Witam.
Dziś cały dzień z szukajką poczytałem na forum o podkręceniu turbo i dawki paliwa.
Trochę jednak jest sprzecznych opinii i nie bardzo można się zorientować jak to jest z 1.9 TD z tą pompą.
Chciałem zobaczyć jak to u mnie w praktyce wygląda. Odręciłem 4 sruby od pokrywy pompy i gdy odkładałem ostatnią, sprężyna wywaliła wszystko na wierzch. Nie wiem teraz jak miałem ustawiony tłoczek w cylinderku. W poście zaprzala wyczytałem, że rysą w lewą stronę.
Dla pewności: tzn. w stronę otworu na cylinderku?
U mnie są dwie rysy w odległosci około 1,5 mm od siebie. Myślę, że świadczy to o tym, że już ktoś tam grzebał
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Tłoczek jest walcowy (niewspółosiowy).
Pytanie: Żeby zwiększyć dawkę, to muszę lekko zeszlifować żółtą plastikową podkładkę, obrócić o 30 - 45 stopni zębaty pierścień i lekko wkręcić śrubę pod wężem, któru steruje ciśnieniem od turbo?
Czy muszę kupić tłoczek z membraną do JR? Jeśli tak, to w sklepie VW dostanę?
Teraz takie pytanie: Po co jest ta rurka, którą zaznaczyłem na drugim zdjęciu? To w zasadzie taki kapturek gumowy, po zdjęciu którego mam otwór do pompy (ok. 3mm). Jak narazie to mam z tym zagwozdkę, no bo jak ciśnienie ma poruszać membraną, to otwór zakłóca to sterowanie. Moze ktoś wie?
I jeszcze jedno. Na piewszym zdjęciu mam zaznaczoną nr-em 2 końcówkę jakby uciętą z trochę postrępionym szmacianym oplotem. Tak ma być, czy coś tam mam ucięte?
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Nr 1 to ta podkładka do zeszlifowania, by tłoczek głębiej wchodził.
Pozdrawiam