Strona 24 z 40

: czw cze 29, 2006 13:59
autor: KondzikVW
Cinek pisze:włóż tylko samą membranę przekręconą o kawałek i powinno być dobrze. aczkolwiek tłoczek od 1,6 byłby lepszy troszq
Przekręcić?? Tzn. ?? O jakiś kąt? W którą stronę?
Czyli narazie rozumiem to tak:
-obrócić membranę (podejrzewam, że o np 90st, a strona nieważna, podkładki nie piłować ( bo to tylko w przypadku stożkowego tłoczka da efekt) i śruby nie ruszać?

A nie wiesz, gdzie dostać samą membranę od 1.6?? Bo na szrocie to chciał mi opchnąć całą pompę.
Dzięki.

: czw cze 29, 2006 14:08
autor: Cinek
absolutnie nie o 90. mówie o membranie bo jest skręcona z metalowym bolcem. musi być tak włożona żeby bolczyk który wychodzi z pompy na max gazie wychodził jaknajdalej. podkładka spiłowana ma sens jeżeli wciśniesz membrane( bolec) wciśniesz gaz i puścisz membranę a kreska która zostanie na bolcu nie sięga do samej góry. jak spiłujesz za dużo to przy max ciśnieniu może sie bolczyk zgiąć.

: czw cze 29, 2006 14:23
autor: KondzikVW
Aaaaa teraz rozumiem. Nie jestem ostatnio zbyt bystry (przed chwilą wróciłem z ostatniego egzaminu w sesji ;) ).
Mam nadzieję, że teraz wiem o czym mowa. Dopiero teraz mnie olśniło jak działa ten od 1.6 i dlaczego jest lepszy. Przeczytałem Twój post z 10 razy i dopiero do mnie dotarło. Zaraz lecę do garażu wymienić łożysko z tyłu, to przy okazji zajrzę do pompy.

Tak to jest, jak się człowiek uczy do sesji i jednocześnie czyta forum.
Dzięki. Pozdrawiam.

: czw cze 29, 2006 16:39
autor: Cinek
no to daj znaka jakci poszło :bigok:

: sob lip 08, 2006 20:13
autor: wozekGTD
Jestem szczesliwym posiadaczem golfa2 z silniczkiem SB. Przegladajac ten temat zauwazylem ze moj silnik ma jakis potencjal. Chce sie dowiedziec jaka moc moge osiagnac poprzez podkrecenie turbinki do 1.0-1.2bar? Najpierw jednak musze zmierzyc parametry silnika po nie jestem pewien czy jest on w pelni seryjny czy moze bylo w nim cos dlubane. Mierzylem przyspieszenie stoperem i miescilem sie zawsze w przedziale 10.4-11.5 sek do 100km\h. Mialem okazje mierzyc sie z takimi samochodzikami jak: pug 205 1.4 75KM z rollowanego od 20km\h do 100 o dostal okolo 3 dlugosci :okej: ,pug 307 1.6 16V- takze z rollowanego i do 80km\h byl moze o pol maski a nie wiem czy na trojce by czasem nie polegl, byl jeszcze merc 300D i astra 1.6 ktorzydostali tegie baty od turbognoja. Czy normalny 1.6TD tak chodzi?? Dodam ze na trasie nie wydaje mi sie jakims specjalnym kozakiem. I tak na koniec mialem male stracie z passatem kombi b5 TDI silnik AFN na pozadnym czipku(moc 135KM 320Nm momentu obrotowego- oba parametry o pnaprawde slicznym przebiegu) a nie tak jak w firmie v-tech malowany w corelu, start z rollowanego z 2giego biegu i tyle paska zobaczylem- zaslona dymna i przy 100km\h chyba z 50m przewagi dla niego :kac:

: sob lip 08, 2006 23:15
autor: Johny1984
wozekGTD pisze:start z rollowanego z 2giego biegu i tyle paska zobaczylem- zaslona dymna i przy 100km\h chyba z 50m przewagi dla niego
to się zawziąłeś na ściganie... ale zawsze trafi kosa na kamień... albo SB na AFN'a :hmm:

pzdr

: ndz lip 09, 2006 08:59
autor: Cinek
wozekGTD pisze:Chce sie dowiedziec jaka moc moge osiagnac poprzez podkrecenie turbinki do 1.0-1.2bar?
niewiele większą niż masz teraz. skoro czytałeś dobrze temat to pewnie wiesz że jeszcze kilka innych modów trzeba zrobić

: ndz lip 09, 2006 10:20
autor: wozekGTD
Wiem ze trzeba jeszcze zwiekszyc dawke paliwa ale jakie jeszcze mody musze wykonac? Aha nie mam katalizatora u siebie i wydech byl caly wymieniany ale nie przeze mnie tylko przez poprzedniego wlasciciela. Nie mam takze wspomagania dzieki temu nie trace tych paru konikow ale teraz mam zamiar je dolozyc bo w planie sa szersze gumy.

: ndz lip 09, 2006 12:59
autor: Cinek
to jakiś kombinowany ten twój esbek, bez wspomy :bajer: wymieniony wydech znaczy nie przelot, więc nie najlepszy. do tego jeszcze mody w pompie. poczytaj dobrze

: ndz lip 09, 2006 13:32
autor: wozekGTD
Niekombinowany napewno, jest to w pelni oryginalna wersja GTd i naprawde niekazda wersja GT lub GTd miala wspomaganie, sprawdzalem to w necie na tej stronce. Za niedlugo moj golfik bedzie young-timerem :jezor: - wszystko w pelni oryginalne, niestety ze wzgledu na swoj wiek i podejrzewam spory przebieg nie jest juz w najlpeszym stanie :chytry: . No i ATS 13' nie za bardzo mi sie podobaja- wole 15sto calowe obrecze ale nie moge kupic ladnych za male pieniadze. Niedawno probowalem golfa na prostej- 185km\h a z gorki przy 190 skonczyla sie skrzynia:D, mysle ze silnik w porzadku, zmierze jeszcze kompresje, dymic wogole nie dymi nawet przy pelnym przybutowaniu, no moze lekko pierdnie jak turbo na jedynce mocniej zaczyna ladowac :chytry: . Nie orientujecie sie ile moze kosztowac zalozenie wspomagania?? Hmm moze caly uklad wydechowy wymienony byl po to zeby zwiekszyc moc?

: ndz lip 09, 2006 20:59
autor: Cinek
no wiem że nie każda GTD miała wspome bo ja mam właśnie takiego bez, ale z silnikiem JR. SBki wszystkie które widziałem na razie miały wspome.poczytaj, pokombinuj i daj znać jakie efekty
aha, wspoma kompletna to koszt rzędu 300-500 zł komplet + założenie

: ndz lip 09, 2006 22:50
autor: wilk
Cinek pisze:SBki wszystkie które widziałem na razie miały wspome.
Mój nie miał :chytry: Ale już ma :bajer:

: pn lip 10, 2006 07:12
autor: Cinek
twojego nie widziałem :chytry: ale zwracam honor :pub:

: pn lip 10, 2006 08:29
autor: zaprzal
moj tez nie ma