Strona 29 z 92

: sob sty 05, 2008 15:58
autor: Bolekrsko
no i nadszedl czas zeby moj ventel dostal wieksze turbo (obecnie T2) 1,3 bar :D zaprzal musim jakie t3 albo k24 znalesc bo moja t2 juz chyba wydaje jakies dzwieki ale sie kreci pozadnie:D chyba zapodam jakies filmiki :D

: sob sty 05, 2008 16:04
autor: zaprzal
Bolekrsko pisze:jakie t3 albo k24
jak cos to sie odezwij na PW, chociaz to juz zabytek turbo i na wymarciu ;)

: sob sty 05, 2008 18:02
autor: Bolekrsko
a 10,5 sekundy na t2 to przyzwoity czas? :hmm: :chytry:

: sob sty 05, 2008 20:33
autor: dzidzia24
No w końcu dzisiaj zamontowałem pompę 10mm :food: ale cheba jest coś nie tak :crazy:
Dawkę paliwa ustawiłem tak że obroty wzrosły na 1000obr/min(chmurka porównywalna do chmórki zaprzala :grin: ) ciśnienie doładowania ustawiłem na 1,2 bara(seryjne turbo)
Fakt że autko zapie...la od samego dołu ale tylko do 3tyś. obr. Potem znacznie co raz słabiej :crazy: i to znacznie.Niewiem w czym tkwi problem(czyżby za mało powietrza??)
Czy przyczyną może być żle ustawiony kąt wtrysku?

: ndz sty 06, 2008 00:08
autor: zaprzal
dzidzia24, zalozyles juz to wieksze turbo czy nadal na starym? masz wskaznik doladowania? co sie dzieje na wskazniku doladowania i co sie dzieje z dymieniem gdy auto traci moc?

: ndz sty 06, 2008 00:35
autor: dzidzia24
zaprzal pisze:dzidzia24, zalozyles juz to wieksze turbo czy nadal na starym? masz wskaznik doladowania? co sie dzieje na wskazniku doladowania i co sie dzieje z dymieniem gdy auto traci moc?
Turbo jeszcze stare.Wskażnik mam i ustawiłem na 1.2bara(dam rade ustawić prawie 2bary ale trochę się boje chociarz wcześniej cały czas na takim jeżdziłem i nic się nie stało.W sumie te 2 bary z takiej małej turbinki to pewnie to samo jak bym na większej ustawił 1 bar)
Zbytnio nie zwróciłem uwagi jak autko dymi gdy traci moc ale jutro zrobię więcej testów.
Tylko się boję żebym nie przesadził :otepienie:

[ Dodano: 06 Sty 2008 14:46 ]
Dzisiaj zwiększyłem nieco dawkę paliwa i ciśnienie na turbo na 2 :grrr: ale nadal wydaje mi się że to nie jest to .Dziwne że rwie zaje....ście od samego dołu a póżniej już nie tak.Pare razy sprawdzałem jadąc 2-gim biegiem, wciskałem gaz do oporu przy 1500obr/min :helm: i przy 2000 gubi trakcję (na suchym)a potem też idzie ale nie tak żwawo,
oraz dżwięk w środku jakby tłumik rozrywało(może to wina wydechu?).Z resztą jak wstawie większe turbo i nic się nie zmieni to wtedy będę szukał przeczyny.
Mam pytanie czy złe ustawienie kąta wtrysku może być przyczyną mniejszej mocy przy wyższych obrotach,bo pompiarz wstawiając mi pompę regulował kąt wtrysku(pompę znacznie przesunął w kierunku silnika)Silnik pracuje strasznie twardo i trochę jak traktor.
A pozatym z rana przy odpalaniu muszę dodawać gazu żeby zagadał,a przy wyciągniętej dżwigni od wyprzedzenia kąta zap.(chyba tak to się nazywa)wogle nie chce odpalić.
Chociaż wtedy powinien palić lepiej

: ndz sty 06, 2008 17:25
autor: eldorado84
zaprzal pisze:
Bolekrsko pisze:jakie t3 albo k24
jak cos to sie odezwij na PW, chociaz to juz zabytek turbo i na wymarciu ;)
a jakie i od czego nie będzie zabytkiem i popompuje w te stare silniki jeszcze troche powietrza

: ndz sty 06, 2008 22:40
autor: zaprzal
eldorado84 pisze:
zaprzal pisze:
Bolekrsko pisze:jakie t3 albo k24
jak cos to sie odezwij na PW, chociaz to juz zabytek turbo i na wymarciu ;)
a jakie i od czego nie będzie zabytkiem i popompuje w te stare silniki jeszcze troche powietrza
od czegokolwiek innego :p tylko,zadne nie ma juz montazu plug&play

: czw sty 10, 2008 19:07
autor: arwam
Sprubój opuźnić kąt wtrysku.
Tzn. przekręc pompą troszeczkę do przodu i wtedy zobacz co się dzieje

: czw sty 10, 2008 19:29
autor: dzidzia24
Właśnie jutro umówiłem się z pompiarzem i ma tam cosik looknąć zobaczymy co to będzie.No i w weekend może zacznę nontować nowe turbo ,przeróbka wydechu na 2,5cala itd.........Dla zainteresowanych wydechem przelotowym znalałem takie coś(2,5cala no i cena chyba normalna)http://www.allegro.pl/item294150078_hit ... praw_.html
na innych aukcjach posiada też kolanka.Można se zmontować co się chce :food:

: ndz sty 13, 2008 11:30
autor: mr_jaru
to masz takie same objawy jak ja po załozeniu pompy 10mm,tez miałem problem z zapaleniem z wyciagnietym ciegnem i twarda prace silnika.Przestawiłem troszke kat wtrysku i juz jest lepiej ale to jeszcze nie to co było przed zmiana pompy.Bede musiał jeszcze troszke przestawic poczatek wtrysku tyle ze juz mam problemy bo chyba pasek mi nie daje pujsc dalej.Jeszcze jedno po zmienie pompy cała buda mi troszke drży tez tak masz?Czego to moze byc wina?

: ndz sty 13, 2008 12:14
autor: dzidzia24
mr_jaru pisze:Jeszcze jedno po zmienie pompy cała buda mi troszke drży tez tak masz?Czego to moze byc wina?
Nie nic takiego nie mam.
Mechanik zapił :crazy: nom i nici ze sprawdzenia kąta wtrysku.
A jak u ciebie z mocą po założeniu pompy.Dobrze zapier...la czy tak jak u mnie tylko do 3000obr/min-jaki masz turbo i na jakim ciśnieniu jeżdzisz?

: ndz sty 13, 2008 12:20
autor: mr_jaru
hmmm...tak sie zastanawiam czy to wina pompy bo na poprzedniej nie drzała mi buda.Moja golfina zbiera się praktycznie od 2000tyś może troszkę ponad i ciągnie ładnie do ponad 4000tyś.Turbo mam k14,na 1 bar ustawione.