Strona 25 z 92

: czw sie 16, 2007 11:53
autor: Michnik
zaprzal pisze:Michnik, mial k14 i ja baaardzo latwo wymienic na k24

z k03 jest gorzej bo trzeba zmienic kolektor i downpipe ale tez sie da, poczytaj, byl juz taki temat
No ja mam niestety K03. Była regenerowana jakies 15000km temu i jak narazie chodzi świetnie(jak na k03 ;) ). Także raczej jeszcze nie będę jej wymieniał...

: czw sie 16, 2007 14:56
autor: Dj Darecki
zaprzal pisze:z k03 jest gorzej bo trzeba zmienic kolektor i downpipe ale tez sie da, poczytaj, byl juz taki temat
Już nie długo ja się wezmę za swapa K03 na K24 i wtedy zdam relacje :)

PozdraVWiam

: czw sie 16, 2007 20:43
autor: eldorado84
Dj Darecki pisze:
zaprzal pisze:z k03 jest gorzej bo trzeba zmienic kolektor i downpipe ale tez sie da, poczytaj, byl juz taki temat
Już nie długo ja się wezmę za swapa K03 na K24 i wtedy zdam relacje :)

PozdraVWiam
ja tak samo będe robił swapa z k14 na k24 - będzie sie działo

ahh.... te klekoty....
nie wiem jak wam , ale mi ciągle mało. Tylko te mody.. mody .. i mody - opanujcie sie , bo oszaleje :finga: :finga: :finga:

: wt sie 21, 2007 09:39
autor: Ropet1
siema
Mam mały problem z tym modem. Zrobiłem wszystko tak jak z tego schematu i coś mi hm stuka albo ociera podczas wciskania pedału gazu.
Może to być spowodowane tym że ten bolec ociera o trzpień i jak sie wyrobi to zniknie ten problem?
I jeszcze jedno hm trochę mnie to zmartwiło ale ja nie znalazłem u mnie tego koła zębatego
czy to normalne???????

: wt sie 21, 2007 20:16
autor: Krzylu
moze mi ktos da jakies fotostory jak podnosi sie cisnienie w K24
koleszka wymienil silnik i ma taka turbine dmucha 0,6 ale strasznie mozolnie cisnienie rosnie gdzie i co dlubnac zeby bylo wiecej cisnienia
fak ze ma wydech caly od 1.6D i go zamulac bo troche slabo idzie jak na 70PS

: czw sie 23, 2007 15:23
autor: Krzylu
ja bym jej nie podkrecal bez porzadnego downpipe... dla bezpieczenstwa
powiadasz zeby narazie nic niegrzebac,chodzi ci o uklad wydechowy razem z dowpipe czy od kolanka i dalej w uklad wydechowy??
czyli wymienic najpierw uklad na np od TD i dopiero krecic?? czy robic juz na 2,5' razem z downpipe hardcorowo nie bedzie krecony bo koleszka dopiero zapoznaje sie z golfem wiec na krecenie mocniejsze przyjdzie czas ;)
p.s jeden we wsi musi byc szybszy :lol:

tomcio, dzieki za info :pub:

: śr sie 29, 2007 21:04
autor: mikan
jak na poczatek to zakladac pina zwyklego czy wezszego ? bo mam zgryz i co piszecie z tym obracaniem go ,odrazu tezba z tego co wyczytalem w orginalne wytoloczenie spasowac tak?

: wt wrz 04, 2007 20:05
autor: bigor
Jest ktoś z woj. pomorskiego kto bawił się w mody AAZ ?? bo nie chciałbym czegoś popsuć ;)

: wt wrz 04, 2007 20:17
autor: Virus177
ja zamontowalem pinka i jestem zajebiscie zadowolony turbo mulek zmienil sie nie do poznania :okej: pin oczywiscie waski chyba 4mm :P o ile dobrze pamietam :P

: wt wrz 04, 2007 23:36
autor: mikan
Virus177 i duzo sie bawiles z ustawieniami? ja z tego samego magazynu biore pina ale 4.6 , na dniach bedzie, i jestem ciekaw o ile odmula,jakies konkretne roznice mozesz podac ?

[ Dodano: 04 Wrz 2007 23:37 ]
aha.. dawke mialem pzedtem serie czy cos podkrecales? i czy turbo podkreciles op zalozeniu pina

TD - regulacja LDA

: czw wrz 06, 2007 20:50
autor: Slavio
Panowie. Jak mi sie udało wkleić to niżej macie miernej jakości zdjęcie fabrycznego pina z 1,9 td przeszlifowanego zwykłą kątówką przeze mnie. Wymiary orientacyjne .U mnie pin +zwiekszona dawka i turbo na 1,1 bara daje 11,5 s do 100. Nie mam intercoolera. [Obrazek

Jak ktos bedzie to robił to niech uważa żeby nie zeszlifować na płasko dolnej części pin-a. Ja na to uwagi nie zwróciłem i robiłem sobie drugi z pręta.Na szczęście udało się.

Re: TD - regulacja LDA

: czw wrz 06, 2007 20:57
autor: souler
Slavio pisze:zwiekszona dawka i turbo na 1,1 bara daje 11,5 s do 100
to bardzo duzo wciaz masz. czyzby silnik juz nie pierwszej mlodosci albo powietrza malo.