Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
marcinas1983
- VW Baron

- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
-
Kontakt:
Post
autor: marcinas1983 » pn sty 03, 2011 07:49
To_mas pisze: a to nie jest konieczny jakiś przegląd ?
jest konieczny... ja taki robiłem... kosztuje 180zł i dotyczy zmian konstrukcyjnych auta

. I dopiero później z tym zaświadczeniem do wydziału komunikacji po zmiany w dowodzie rejestracyjnym. Żadna umowa kupna/sprzedaży czy faktura na silnik nie jest potrzebna tak jak kiedyś.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

-
To_mas
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
-
Kontakt:
Post
autor: To_mas » pn sty 03, 2011 10:39
marcinas1983, no bo muszę takowy zrobić w sprawie mojego TDI

-
marcinas1983
- VW Baron

- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
-
Kontakt:
Post
autor: marcinas1983 » pn sty 03, 2011 13:04
To_mas pisze: no bo muszę takowy zrobić w sprawie mojego TDI

ale wcześniej miałeś w dowodzie jakiegoś diesla wbitego czy nadal masz benzynę?? Bo jeśli masz diesla tylko chcesz zmienić pojemność na większą to robisz normalny przegląd i to wszystko a oni w zaświadczeniu piszą, że poj. inna. Zaś jeśli masz nadal benzynowy silnik to wtedy musisz zrobić ten przegląd za 180zł uwzględniający zmiany konstrukcyjne auta

.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

-
Lukasz17842
- Naleśnik

- Posty: 67
- Rejestracja: ndz mar 28, 2010 21:44
- Lokalizacja: Poznań/Komorniki
Post
autor: Lukasz17842 » pn sty 03, 2011 13:51
marcinas1983
możesz dodatkowo rozwinąć temat co będę musiał przerobić co usunąć a co dodać? a przeguby zostawić stare czy jak?aha mój golf ma wspomaganie a jetta nie czy duży to problem?
-
finch
- Użytkownik

- Posty: 416
- Rejestracja: czw maja 21, 2009 21:24
- Lokalizacja: Mieszkowice/Szczecin
Post
autor: finch » pn sty 03, 2011 14:24
Jak jest pod ręką wiązka od diesla to po co rzeźbę uprawiać z krojeniem wiązki od benzyny. Potem jak się podsumuje czas to wychodzi że taniej było przełożyć wiązkę niż ciąć od benzynowca. Poza tym świece żarowe to są duże prądy trzeba mieć trochę doświadczenia żeby ambarasu sobie nie narobić.
-
marcinas1983
- VW Baron

- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
-
Kontakt:
Post
autor: marcinas1983 » pn sty 03, 2011 18:26
Lukasz17842, najprostszą metodą to jest zakupienie wiązki przedniej od diesla. Pytanie czy masz nowy typ skrzynki bezpiecznikowej czy stary. Bo jak masz stary to możesz zapodać z jetty, jeśli nowy no to wtedy będziesz musiał poszukać sobie wiązki. Ja tak zrobiłem. Kupiłem oryginalną wiązkę do diesla za 20zł bo mi się nie chciało swojej przerabiać podpiąłem i działa. Przeguby zostaw swoje. A co do wspomagania... pewnie będzie Tobie potrzebna łapa do diesla bo w benzynie może być inaczej mocowana. Najlepiej postawić oba auta obok siebie i przekładać z jednego do drugiego.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

-
Lukasz17842
- Naleśnik

- Posty: 67
- Rejestracja: ndz mar 28, 2010 21:44
- Lokalizacja: Poznań/Komorniki
Post
autor: Lukasz17842 » pn sty 03, 2011 20:14
wydaje mi sie ze ja juz mam ta nowa a jetta stara... ,jeszcze jedna sprawa moj golfik ma troche bardziej rozbudowana elektryke typu el.szyby lusterka i inne pierdółki czy to ma jakies znaczenie???
-
finch
- Użytkownik

