Strona 29 z 92

: ndz paź 21, 2007 09:45
autor: zaprzal
a ja bym zaryzykowal stwierdzenie, ze nie wejdzie na obroty ani nie dostanie paliwa

: pn paź 22, 2007 22:37
autor: arwam
Na pewno nie wejdzie na obroty ponieważ pedałem gazu poprzez regulator obrotów steruje się bezpośrednio dawkę paliwa lda ogranicza ją kiedy nie mamy ciśnienia doładowania tym bardziej im niższe ciśnienie doładowania.
Obyś tylko nie przesadził z dawką paliwa na śrubie regulacyjnej bo wtedy może brakować ruchu pedału gazu tak że pompa nie odetnie paliwa całkowicie co przy wysokich obrotach i ciśnieniu doładowania skutecznie uniemożliwi zejście silnika z obrotów, ponieważ przy wysokich obrotach sprawność jest większa i już nie wielka dawka paliwa wystarczy do ciągłego zwiększania obrotów.
Więc zaczynać od małych dawek a potem jak silnik zacznie wolniej schodzić z obrotów max to ciutkę zmniejszyć dawkę co by w trasie niespodziewanie silnik nam niewyskoczył z ramy bo wtedy :cry:

: sob lis 03, 2007 00:29
autor: krakol
gdyby ktos chcial boost pina to mam jednego na sprzedaz.. sorki ze w tym temacie ale wiem sam ze ciezko takiego pina dostac osobiscie tez dlugo szukalem a na koncu auto sprzedalem

: sob lis 03, 2007 01:42
autor: Luki_Zdzich
Siemka jestem tu nowy troche poczytalem i sie skusilem juz duzo wczesniej to czytalem ale dopiero teraz udalo mi sie dostac takiego pina z 1,6
Wymienilem tego pina ustawilem najwiekszym wycieciem do tego bolca co wychodzi jak sie depnie :grin:
Teraz spala ropy na plus :helm: i tak ma byc bo smiga elegancko :okej:
Troche kopcil jak sie depnie i doczytalem sie ze jak sie podkreci turbo to dymienie ustanie
Podjelem sie tego lecz wkrecajac lub wykrecajac srubke regulacyjna nic sie nie dzieje pewnie cos musialo sie tam zaciac cisnienie na drugim biegu przy 50km/h 0,8 bara dochodzi do 1,1 - 1,2 na wiekszym bucie takie dziwne bo skacze na 1,5 ale odrazu spada na 1,1 - 1,2 i tak sie utrzymuje przy pelnym bucie to za niskie nie jest i powinno nie kopic
Czekam na rady i pozdrawim :bajer:
Aha moje turbo to k14 silnik aaz

: sob mar 29, 2008 16:48
autor: -pawlo111
czym ze te podkladke spilować? pod tym pinem, musi byc idealnie rowno to spilowane?

I jak spiluje to potem mi sie sama rysa przesunie wyżej?

: sob mar 29, 2008 17:07
autor: To_mas
-pawlo111 pisze:czym ze te podkladke spilować? pod tym pinem, musi byc idealnie rowno to spilowane?
super równo nie musi :P ale w miare by to było :)
-pawlo111 pisze:I jak spiluje to potem mi sie sama rysa przesunie wyżej?
tak bo ta podkładka ogranicze bolec jak ma sie daleko wysówać jak ją zmniejszysz to będzie sie wysówać dalej :D

a na twoim miejscu nie piłowałbym podkładki tylko poszukał innej :) bo ta sie zawsze moze przydać :)

[ Dodano: Sob Mar 29, 2008 16:09 ]
Luki_Zdzich, wtryskiwacze sprawdź
kiedy Ci to kopci ?? cały czas na niskich obrotach czy na wysokich ??

: sob mar 29, 2008 18:18
autor: -pawlo111
a ta podkladke to mozna sciagnac czy jest na stale ???

: sob mar 29, 2008 18:33
autor: To_mas
-pawlo111, normalnie sie zdejmuje nic jej nie trzyma ...

: ndz mar 30, 2008 09:08
autor: piori
a ta podkladke to mozna sciagnac czy jest na stale ???
Ja ją w ogóle wyjąłem, bo jak zmierzyłem na pinie tą jeszcze niezarysowaną odległość to wyszło mi tyle, że z podkładki powinno zostać niecały milimetr i wolałem jej nie psuć - jeżdżę bez niej.

: ndz mar 30, 2008 10:45
autor: Tomallus
Hehe zrobiłem tak samo, a potem poczytałem neta i jak najszybciej wstawiłem tam podkładkę ok 1mm. Przy deptaniu pin obniża się na tyle, że bez podkładki opiera się wcięciem o bolec który wychodzi z pompy. Nie mam pojęcia jaką siłą jest dociskany, ale wolę tego nie sprawdzać :helm: .

: ndz mar 30, 2008 12:19
autor: paja
dociskany jest ciśnieniem pompowanym przez turbinę, im wieksze ciśnienie tym wiekszy nacisk, a szkoda byłoby połamać ten bolec :)

: ndz mar 30, 2008 21:07
autor: lukas313
Witam wszystkich jestem tu nowy ale od dłuższego czasu śledze ten temat.
Nurtuje mnie cały czas jedna sprawa ile można wycisnąć z pompy 1.6td koni jaki jest limit jej możliwości 120,150KM?

: ndz mar 30, 2008 23:31
autor: paja
myśle że ok 110 koni to maks co można wycisnąć z tej pompy

: pn mar 31, 2008 16:02
autor: VW User
Witam poczytałem trochę ten temat i mam jedno pytanie: Mój szwagier ma Paska 1,9 td aaz no i ktoś doradził mu aby zaslepić przewod ktory idzie od kolektora do pompy pal.(lda) ponieważ dzieki temu ma mniej spalać...Moje pytanie czy to prawda i czy takie rozwiązanie nie jest w jakiś sposób szkodliwe?