Witam wszystkich:))
mam pytanko http://www.vwdiesel.net/phpBB/viewtopic ... sc&start=0
instrukcja z vwgolf.net, (napisane po ang.) zdjecie nr1, elektrozawór oznaczony nr '4',
kto wie od czego on jest??????
tam pisza cos o dawce paliwa, w kazdym razie wlacza sie on przy ok 2800obr, no i wlasnie;
wtedy podaje wiecej paliwa czy mniej, z innych zrodel slyszalem ze zmienia on poczatek wtrysku!?, co dokladnie mówi ta instrukcja na vwgolf net, odlaczyc!?, czy podłaczyc na stale do+12, np do elektrozaworu zatrzymania silnika!!?????
mam golfa 3 1.9 GTD 92r. bostpin zeszlifowany i leeko cisnienie na turbo podniesione:D
: wt sie 14, 2007 02:50
autor: Krzylu
[/quote]jak deptam na maxa to redukuje, od tego mam biegi
V bieg masz tu:
[quote]
wymiekam
zaprzal, wynmien licznik bo niedlugo ci zabraknie skali ja chyba spowrotem zmienie do 200 jakos szybciej sie rozpedzac bedzie
: wt sie 14, 2007 09:52
autor: zaprzal
Krzylu pisze:zaprzal, wynmien licznik bo niedlugo ci zabraknie skali ja chyba spowrotem zmienie do 200 jakos szybciej sie rozpedzac bedzie
jak testowalem na poprzedniej pompie to brakowalo skali na predkosciomierzu i obrotomierzu
: wt sie 14, 2007 13:01
autor: andrew19_86
Krzylu pisze:/quote]jak deptam na maxa to redukuje, od tego mam biegi
V bieg masz tu:
wymiekam
o ja pierdziele
: wt sie 14, 2007 18:26
autor: Trochim
jak testowalem na poprzedniej pompie to brakowalo skali na predkosciomierzu i obrotomierzu
to ta jest słabsza od poprzedniej :/
: wt sie 14, 2007 18:56
autor: zaprzal
Trochim pisze:
jak testowalem na poprzedniej pompie to brakowalo skali na predkosciomierzu i obrotomierzu
to ta jest słabsza od poprzedniej :/
jest taka dobra w srednim i gornym zakresie, ze az balem sie ja testowac powyzej 5000 tak serio to bedzie mozna pokombinowac z tym gornym zakresem >5k...
: śr sie 15, 2007 12:56
autor: krakol
witka
chce do mojego AAZ wstawic boost pina od 1.6 i wmontowac intercooler czy od golfa mk2 1.6 td bedzie oki czy moze jakis inny lepiej nawet od innej marki samochodu??
no i wogole gdzie sie wmontowuje taki intercooler mam juz chlodnice od klimy a ta gdzie sie montuje??
: śr sie 15, 2007 15:16
autor: To_mas
krakol, Ic byłby najlepszy jakiś zmieszczony przed chłodnicą !!!!!! tak zeby wiało na niego powietrze bezpośrednio to sie nazywa FMIC !!!
Zobacz sobie w tym temacie do tyłu jest sporo zdjęc jak forumowicze montują IC'ki u siebie !!!!! w tym i ja jestem
Przeglądnij cały temat a potem zadawaj pytania !!
: śr sie 15, 2007 22:13
autor: krakol
temat przegladalem...
pojechalem i tak dzis do mechanika, mial na podworku AFN-a dal sie przejechac i ... JUZ go CHCE !!!
ten silnik wymiata...
pozdrawiam biore kredyt i kupuje nie ma na co czekac...
: śr sie 15, 2007 23:04
autor: zaprzal
krakol, porozmawiaj z Lagierem, lekki mody AAZ i afn sie chowa... zupelnie inny zakres obrotow
: czw sie 16, 2007 07:00
autor: pasiak
W TDI potrzeba dobrego virusa żeby moment obrotowy był wypłaszczony i w jak najszerszej rozpiętości. Zobacz w ksiązke od AAZ tam masz 150Nm w zakresie 2400-3400, po za tym twierdze że więcej przyjemności daje jazda własnym tuningiem niż zaprowadzić poczekać wyłożyć kase i odjechać oczekując wyników.
: czw sie 16, 2007 09:04
autor: zaprzal
pasiak pisze:W TDI potrzeba dobrego virusa żeby moment obrotowy był wypłaszczony i w jak najszerszej rozpiętości
bez porzadnej suszary nawet super hiper wirus w zwyklym tdi nie pomoze...
pasiak pisze:Zobacz w ksiązke od AAZ tam masz 150Nm w zakresie 2400-3400,
ksiazki klamia
jak juz mowilem, warto porozmawiac z Lagierem
: czw sie 16, 2007 11:20
autor: Michnik
zaprzal pisze:krakol, porozmawiaj z Lagierem, lekki mody AAZ i afn sie chowa... zupelnie inny zakres obrotow
No to niech sie sam pochwali Szczególnie interesuje mnie jak rozwiązał sprawę sprzegła, no i jakie ma teraz przyspieszenie do 100km/h.
No i ciekawi mnie czy miał może turbine kkk k03 i czy łatwo ją wymienić na kkk k24?
: czw sie 16, 2007 11:39
autor: zaprzal
Michnik, mial k14 i ja baaardzo latwo wymienic na k24
z k03 jest gorzej bo trzeba zmienic kolektor i downpipe ale tez sie da, poczytaj, byl juz taki temat