Strona 24 z 92

: pt maja 04, 2007 21:11
autor: souler
dzisiaj mialem okazje jechac golfem gtd fabryka i przypomnialy mi sie czasy sprzed modyfikacji. fuj. nigdy wiecej fabryki!!! diesel power! dzik power! :satan:

: pt maja 04, 2007 21:25
autor: evilvw78
SouleR, Przy normalnej jeździe to tak nie przeciągam szkoda mi takl samo nigdy nie startuję na maxa bo to nic nie daje . u mnie 100 na piątce to tylko pomiar od zera :bigok:

Darass, Masz taką skrzynię jak większość z nas
:P
Przewodnik, U mnie na 4 biegu jedzie normalnie to 120 km/h ale pociągnie 140km/h tylko że już wchodzi na czerwone (ile na czerwone nie pamiętam bo tylko raz tak jechałem przed zakupem auta na próbie :hmm: ) a na 5 biegu 180 km/h (cztery osoby + załadowany bagażnik oponki 195 i długa prosta i to był dla niego MAX)
Podjadę może jutro do kumpla na kanał to ci odczytam ten numer.
Tak jak pisałem skrzynka jest druga ale na pierwszej było tak samo ta co teraz mam napoewno będzie miała inne oznaczenioa bo ma inny kołnierz (jest więcej otworów montażowych które u mnie nie są wykorzystane ) :bigok:

[ Dodano: 04 Maj 2007 21:35 ]
SouleR, dokładnie tak jak piszesz :pub: nigdy więcej fabryki :axe
Kolego masz bardzo duży moment obrotowy co ty tam zrobiłeś . Rozumiem że jak będę niał 100 KM to też będę miał taki moment. Ile masz do setki

: pt maja 04, 2007 21:35
autor: souler
skrzynia powinna miec symbol na gorze

: pt maja 04, 2007 21:43
autor: evilvw78
SouleR, i to chyba bez wyjęcia się nie zobaczy tak mi się coś kojarzy :bajer:

: pt maja 04, 2007 22:00
autor: souler
u mnie jest symbol wytloczony na gorze skrzyni i moge go odczytac po otwarciu maski, takze wydaje mi sie ze powinno tak samo byc w golfie.

dla tych co nie kumaja jak krecic :rotfl: zrobione na parkingu w 5 minut. turbina po takim czyms wkreca sie maxa
cybant, wezyk i kawalek DREWNA na kleju :panna: szalone pomysly maja racje bytu
Obrazek

: sob maja 05, 2007 00:22
autor: djmolo
SouleR pisze:dzisiaj mialem okazje jechac golfem gtd fabryka i przypomnialy mi sie czasy sprzed modyfikacji. fuj. nigdy wiecej fabryki!!! diesel power! dzik power! :satan:
Już nei gadaj. a tak wogóle co to za VW jak nawet klasonu nie ma pfffffff. Zamast kręcić AAZ może byś tak pipka se naprawił.

: sob maja 05, 2007 08:39
autor: souler
hehe naprawie :P

: sob maja 05, 2007 10:17
autor: Przewodnik
jak bys cie przeczytali to oznaczenie skrzyni to dajcie znać bo ciekawy jeste :hmm: , umnie jest pod skrzynią wydłoczon :food: e :bigok:

: ndz maja 06, 2007 22:22
autor: evilvw78
SouleR, chyba jechałeś golfem djmolo :hmm: bo pojechał cię o klakson :bigok:

Przewodnik, nie dałem rady ale się postaram

: pt maja 11, 2007 17:09
autor: bartek124l
A intercooler w TD to dobry pomysł??? Od TDI 90 km wystarczy czy trzeba szukac
od 110??? Jaka jest miedzy nimi roznica mocy po zalozeniu???

: pt maja 11, 2007 18:59
autor: Michnik
bartek124l pisze:A intercooler w TD to dobry pomysł??? Od TDI 90 km wystarczy czy trzeba szukac
od 110??? Jaka jest miedzy nimi roznica mocy po zalozeniu???
Jak najbardziej dobra rzecz. Jeżeli nie chcesz przekraczać ok 100KM to oryginalny od TDI 90KM powinien wystarczyć...
Samo założenie intercoolera może nawet pogorszyć osiągi. Po założeniu należy zwiększyć ciśnienie doładowania i najlepiej nieco dawkę paliwa. Wtedy efekty będą pozytywne.

: pt maja 11, 2007 21:05
autor: bartek124l
Moc taka jak ma standardowy TDI 90 ps wystarczy mi.
Zalozylem felgi z oponami 215/40 R16 i to bardzo pogorszylo standardowa moc TD Biedne 75 km nie daje rady sobie. Dlatego trzeba myslec co z tym fantem robic. Czytalem na forum ze pierwsze Turbiny w golfach byly najlepsze. Mam mk3 z czerwca 92 r czyli jeden z pierwszych. A jak sprawdzic oznaczenie turbiny zeby sie upewnic ze to napewno ta???

: pt maja 11, 2007 23:59
autor: Michnik
bartek124l pisze:Moc taka jak ma standardowy TDI 90 ps wystarczy mi.
Zalozylem felgi z oponami 215/40 R16 i to bardzo pogorszylo standardowa moc TD Biedne 75 km nie daje rady sobie. Dlatego trzeba myslec co z tym fantem robic. Czytalem na forum ze pierwsze Turbiny w golfach byly najlepsze. Mam mk3 z czerwca 92 r czyli jeden z pierwszych. A jak sprawdzic oznaczenie turbiny zeby sie upewnic ze to napewno ta???
Z tego silnika można bez problemu osiągnąć taką moc. Co do oznaczenia turbiny to musisz niestety spojrzeć na symbol na tabliczce znamionowej. Bedzie to KKK lub Garret.

: ndz maja 13, 2007 16:49
autor: bartek124l
Kolego to co proponujesz? Od czego mam zaczac???