zaprzal pisze:dzidzia24, zalozyles juz to wieksze turbo czy nadal na starym? masz wskaznik doladowania? co sie dzieje na wskazniku doladowania i co sie dzieje z dymieniem gdy auto traci moc?
Turbo jeszcze stare.Wskażnik mam i ustawiłem na 1.2bara(dam rade ustawić prawie 2bary ale trochę się boje chociarz wcześniej cały czas na takim jeżdziłem i nic się nie stało.W sumie te 2 bary z takiej małej turbinki to pewnie to samo jak bym na większej ustawił 1 bar)
Zbytnio nie zwróciłem uwagi jak autko dymi gdy traci moc ale jutro zrobię więcej testów.
Tylko się boję żebym nie przesadził
[ Dodano: 06 Sty 2008 14:46 ]
Dzisiaj zwiększyłem nieco dawkę paliwa i ciśnienie na turbo na 2
ale nadal wydaje mi się że to nie jest to .Dziwne że rwie zaje....ście od samego dołu a póżniej już nie tak.Pare razy sprawdzałem jadąc 2-gim biegiem, wciskałem gaz do oporu przy 1500obr/min
i przy 2000 gubi trakcję (na suchym)a potem też idzie ale nie tak żwawo,
oraz dżwięk w środku jakby tłumik rozrywało(może to wina wydechu?).Z resztą jak wstawie większe turbo i nic się nie zmieni to wtedy będę szukał przeczyny.
Mam pytanie czy złe ustawienie kąta wtrysku może być przyczyną mniejszej mocy przy wyższych obrotach,bo pompiarz wstawiając mi pompę regulował kąt wtrysku(pompę znacznie przesunął w kierunku silnika)Silnik pracuje strasznie twardo i trochę jak traktor.
A pozatym z rana przy odpalaniu muszę dodawać gazu żeby zagadał,a przy wyciągniętej dżwigni od wyprzedzenia kąta zap.(chyba tak to się nazywa)wogle nie chce odpalić.
Chociaż wtedy powinien palić lepiej