pewnie zwiększa sie dawka i chce sie dowiedzieć o ile przekręcić (wykręcić) to słoneczko w gruszce
: pn sie 28, 2006 14:04
autor: Trochim
Venti myślisz, że auto bedzie prosto jeździć po tej wymiane wachaczy i tym patencie z mkI?
Zmieni się kąt pochylenia amortyzatora względem piasty koła - nie wiem jak to wpłynie na trakcję.
Rozstaw kół bedzie wiekszy co teoretycznie powinno poprawić przyczepność samochodu.
No i opony mogą się już nie mieścić w błotnikach ale to chyba najmniejszy problem.
: pn sie 28, 2006 22:45
autor: ventil
Trochim, Faktycznie kąt pochylenia amortyzatora w stosunku do piasty trochę się zmieni ale generalnie nie będzie to duża wartość. Wahacz jest dłuższy o około 1-1,5 cm więc być może obejdzie się nawet bez triku z MK1. Zwiększy sie kąt pochylenia koła w kierunku ujemnym ale miałem kiedyś MK2 16V w którym jeździłem na kątach -2' i w zakrętach prowadził się dobrze więc myślę że nie powinno być problemów. Opony oczywiście to najmniejszy problem - felgi mają różne ET i zawsze coś mozna dobrać. W tym tygodniu może uda się mi (w miarę wolnego czasu po pracy) wrzucic tylne zawieszenie to zapodam kilka fotek. Powoli tez będę się zabierał za składanie silnika - największy problem będzie z kolektorem wydechowym i turbo które jest dośc duże i nie wiem czy nie będę musiał ciąć ściany grodziowej... Ale wszystko jest do zrobienia.
: ndz wrz 03, 2006 22:29
autor: Trochim
jakieś postepy przez weekend??
u mnie zawitał nowy silnik a pompę do niego zaczniemy składać od jutra
: ndz wrz 03, 2006 23:35
autor: Johny1984
Trochim pisze:u mnie zawitał nowy silnik
ile z tego 1Z chcesz uzyskać mocy???
pzdr
: ndz wrz 03, 2006 23:36
autor: zaprzal
Trochim, opisz jak postepy
a masz jakiegos magika ktory moglby przerobic pompe TD na 10 albo 11mm?
http://tinyurl.com/l7ym8 tak jezdzi 1.6 td z pompa 12mm, 1,75 bar z k24, polerowana głowica
(vwdiesel.net)
: pn wrz 04, 2006 00:08
autor: Kapibara
no jak rakieta hehe ten dymek jest najlepszy
: pn wrz 04, 2006 00:31
autor: piotrek1712
zaprzal pisze:Trochim, opisz jak postepy
a masz jakiegos magika ktory moglby przerobic pompe TD na 10 albo 11mm?
http://tinyurl.com/l7ym8 tak jezdzi 1.6 td z pompa 12mm, 1,75 bar z k24, polerowana głowica
(vwdiesel.net)
miazdzaca ta jetta, bez kitu ;d
: pn wrz 04, 2006 08:05
autor: Trochim
zaprzal, jak chcesz większą głowiczkę to potrzebne Tobie będzie:
- tarcza kułaczkowa (fala, cam plate) od 1.9 TD - ma bardziej wystające garby niż w 1.6
- kpl. głowiczka z tłoko rozdzielaczem razem ze spręzynami (są mocniejsze niż w 1.6)
szukaj pompy od dostawczego np. fiat ducato 2.5 TD głowiczka 11mm, ducato 2.8 TD głowiczka 12 mm
a co do mocy z tego 1 zeta to narazie muszę całe auto poskładać aby o własnych siłach jeździło (a funduszy brak i długów pełno
). Napewno bedzie to 1Z z duzym plusikiem o ile silnik bedzie tak zdrowy na jaki wygląda.
: pn wrz 04, 2006 08:52
autor: zaprzal
Trochim, mniej wiecej wiem czego potrzebuje, ale pytanie kto to poskłada
znasz kogos takiego? najlepiej jakby znał sie jeszcze na innych modach pomp typu powiekszenie zakresu zmiany dynamicznego kata wtrysku lub governor mod..
: pn wrz 04, 2006 13:23
autor: Trochim
no ja tu narazie nie pomogę. Poczekam i zobacze co z mojej pompy wyjdzie.