Strona 23 z 40

: sob cze 24, 2006 00:40
autor: Kapibara
zaprzal, podeslalbnys mi linki albo fotki z ta przerobka pompy i turbo ktora srobe pokrecic garu@poczta.fm

ventil, no bede grzebal ale dopiero gdzies w sierpniu narazie bujam na torun bo armia wzywa

Johny1984, ja kupilem za 80 + przesylka, ale teraz pojawily sie za 50 zl tylko z bialym podswietlaniem

: ndz cze 25, 2006 22:54
autor: szerszeniak
Johny1984 pisze:jaki koszt???
50-80 zł koleś z allegro jest z wawy wiec odbiór osobisty wchodzi w gre

: pn cze 26, 2006 17:57
autor: gniochu
Kapibara pisze:zaprzal, podeslalbnys mi linki albo fotki z ta przerobka pompy i turbo ktora srobe pokrecic garu@poczta.fm
ja tez bardzo by, prosil na maila gniochu@tlen.pl z gory dzieki.

: pn cze 26, 2006 18:20
autor: zaprzal
gniochu pisze:
Kapibara pisze:zaprzal, podeslalbnys mi linki albo fotki z ta przerobka pompy i turbo ktora srobe pokrecic garu@poczta.fm
ja tez bardzo by, prosil na maila gniochu@tlen.pl z gory dzieki.
po sesji poszukam ;) narazie we wlasnym zakresie przegladajcie to forum i linki na vwdiesel.net (oraz stare forum) - chyba lepszej skarbnicy wiedzy nie ma ;)

: pn cze 26, 2006 18:20
autor: gniochu
tylko na vwdiesel.net nie ma nic po polsku :(

: pn cze 26, 2006 19:10
autor: zaprzal
gniochu, ale jest po angielsku ;) dział IDI dotyczy naszych dieselkow

: pn cze 26, 2006 19:12
autor: gniochu
zaprzal pisze:dział IDI dotyczy naszych dieselkow
ale bnie wszytsko rozumiem po angielsku a ze slownikiem niechce mi sie siedziec :P bo translatora tez nie mam :(

: wt cze 27, 2006 22:01
autor: KondzikVW
Witam.
Dziś cały dzień z szukajką poczytałem na forum o podkręceniu turbo i dawki paliwa.
Trochę jednak jest sprzecznych opinii i nie bardzo można się zorientować jak to jest z 1.9 TD z tą pompą.
Chciałem zobaczyć jak to u mnie w praktyce wygląda. Odręciłem 4 sruby od pokrywy pompy i gdy odkładałem ostatnią, sprężyna wywaliła wszystko na wierzch. Nie wiem teraz jak miałem ustawiony tłoczek w cylinderku. W poście zaprzala wyczytałem, że rysą w lewą stronę.
Dla pewności: tzn. w stronę otworu na cylinderku?
U mnie są dwie rysy w odległosci około 1,5 mm od siebie. Myślę, że świadczy to o tym, że już ktoś tam grzebał :(
Tłoczek jest walcowy (niewspółosiowy).
Pytanie: Żeby zwiększyć dawkę, to muszę lekko zeszlifować żółtą plastikową podkładkę, obrócić o 30 - 45 stopni zębaty pierścień i lekko wkręcić śrubę pod wężem, któru steruje ciśnieniem od turbo?
Czy muszę kupić tłoczek z membraną do JR? Jeśli tak, to w sklepie VW dostanę?

Teraz takie pytanie: Po co jest ta rurka, którą zaznaczyłem na drugim zdjęciu? To w zasadzie taki kapturek gumowy, po zdjęciu którego mam otwór do pompy (ok. 3mm). Jak narazie to mam z tym zagwozdkę, no bo jak ciśnienie ma poruszać membraną, to otwór zakłóca to sterowanie. Moze ktoś wie?

I jeszcze jedno. Na piewszym zdjęciu mam zaznaczoną nr-em 2 końcówkę jakby uciętą z trochę postrępionym szmacianym oplotem. Tak ma być, czy coś tam mam ucięte? :)
Nr 1 to ta podkładka do zeszlifowania, by tłoczek głębiej wchodził.
Pozdrawiam

: wt cze 27, 2006 22:24
autor: Kapibara
zaprzal, spoko nie spieszy sie ja mam teraz poltorej meicha przerwy wiec podkrecanie dopiero od sierpnia zaczne

: wt cze 27, 2006 22:24
autor: szerszeniak
on jest pod menbraną wiec pewnie to odpowietrzenia inaczej nie pracowała by za mocn :bigok: o

: wt cze 27, 2006 22:32
autor: KondzikVW
](*,) no oczywiście - że ja tego nie zauważyłem, że jest po drugiej stronie membrany - hehe - nie wiem, czym się zasugerowałem. Dzięki.

: czw cze 29, 2006 09:39
autor: Cinek
dostrzegłem że kręcisz wysoko silnik :)
natomiast kondzikVW...nie polecam kręcić tą podkładką, bo bedzie tak że mniejsze ciśnienie da zwiększenie dawki paliwa i bedzie dymił. włóż tylko samą membranę przekręconą o kawałek i powinno być dobrze. aczkolwiek tłoczek od 1,6 byłby lepszy troszq :bigok:

: czw cze 29, 2006 12:09
autor: Trochim
ventil, i jak tam walka z pompą wtryskową od tdi?