Strona 24 z 92

: ndz sie 12, 2007 10:08
autor: andrew.zbyrko
Witam wszystkich:))
mam pytanko
http://www.vwdiesel.net/phpBB/viewtopic ... sc&start=0
instrukcja z vwgolf.net, (napisane po ang.) zdjecie nr1, elektrozawór oznaczony nr '4',
kto wie od czego on jest??????
tam pisza cos o dawce paliwa, w kazdym razie wlacza sie on przy ok 2800obr, no i wlasnie;
wtedy podaje wiecej paliwa czy mniej, z innych zrodel slyszalem ze zmienia on poczatek wtrysku!?, co dokladnie mówi ta instrukcja na vwgolf net, odlaczyc!?, czy podłaczyc na stale do+12, np do elektrozaworu zatrzymania silnika!!?????
mam golfa 3 1.9 GTD 92r. bostpin zeszlifowany i leeko cisnienie na turbo podniesione:D

: wt sie 14, 2007 02:50
autor: Krzylu
[/quote]jak deptam na maxa to redukuje, od tego mam biegi
V bieg masz tu:
[quote]


wymiekam :otepienie:

zaprzal, wynmien licznik bo niedlugo ci zabraknie skali ;) ja chyba spowrotem zmienie do 200 jakos szybciej sie rozpedzac bedzie :lol:

: wt sie 14, 2007 09:52
autor: zaprzal
Krzylu pisze:zaprzal, wynmien licznik bo niedlugo ci zabraknie skali ;) ja chyba spowrotem zmienie do 200 jakos szybciej sie rozpedzac bedzie :lol:
jak testowalem na poprzedniej pompie to brakowalo skali :) na predkosciomierzu i obrotomierzu :)

: wt sie 14, 2007 13:01
autor: andrew19_86
Krzylu pisze:/quote]jak deptam na maxa to redukuje, od tego mam biegi
V bieg masz tu:


wymiekam :otepienie:
o ja pierdziele :bajer:

: wt sie 14, 2007 18:26
autor: Trochim
jak testowalem na poprzedniej pompie to brakowalo skali :) na predkosciomierzu i obrotomierzu :)
to ta jest słabsza od poprzedniej :/

: wt sie 14, 2007 18:56
autor: zaprzal
Trochim pisze:
jak testowalem na poprzedniej pompie to brakowalo skali :) na predkosciomierzu i obrotomierzu :)
to ta jest słabsza od poprzedniej :/
jest taka dobra w srednim i gornym zakresie, ze az balem sie ja testowac powyzej 5000 :lol: tak serio to bedzie mozna pokombinowac z tym gornym zakresem >5k... ;)

Obrazek

: śr sie 15, 2007 12:56
autor: krakol
witka

chce do mojego AAZ wstawic boost pina od 1.6 i wmontowac intercooler czy od golfa mk2 1.6 td bedzie oki czy moze jakis inny lepiej nawet od innej marki samochodu??

no i wogole gdzie sie wmontowuje taki intercooler mam juz chlodnice od klimy a ta gdzie sie montuje??

: śr sie 15, 2007 15:16
autor: To_mas
krakol, Ic byłby najlepszy jakiś zmieszczony przed chłodnicą !!!!!! tak zeby wiało na niego powietrze bezpośrednio to sie nazywa FMIC !!!
Zobacz sobie w tym temacie do tyłu jest sporo zdjęc jak forumowicze montują IC'ki u siebie !!!!! w tym i ja jestem :P

Przeglądnij cały temat a potem zadawaj pytania !!

: śr sie 15, 2007 22:13
autor: krakol
temat przegladalem...

pojechalem i tak dzis do mechanika, mial na podworku AFN-a dal sie przejechac i ... JUZ go CHCE !!!

ten silnik wymiata...

pozdrawiam biore kredyt i kupuje nie ma na co czekac...

: śr sie 15, 2007 23:04
autor: zaprzal
krakol, porozmawiaj z Lagierem, lekki mody AAZ i afn sie chowa... zupelnie inny zakres obrotow

: czw sie 16, 2007 07:00
autor: pasiak
W TDI potrzeba dobrego virusa żeby moment obrotowy był wypłaszczony i w jak najszerszej rozpiętości. Zobacz w ksiązke od AAZ tam masz 150Nm w zakresie 2400-3400, po za tym twierdze że więcej przyjemności daje jazda własnym tuningiem niż zaprowadzić poczekać wyłożyć kase i odjechać oczekując wyników.

: czw sie 16, 2007 09:04
autor: zaprzal
pasiak pisze:W TDI potrzeba dobrego virusa żeby moment obrotowy był wypłaszczony i w jak najszerszej rozpiętości
bez porzadnej suszary nawet super hiper wirus w zwyklym tdi nie pomoze...
pasiak pisze:Zobacz w ksiązke od AAZ tam masz 150Nm w zakresie 2400-3400,
ksiazki klamia :lol:

jak juz mowilem, warto porozmawiac z Lagierem

: czw sie 16, 2007 11:20
autor: Michnik
zaprzal pisze:krakol, porozmawiaj z Lagierem, lekki mody AAZ i afn sie chowa... zupelnie inny zakres obrotow
No to niech sie sam pochwali ;) Szczególnie interesuje mnie jak rozwiązał sprawę sprzegła, no i jakie ma teraz przyspieszenie do 100km/h.
No i ciekawi mnie czy miał może turbine kkk k03 i czy łatwo ją wymienić na kkk k24?

: czw sie 16, 2007 11:39
autor: zaprzal
Michnik, mial k14 i ja baaardzo latwo wymienic na k24

z k03 jest gorzej bo trzeba zmienic kolektor i downpipe ale tez sie da, poczytaj, byl juz taki temat