Strona 4 z 92

: sob wrz 09, 2006 09:25
autor: vw_vandal
zaprzal, no to pozbyłem się dymienia, membramkę ustawiłem za pomocą prób i błędów i udało się uzyskać moc przy małym dymieniu. arti CCCO, ja śmigam na ciśnieniu 1.1 bara, które jest ustawione w silniku 1V czyli całe 60 kucy. Auta nie oszczędzam i jak narazie gitara.

: sob wrz 09, 2006 21:55
autor: arti CCCO
buda ciężka ,wewaliłem głośniki ,drugi aku i dodatkowy alternator(chociaz już teraz zakładam go na specjalne okazje) obwiesiłem spojlerami....tagże jest co bujac :helm: ale niejest zle,jak się rozpędzi to oryginalne chamulce kicha troche :goof: dosłownie na styku.
Będziemy pokolei dłubac bo odrazu wsiego nieda rady z przyczyn wiadomych ...dzięki Wam problem wytrzymałości tłoków mam już za sobą.

: ndz wrz 10, 2006 09:26
autor: vw_vandal
arti CCCO, a jak u ciebie ze sprzęgłem?? bo umnie seryjne nie daje rady. Niedawno kupiłem komplet Luka i też niedomaga. W piątek zamówiłem komplet Sachsa ale o średnicy 210 mm i teraz zobaczymy ;) Jeśli chodzi o chamulce to z przodu założyłem powerDiski ATE + klocki ATE i poprawa jest znaczna ale mam nadzieje, że kolega z forum przyśle mi wentyle na tył i bedzie miodzio.

: ndz wrz 10, 2006 18:12
autor: PiTTer99
vw_vandal pisze:arti CCCO, a jak u ciebie ze sprzęgłem?? bo umnie seryjne nie daje rady. Niedawno kupiłem komplet Luka i też niedomaga. W piątek zamówiłem komplet Sachsa ale o średnicy 210 mm i teraz zobaczymy ;) Jeśli chodzi o chamulce to z przodu założyłem powerDiski ATE + klocki ATE i poprawa jest znaczna ale mam nadzieje, że kolega z forum przyśle mi wentyle na tył i bedzie miodzio.
jezeli chodzi o sprzeglo to 190 u mnie nie dawalo rady , pozniej zalozylem sachsa 210 - tez nie dawalo rady , teraz mam luka 210 po regeneracji..... i zobaczymy :bigok:

: ndz wrz 10, 2006 19:48
autor: Dj Darecki
Witam

Dziwne troche że sprzegło nie wytrzymuje mocy wiekszej o około 20 KM , przecież jak się coś projektuje to się bierze wieksze poprawki na wytrzymałość :)
Wkońcu silnik np. AZZ wytrzymuje sporo większą moc niz seria

PozDro

: ndz wrz 10, 2006 23:49
autor: arti CCCO
vw_vandal pisze:arti CCCO, a jak u ciebie ze sprzęgłem?? bo umnie seryjne nie daje rady. Niedawno kupiłem komplet Luka i też niedomaga. W piątek zamówiłem komplet Sachsa ale o średnicy 210 mm i teraz zobaczymy ;) Jeśli chodzi o chamulce to z przodu założyłem powerDiski ATE + klocki ATE i poprawa jest znaczna ale mam nadzieje, że kolega z forum przyśle mi wentyle na tył i bedzie miodzio.

no ja dopiero zaczynam zabawe,a tarcze sprzęgłową musiałem zmienic bo jakoś dziwnie ciutek hałesowała przy mniejszych obrotach pod obciążeniem,łożysko wałka sprzęgłowego też było wyrobione(u mnie takie jest w wale bo mam długi wałek sprzęgłowy),dodam że zrezygnowałem z oryginalnych kółek 185/70/14 cali na żecz 205/65/15 cali..poprostu lepiej wygląda i jako tako lepiej się toczy po dziurawym asfalcie ale zato opór większy.
Wstawiłem tarcze sachsa bo są najlepsze z ogólnie dosrępnych zamienników ,jej koszt normalnie w detalu to niecałe 600zł a w hurcie szło dla siebie kupic :wink:
Budowa całego sprzęgła wygląda dośc solidnie,podobnie jak w starym elteku a tam z kolei znowu taki sam silnik jak 1.6 tylko tym razem,o dwa garki więcej ...tagże jestem bardzo ciekaw czy pózniej wytrzyma.Okładziny są szerokie ale czy wytrzymają "spręzynki" zobaczymy nauka i doświadczenia są bezcenne a jednak kosztują :smoke:
A jeśli się okaże że się będzie ślizgac na najszerszej jaka dostępna to trzeba będzie się wtedy rozejrzec gdzieś gdzie przygotowują tarcz pod daną moc i wogóle ciekawe jakie koszta czegoś takiego.Do golfika może takie są gdzies dostępne,przecież to bardzo popularne auto.

Dzisiaj dorobiłem tylko jeden przewód do IC ,normajnie tak mało miejsca że masakra ile roboty wogóle..spawany co kawałek z łuków i rurek z kwasówki.Najdłuższy prosty odcinek to z 14 cm ...na końcu kawałek elastycznego przewodu do tłumienia drgań.

