Strona 22 z 27

: śr lip 04, 2007 09:29
autor: zaprzal
To_mas pisze:ventil, masz więcej roznych fot z tgo silnika :) ) jak tak to podeśli mi jesli mozna :D
http://www.kotinet.com/matti.farm/Audi/Moottori/ ogolnodostepne z vwdiesel.net

ale ten silnik to juz przezytek, koles cos mocniejszego buduje

: śr lip 04, 2007 09:31
autor: euglen
Hmm... Na gt17 bylo duzo więcej Nm na dole niż teraz i było dobrze. Chyba wogóle za dużo Nm... Moc na 0,9 bara 130km i ok. 300 Nm. No chyba, że mi wskaźnik boost przeklamuje, ale raczej nie. Ale podczas testów jeździlem na 1,2 bara. Więc wartości momentu i mocy były wyższe.
ventil, właśnie planuję takie coś zrobić, bo innego wyjścia nie ma.

: śr lip 04, 2007 10:41
autor: vw_vandal
euglen, jesteś nie możliwy !!!zaprzal, przestań namawiać bo co drugi TD w Polsce będzie rakietą !! Marcin trzymam kciuki !!! Jeszcze nie wrzuciłem twojej poprzedniej turbiny ale jak coś odezwę się ;)

Chłopaki a nie ma gdzieś kutych tłoków i korb do 1.6 TD??

: śr lip 04, 2007 10:53
autor: ventil
zaprzal pisze:
To_mas pisze:ventil, masz więcej roznych fot z tgo silnika :) ) jak tak to podeśli mi jesli mozna :D
http://www.kotinet.com/matti.farm/Audi/Moottori/ ogolnodostepne z vwdiesel.net

ale ten silnik to juz przezytek, koles cos mocniejszego buduje
Ty zawsze musisz mnie wyprzedzić... :chytry:

: śr lip 04, 2007 10:57
autor: To_mas
zaprzal, dzieki bardzo :D:D

dobrze ze ja tyle kasy nie mam zeby sobie VNT załozyć..... :satan:

A do jakiego cisnienia lub jakiej mocy moge w miare bezpiecznie jezdzić moim autem na codzień ?? pozostająć przy T3 ??

: śr lip 04, 2007 12:29
autor: zaprzal
A do jakiego cisnienia lub jakiej mocy moge w miare bezpiecznie jezdzić moim autem na codzień ?? pozostająć przy T3 ??
tyle ile T3 muze dmuchac na maxa to tyle dasz rade

VNT to nie tylko turbo, do duzego vnt potrzeba mocnego sprzegla (skrzynia na linki), duze przeguby, wzmocnic silnik tak jak u Euglena, odremontowac lekko (panewy, pierscienie), porzadny IC nie jakas popierdolka, dobra pompa

w sumie to da x000zl kosztow... nie kazdego stac na vnt

: śr lip 04, 2007 14:17
autor: To_mas
zaprzal, chciałbym wiedzieć tyle co Ty o dieselkach :))))
Dzieki bardzo kolejny raz :))
zaprzal pisze:w sumie to da x000zl kosztow... nie kazdego stac na vnt
no i ja zostaje przy T3 :)

[ Dodano: Sro Lip 04, 2007 14:19 ]
zaprzal pisze:tyle ile T3 muze dmuchac na maxa to tyle dasz rade
hmm :)) no pomyslimy zobaczymy :) plany są tylko kase musze zbierać:)

: śr lip 04, 2007 14:41
autor: adam16v
Masakra! Jak widze co ty tu Euglen działasz to poprostu szok! Powodzenie w kolejnych przeróbkach życzę!!

: śr lip 04, 2007 19:27
autor: Fido_dido
jA TEZ ZYCZE POWODodzenia !!!!!!!!!!!!!!!! :grin: :grin: :grin:

OGIEŃ PANOWIE

: czw lip 05, 2007 23:07
autor: euglen
Tak więc autko już jeździ :grin:
Z racji tego, że w silniku duuużo nowych części się pojawiło to wsadziłem K14 - żebym mógł spokojnie jeździć i żeby mnie nie kusiło cisnąć... :satan:

: pt lip 06, 2007 01:14
autor: To_mas
euglen pisze:wsadziłem K14
:rotfl:
zart ??:PPP bo jak nie to teraz to Ci sie musi źle jezdzić :))) Mogłeś sobie chociaz K24 zapodać :) hehe :)
Ale jestem pełen podziwu ze tak szybko doprowadziłeś autko spowrotem do uzytku :))
pełen RESPECT :D i zycze powodzenia :)

: pt lip 06, 2007 08:35
autor: vw_vandal
To_mas pisze:zart ??:PPP bo jak nie to teraz to Ci sie musi źle jezdzić )) Mogłeś sobie chociaz K24 zapodać hehe
To_mas, myśle, że ja swoim 1V z turbinką KKK 14 dałbym ci radę z palcem w nosie ;) KKK 14 do do cierania silnika jest jak znalazł !!!

euglen, mi mechanik mówił po wymianie pierścieni i panewek, że silnik się uszczelni po 2 tyś km i w tedy deptać mu mogę !!! Mi się uszczelnił po 5 tyś. a wpiz.... wstawiać mu zacząłem po wymianie oleju czyli po 7,5 tyś. Więc też tak radzę ;)

: pt lip 06, 2007 09:17
autor: zaprzal
vw_vandal pisze:KKK 14 do do cierania silnika jest jak znalazł !!!
ja bym zalozyl cos wiekszego ustawionego na maly boost zeby silniczek lepiej oddychal