- Posty: 416
- Rejestracja: czw maja 21, 2009 21:24
- Lokalizacja: Mieszkowice/Szczecin
Post
autor: finch » pn sty 03, 2011 21:26
Te wiązki są dokładane, nawet w Etce figurują jako do samodzielnego montażu. Co do wspomy, to możesz mieć bo inne jest odsadzenie koła pasowego. Ja kupiłem wspome od silnika 1.8 8V na K-Jetronicu i tylna łapa pompy oraz ta co jest z boku silnika podeszły mi bez kłopotu. Problem pojawił się przy odsadzeniu koła oraz przy braku tulejki która jest na górnej osi obrotu tylko w dieslu. Możesz ją dorobić lub dokupić(koszty chyba ze 40 zeta w serwisie

) i jeszcze zobacz czy masz dodatkowe koło pasowe na wale. Nie kombinuj tylko żadnych magicznych podkładek między koło a piastę pompy bo na dłuższą metę nie zda to egzaminu-koło straci prowadzenie i będzie cięło paski klinowe, zsuwanie piasty z wałka napędowego też jest średnim pomysłem. Jeżeli będziesz miał z tym kłopot to odezwij się i pomogę.
-
Lukasz17842
- Naleśnik

- Posty: 67
- Rejestracja: ndz mar 28, 2010 21:44
- Lokalizacja: Poznań/Komorniki
Post
autor: Lukasz17842 » pn sty 03, 2011 22:46
ok dziekuje bardzo...czyli rozumiem ze nie bedzie problemu z ta wiazka...?
-
marcinas1983
- VW Baron

- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
-
Kontakt:
Post
autor: marcinas1983 » wt sty 04, 2011 12:30
Lukasz17842, jak kupisz taką wyjętą z Diesla to nie będziesz miał problemu, jak zaś będziesz chciał swoją przerabiać no to problem się pojawi. Do tego sprawdzić jeszcze musisz na ile wtyczek masz licznik, bo jeśli na dwie to ten z jetty będzie pasować, jeśli na jedną to musisz poszukać takiego od diesla, lub przerobić swoją instalację do licznika.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

-
Lukasz17842
- Naleśnik

- Posty: 67
- Rejestracja: ndz mar 28, 2010 21:44
- Lokalizacja: Poznań/Komorniki
Post
autor: Lukasz17842 » wt sty 04, 2011 23:04
a czym różni wiązka od tej jetty od tego nowszego typu co bym musiał kupić? do licznika mam jedna wtyczke.... a w dieslu pod co jest podłączony obrotek?
-
marcinas1983
- VW Baron

- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
-
Kontakt:
Post
autor: marcinas1983 » wt sty 04, 2011 23:47
Lukasz17842 pisze:a czym różni wiązka od tej jetty od tego nowszego typu co bym musiał kupić? do licznika mam jedna wtyczke.... a w dieslu pod co jest podłączony obrotek?
w dieslu obrotomierz jest brany z alternatora, w jettcie jest starego typu instalacja i wtyczki do Twojej skrzynki bezpiecznikowej nie będą pasować. Będziesz musiał robić rzeźbę lub przerobić swoją instalację.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

-
Lukasz17842
- Naleśnik

- Posty: 67
- Rejestracja: ndz mar 28, 2010 21:44
- Lokalizacja: Poznań/Komorniki
Post
autor: Lukasz17842 » wt sty 04, 2011 23:49
wielkie dzięki, ile zajęła tobie przekładka silnika?
-
marcinas1983
- VW Baron

- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
-
Kontakt:
Post
autor: marcinas1983 » śr sty 05, 2011 07:46
Lukasz17842 pisze:ile zajęła tobie przekładka silnika?
jak się za to dobrze zabrać i jak się ma wszystkie części to jest to dzień roboty na spokojnie

. Jak czegoś zaczyna brakować z części no to niestety czas się wydłuża...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości