Strona 31 z 52

: wt sie 26, 2008 08:12
autor: zaprzal
zalezy od stylu jazdy i setupu

: wt sie 26, 2008 15:40
autor: skibszczok
Mam jeszcze pytanie ile mniej wiecej koni przybywa po zamianie samej pompy i wywaleniu kata? No i ewentualnie jakie koszta by za to mechanik zawolal bo ja tam sie wole nie bawic w mechanike bo jedyne co naprawialem to rower xD :P :helm:

: wt sie 26, 2008 16:32
autor: paja
ja za wymianę pompy płaciłem 100zł. Wycięcie kata 0zł wystarczy kumpel ze spawarką, a mechanicy nie wiem ile za takie zabawy biora.

: wt sie 26, 2008 19:19
autor: Dany44
Mój 1,9D na trasie do Zakopanego wyszedł mi 5 l / 100 km. z licznika wyszło mi 420 km …. Z czego ostatnie 100 km z Krakowa do Zakopca jechało się różnie raz 100km/h a innym razem 5km/h mniej więcej pół na pół ( korki + zakopianka, itp) . Tak więc wydaje mi się, że spalanie wyszło w miarę.
Arwam – zamieściłem parę wypowiedzi wyżej linki do zdjęć tego co mam pod maską w Audi i w Golfie. wcześniej pisałem o możliwości przekładki turbiny ( na turbinie napisane jest Garrett). Jak wymontuję trubo z Audi to „opstrykam” wszystko dokładnie.

Sprawdzałem na bloku silnika z tyłu mam napisane [1.9 D/TD]

: śr sie 27, 2008 16:47
autor: arwam
Dany44,

W AUDI nie masz czasami automatycznej skrzyni biegów?

[ Dodano: 27 Sie 2008 16:50 ]
Jeśli masz odlane na bloku TD to spokojnie możesz go bardzo mocno kręcić bo ma natrysk oleju
polecałbym jeszcze sprawdźić ciśnienie sprężania

: śr sie 27, 2008 21:19
autor: Dany44
arwam

Na bloku mam odlane duże litery 1.9 D/TD ciężko zauważyć ale przy pomocy lusterka daje radę :-)

W Audi nie mam automatu jest w niej normalna skrzynia manualna. Moje Audi to „Anglik” tak więc niektóre elementy w komorze silnika mogą być zamienione miejscami.
Turbina jest w niej ustawiona w poziomie a Golfach widziałem turbiny ustawione w pionie, czy Turbina może pracować w dowolnym ustawieniu? Pytam bo w Golfie między blokiem silnika a grodzią jest sporo miejsca ale Turbina musiała by wisieć pionowo za silnikiem.

Pomału wolną chwilą będę wyciągał z Audi elementy i w razie potrzeby zrobię jakieś fotki aby pokazać co mam.

Widziałem Twój opis modyfikacji pompy na forum, Bardzo przystępnie i rzeczowo napisany, mam taką pompę w tym właśnie audi, czy możliwe by było przełożenie tej pompy do mojego Golfa? czy może adaptować samego Boost pina jeśli byłą by taka możliwość??
Pozdrawiam

: śr sie 27, 2008 22:54
autor: rzemyk34
można przełożyć samego boost pina

: czw sie 28, 2008 00:10
autor: To_mas
rzemyk34 pisze:można przełożyć samego boost pina
moze sie troche czepiam ale ciekawe do czego go przełoży :PP

: czw sie 28, 2008 10:36
autor: rzemyk34
jak ma TD to da rade przełożyć! Ta sama zasada co w golfie 3

: czw sie 28, 2008 11:57
autor: To_mas
rzemyk34 pisze:jak ma TD to da rade przełożyć! Ta sama zasada co w golfie 3
nie jesteś w temacie widac bo ma dieselka zwykłego którego chce uturbic. :gora:

: czw sie 28, 2008 13:41
autor: rzemyk34
A to sorry! Musiałem przeoczyć! No jak zwykły diesel to faktycznie pompa do wymiany

: czw sie 28, 2008 21:10
autor: Dany44
Właśnie mam zwykłego dieselka. Ale mam też Audi 80 z 89r. 1.6 TD z którego chciał bym wyjąć i przetransplantować to i owo. Poniżej zamieszczam link do zdjęć Intercoolera którego wyjąłem dzisiaj z Audi. Duży to on nie jest ale jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma. Z pierwszych przymiarek chyba najlepszym miejscem na jego zmontowanie była by któraś z wnęk przed prawym lub lewym przednim kołem.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/130 ... 67ce8.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b85 ... 41304.html

Jak się wstawia takie miniaturki zdjęć w treści posta ??

: czw sie 28, 2008 22:45
autor: piori

: czw sie 28, 2008 22:46
autor: arwam
Dany44 pisze:Widziałem Twój opis modyfikacji pompy na forum, Bardzo przystępnie i rzeczowo napisany, mam taką pompę w tym właśnie audi, czy możliwe by było przełożenie tej pompy do mojego Golfa? czy może adaptować samego Boost pina jeśli byłą by taka możliwość??
Pozdrawiam
o który opis Ci chodzi?
jak audi nie jest potrzebnae do jazdy już w tej chwili to przekładaj całą pompę bo w niej masz tłokorozdzielacz 9mm a w golfie tylko 8mm