Strona 25 z 92

: ndz maja 13, 2007 19:24
autor: Michnik
bartek124l pisze:Kolego to co proponujesz? Od czego mam zaczac???
No myśle , że po przeczytaniu tak obszernego tematu powinienes już wiedzieć...
Na początek napewno PIN od pompy z 1.6TD, potem intercooler, wywalenie katalizatora, podniesienie dawki pakiwa i cisnienia na turbinie, można zrobić wydech przelotowy o większej średnicy itd...

: pn maja 14, 2007 16:00
autor: bartek124l
Jesli wywale katalizator to wstawic mam rurke tak? A bez katalizatora nie jest glosniejszy?
Albo bardziej nie dymi?

: pn maja 14, 2007 19:18
autor: Michnik
bartek124l pisze:Jesli wywale katalizator to wstawic mam rurke tak? A bez katalizatora nie jest glosniejszy?
Albo bardziej nie dymi?
Wstawić rurke, może lekko być bardziej turbine słychać(ale ogólnie nie będzie głosniejszy) no i nie będzie bardziej dymił(zresztą ten co masz i tak nie spełnia już pewnie swojej funkcji po tylu latach).

: ndz cze 03, 2007 15:08
autor: powertrain
Trochim, heyah


napisz jaka cena tego pinu

: ndz cze 03, 2007 16:06
autor: mikan
a pytanko apropos tych koni, ja chce odrazu szykoac sprzeta pod 130 koni,to jaki intercooler, od sprintera jakiegos? czym wieksy tym lepszy przypuszczam,bo pina juz szykam, mam 92r mojego bolida to pewnie turbo tez da rade chociaz sprawdze jaki model zeby nie przekrecic, kata juz nie mam od dawna, przelot to sie tez przyszykuje, ale wlasnie od czego ic szukac

: ndz cze 03, 2007 16:09
autor: zaprzal
mikan pisze:ale wlasnie od czego ic szukac
masz podwieszony temat o FMIC w mk3...

: ndz cze 03, 2007 16:12
autor: mikan
no dobra, myslalem ze jak swiezsza dyskusja to mzoe swiece pomysly, to moze powiedz mi czy te 130 wycisne bez wiekszych problemow i czy mi sie maxymalka polepszy ciup

: ndz cze 03, 2007 16:21
autor: tuha
predksoc maksymalna ogranicza ci skrzynia wiec raczej zabardzo niema co liczyc na duzo wiekszy vmax

: ndz cze 03, 2007 16:33
autor: mikan
no w sumie,tylko ogolnie rzuclem haslo 130 koni bo odazu pod to sie chce przygototywac,a nie pod 100, zbey 2 razy robot nie robic.takze stad moje pytanie jaki ic czt tam fmic :)

: ndz cze 03, 2007 16:37
autor: zaprzal
jak bedziesz mial odpowiednio sporo poweru i governor mod to nawet vmax moze sie poprawic. Ale od razu mowie, te silniki sie srednio nadaja zeby je tak upalac na vmax... Taki dlubniety mozesz w jeden wieczór przegrzac i zalatwic... Jak lubisz szybko latac to jednak trzeba sie przesiasc na tdi

: ndz cze 03, 2007 16:49
autor: mikan
ni eno o tego v-maxa tak tylko pytam, glownie chodzi mi o te konie, tzn zeby sie lepiej odpychal

: ndz cze 03, 2007 22:46
autor: Michnik
mikan pisze:ni eno o tego v-maxa tak tylko pytam, glownie chodzi mi o te konie, tzn zeby sie lepiej odpychal
Na 130KM to juz raczej sprzęgło Ci nie da rady. Nikt jeszcze nie kręcił tu tak ekstremalnie AAZeta i boje sie , że te 130KM to dla niego juz za dużo lub absolutne maximum. Myśle, że najlepiej iśc na kompromis i ustawić go tak na 100KM(wtedy i sprzęgło i skrzynia da rade).
V-max niestety na skrzyniach jakie były fabrycznie w MK3 do tego silnika to około 185Km/h.

: ndz cze 03, 2007 22:54
autor: Apsik
Michnik pisze:ikt jeszcze nie kręcił tu tak ekstremalnie AAZeta i boje sie , że te 130KM to dla niego juz za dużo lub absolutne maximum. Myśle, że najlepiej iśc na kompromis i ustawić go tak na 100KM(wtedy i sprzęgło i skrzynia da rade).
To się okaże ... jak kupie odpowiednie graty, a wtedy nie będzie kompromisów.

: ndz cze 03, 2007 22:56
autor: Michnik
Apsik pisze:
Michnik pisze:ikt jeszcze nie kręcił tu tak ekstremalnie AAZeta i boje sie , że te 130KM to dla niego juz za dużo lub absolutne maximum. Myśle, że najlepiej iśc na kompromis i ustawić go tak na 100KM(wtedy i sprzęgło i skrzynia da rade).
To się okaże ... jak kupie odpowiednie graty, a wtedy nie będzie kompromisów.
No jestem bardzo ciekaw ;) Ciekawi mnie własnie najbardziej sprawa sprzęgła...