Strona 4 z 10

WG czy VNT

: wt wrz 18, 2012 21:18
autor: EnejVW
Ale ja ni chce tych co wszyscy tylko dnosd310:D

WG czy VNT

: wt wrz 18, 2012 21:21
autor: biznes88
TDiesel power, No jak sie uparles to ok ale zobaczysz jak ci bedzie kopcil :) To co jednak padlo na posredni wtrysk :hmm:

WG czy VNT

: wt wrz 18, 2012 21:24
autor: EnejVW
zależy co uda mi się kupić w rozsądnej kasie a narAzie i tak nigdzie nie mogę znaleźć boscha

WG czy VNT

: wt wrz 18, 2012 21:25
autor: marcinas1983
TDiesel power, skoro AAZ't Arwam'a na seryjnych wtryskach od SB'ka wyciągnął 211KM oficjalnie to po co pchać się w jakieś badziewia?? Pamiętaj, że bez doładowania możesz lać w silnik ropę nawet z wiadra i niczego prócz większej ilości dymu nie uzyskasz pogarszając tym samym osiągi auta.

WG czy VNT

: wt wrz 18, 2012 21:30
autor: EnejVW
ja mam od jr tylko że trochę leją także i tak muszę zmienić i tak a to że se czasami zakopci to mi jakoś nie przeszkadza,
a co do silnika to rozważam opcję poskładania go z powrotem na starych gratach tylko wymienić uszczelkę na metalową i go uszczelnić, ewentualnie wypłukać z resztek panewek pływających w misce oleju i niech jeździ aż się rozleci.

Re: WG czy VNT

: wt wrz 18, 2012 21:38
autor: biznes88
Dymic bedzie napewno i tobie to moze nie przeszkadzac bo batory bedzie z tylu ale jesli cie GLINY gdzies zobacza to beda gonic "lokomotywe" Chyba ze zgina w chmurze dymu :rotfl:

WG czy VNT

: wt wrz 18, 2012 21:42
autor: EnejVW
a jak wygląda sprawa z wtryskami w tdi?

WG czy VNT

: wt wrz 18, 2012 21:50
autor: biznes88
Gorzej bo sa drogie. Jesli bedziesz mial jakies z sdi tak jak urzytkownik Marcinas1983 lub moje 1z to sa one ciasne i mocy za duzo nie bedzie (mysle ze max ok 120KM i moze 300nm - zalezne od pompki ;p) dlatego jak chcesz moc to dajesz minimum 210 (audi 2.5 R5 140KM lub Volvo z tym silnikiem) a jak chcesz szalec to 230. ale to koszt ok 1300zl takze wiesz... tanszy napewno jest TD do tuningu :grin:

WG czy VNT

: wt wrz 18, 2012 21:53
autor: EnejVW
Nad tdi myślałem głównie ze względu na wytrwałość części, ale jeśli arwam, ma ponad 200 w azz to przy moim osprzęcie też nic mu się stać nie powinno.
A co powiecie na 1.7 td?

WG czy VNT

: wt wrz 18, 2012 22:01
autor: biznes88
No tak tylko to ze jest 200kuni to nie znaczy ze mozesz go palowac non stop bo sie stopi od temperatury. Zapytaj Arwam'a Czy ci sie da przejechac swoim golfem :hmm: zobaczymy czy by sie zgodzil... podejrzewam ze nie (jedynie jako pasazer;p) dlaczego? dlatego ze on wie jak tym jezdzic jakby zaczal deptac to silnik by padl. Co do tdi to mialem dopisac ze jest wytrzymalszy, czyli jesli zrobisz np 150koni na Mtdi i 150koni na AAZ lub co gorzej SB,JR itp to przy takiej samej exploatacji najdluzej pojezdzi MTDI i sadze ze paliwa spali z tej trójki najmniej! :bigok: chyba ze chcesz miec auto na weekand to rob TD tak jak pisalem duzo tanszym kosztem zrobisz te 150 moze nawet 169koni i przy jezdzie z GLOWA pojezdzi :hehe:

WG czy VNT

: wt wrz 18, 2012 22:02
autor: biznes88
TDiesel power, CO to jest 1.7 TD? byly motory ale 1,7 SDI! a to co ty piszesz to bylo w oplach :) czyli m.in. ISUZU
Zagadaj do takiego forumowicz jak JABcok20 on mial 1.7 Mtdi i latalo to w mk1. Niech ci podpowie co tam mial itd...

WG czy VNT

: wt wrz 18, 2012 22:06
autor: EnejVW
Najprawdopodobniej poskładam tego zdechlaka, będzie on służył do testów a jak korby wyjdą to się będę zastanawiał co dalej, nie mam na razie kasy na inny motor może na wiosnę coś będzie, a golfa muszę poskładać żeby przez zimę do budy jeździć.

WG czy VNT

: wt wrz 18, 2012 22:11
autor: biznes88
Najpierw sobie przelicz ile musisz w niego wpakowac itd... potem przelicz ze bedziesz musial i tak kupic nowy motor a ten pojdzie na szrot (na wage) no nie wiem jak uwazasz.... Marcinas1983 mial sb i zmienil na tdi i nie zaluje ;) Ja 1.6 nie mialem wiem tylko tyle co od ludzi i kumpla ktory ma taki silnik w MK2.

WG czy VNT

: wt wrz 18, 2012 22:13
autor: arwam
może mu chodzi o "replikę motory z T3 gdzie przy tym samym skoku co w 1.6 była średnica tłoka 79,5mm wtedy mamy fajny silniczek krótko skokowy, ja mam ochotę składać już następny motor na bloku TDI ale rozwiercony na 82.5mm dałoby to nam pojemność około 2100cm3.
biznes88 pisze:o tak tylko to ze jest 200kuni to nie znaczy ze mozesz go palowac non stop bo sie stopi od temperatury.

dokładnie.

biznes88 pisze:Zapytaj Arwam'a Czy ci sie da przejechac swoim golfem zobaczymy czy by sie zgodzil... podejrzewam ze nie (jedynie jako pasazer;p) dlaczego? dlatego ze on wie jak tym jezdzic jakby zaczal deptac to silnik by padl.

a dlaczego nie? jak jedzie na własną odpowidzialnośc i ma co zastawić?!?!?! :rotfl:

parę osób z tego forum jeż jechało za fajerką, i stwierdziło że nie wie czego chcę od tego auta jak na setupie "bezdymnym" auto jedzie tak. a mi by pasowało żeby temp wolniej szybowała do góry jak na na bezdymnym setupie ale żeby auto jechało jak na dymnym...


marcinas1983 pisze:skoro AAZ't Arwam'a na seryjnych wtryskach od SB'ka wyciągnął 211KM oficjalnie to po co pchać się w jakieś badziewia??

dokładnie 213.5KM :jezor: :jezor: :jezor: a nie oficjalnie 247,3KM ale okupione ogromną ilością dymu i błyskawicznym skokami temperatury. a ja nie będę okupował dwudziestu kilku koni ogromnym dymieniem i przegrzewającym się silnikiem przy każdym głębszym opuszczeniu pedału gazu