: pn wrz 11, 2006 16:02
autor: vw_vandal
Dj Darecki pisze:Dziwne troche że sprzegło nie wytrzymuje mocy wiekszej o około 20 KM , przecież jak się coś projektuje to się bierze wieksze poprawki na wytrzymałość
Mam trzy tarcze seryjną, Luka i Sachsa. Seryjna i Luka to 200 mm, Sachs to 210 mm do tego prosiłem sprzedawcę, że ma mi załatwić do SB i tak oglądając je zauważyłem, że seria ma normalne sprężynki, Luk ma w 2 sprężynka (a jest 4) jeszcze 2 mniejsze, a Sachs we wszystkich 4 ma 4 mniejsze, a dotego wygląda masywniej. założe zobaczę.
arti CCCO pisze:Wstawiłem tarcze sachsa bo są najlepsze z ogólnie dosrępnych zamienników ,jej koszt normalnie w detalu to niecałe 600zł a w hurcie szło dla siebie kupic
Ja kupiłem komplet sprzęgła, który składał się z 5 części za 450 zł i do tego dostałem jeszcze 10% rabatu bo jestem ich stałym klientem, czyli za 400 zł

: pn wrz 11, 2006 18:22
autor: PiTTer99
vw_vandal pisze:
Dj Darecki pisze:Dziwne troche że sprzegło nie wytrzymuje mocy wiekszej o około 20 KM , przecież jak się coś projektuje to się bierze wieksze poprawki na wytrzymałość
Mam trzy tarcze seryjną, Luka i Sachsa. Seryjna i Luka to 200 mm, Sachs to 210 mm do tego prosiłem sprzedawcę, że ma mi załatwić do SB i tak oglądając je zauważyłem, że seria ma normalne sprężynki, Luk ma w 2 sprężynka (a jest 4) jeszcze 2 mniejsze, a Sachs we wszystkich 4 ma 4 mniejsze, a dotego wygląda masywniej. założe zobaczę.
arti CCCO pisze:Wstawiłem tarcze sachsa bo są najlepsze z ogólnie dosrępnych zamienników ,jej koszt normalnie w detalu to niecałe 600zł a w hurcie szło dla siebie kupic
Ja kupiłem komplet sprzęgła, który składał się z 5 części za 450 zł i do tego dostałem jeszcze 10% rabatu bo jestem ich stałym klientem, czyli za 400 zł
w tej chwili mam identyczne zalozone tyle ze po regeneracji okladzin i ma we wszystkich gniazdach podwojne sprezyny chociaz to luk , jest o tyle lepsze od calej reszty, ze oprocz duzych sprezyn ma tez te male ktore sa wstepnie troche naciagniete i dzieki temu nie ma takich udezen na sprezyny jak w tarczach z pojedynczymi sprezynami....... jak narazie jestem zadowolony ,ale dopiero zrobilem na nim 5 tys km :chytry:

: wt wrz 12, 2006 23:15
autor: lester182
Witam.Właśnie wróciełem z garażu po tej modyfikacji.Golfik ładnie chodzi zbiera się na każdym biegu:)jeszcze tylko wyjme katalizator i będzie rakieta:)

: wt wrz 12, 2006 23:41
autor: Dj Darecki
lester182, co dokładnie zrobiłeś ?

Pozdro

: śr wrz 13, 2006 07:27
autor: pasiak
ja tam rozważam zakup wzmocnionego zestawu z oferty sachs za 1300zł :helm: ciekawi mnie jakich rozmiarów jest sprzęgło w 1Z że nasze nie mogą utrzymać tych kilku zdziczałych kucy :satan:

: śr wrz 13, 2006 13:50
autor: Trochim
w 1 zecie jest 228 mm taki sam rozmiar co w g60 i vr6

jak masz sterowanie hydraulicznie sprzęgło to może chcesz takie koło zamachowe, bo tak się składa, że mam 228 na zbyciu. do tego docisk i tarcza sprzęgła sachsa od mkIII 2.9 VR6 syncro i moc jest z Tobą :hmm:

i taniej wyjdzie niż te 1300


aha żeby pasowało to skrzynię musisz mieć na tzw grubym wałku i na 28 zebów

: śr wrz 13, 2006 21:00
autor: lester182
Dj Darecki,zrobiłem to co opisane było wcześniej że by spiłować podkładke z tworzywa sztucznego w pompie na tym trzpieniu.Zrobiłem tak i golfik ładnie zbiera się na każdym biegu:)Przed tą modyfikacją mój golfik na dwójce dochodził do 60 km/h po spiłowaniu podkładki dochodzi do 70 km/h(więcej tak swojego golfika nie będe katował bo szkoda ale różnica jest)Mam golfa 3 1.9TD 92r.i właśnie miałem taki trzpień w pompie jak w 1.6TD:)

: czw wrz 14, 2006 11:57
autor: Dj Darecki
lester182 pisze:Mam golfa 3 1.9TD 92r.i właśnie miałem taki trzpień w pompie jak w 1.6TD:)
A ha
No ja też już mam taki trzpień :bigok: ale jeszcze nie wlożony czekam na chwilke wolnego czasu :)

POzdro