Strona 22 z 52

: pn lis 19, 2007 16:55
autor: twardy
luki202, dzięki :pub:
dzisiaj już nie zdąże ale jutro pokręcę jak pogoda pozwoli :bigok:

: pn lis 19, 2007 17:57
autor: paja
twardy, myślę że ten temat bardzo Ci pomoże, a zwłaszcza pierwsze zdjęcie :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1103266#1103266

: pn lis 19, 2007 20:45
autor: twardy
paja, Wielkie dzieki nie czytałem wcześniej tego tematu :bigok:

: śr gru 26, 2007 14:57
autor: vwmkII
twardy jestem ciekaw czy dalo cos zwiekszenie dawki na seryjnej pompie w 1v moze sie pochwalisz?? :P

: pn sty 07, 2008 19:36
autor: kaban1436
a co mam zrobić jak mi przy jeździe do 120km\h pali koło 10l ON normalnie masakra i najlepsze jest to że jest mułowaty ratunku..... (AAZ)
:goof:

: wt sty 08, 2008 01:33
autor: To_mas
kaban1436 pisze:a co mam zrobić jak mi przy jeździe do 120km\h pali koło 10l ON normalnie masakra i najlepsze jest to że jest mułowaty ratunku..... (AAZ)
:goof:
po 1 sprawdzić czy nie masz wycieków
na przewodach
zbiornik
pompa wtryskowa/paliwa
przewody z pompy do wtrysków metalowe
i reszte
po 2 kiedy wymieniałeś filtra paliwa i powietrza ??
po 3 jak to sprawdzasz ze tyle pali ??

[ Dodano: Wto Sty 08, 2008 00:40 ]
a moze sie jeszcze nie dogrzewać i dlatego więcej pali czyli termostat np :)

: wt sty 08, 2008 22:50
autor: arwam
Sprawdź sobie kąt wtrysku.

Układ wydechowy

: sob sty 12, 2008 21:45
autor: piori
Witam!
U mnie właśnie żywot kończy puszka katalizatora (która już od dawna jest pusta) - przepalił się spaw przy niej i spaliny walą za silnikiem. Chciałbym tą puszkę całkowicie usunąć i przedłużyć tak rurę, aby łączyła się bezpośrednio z tłumikiem końcowym - a więc przy okazji pozbyć się także tłumika środkowego (a może i końcowego :satan: hmmm... pomyślimy).
I tu moje pytanie: w jaki sposób odłączyć rurę wydechową od turbiny przy użyciu narzędzi powszechnie używanych w każdym garażu i jak później ją założyć? Chodzi mi o to jak rozciągnąć te dwie klamry spinające wszystko do kupy...
Może to banalne pytanie, ale chciałbym zrobić to we własnym zakresie i brakuje pomysłu...

: ndz sty 13, 2008 12:59
autor: twardy
vwmkII pisze:twardy jestem ciekaw czy dalo cos zwiekszenie dawki na seryjnej pompie w 1v moze sie pochwalisz?? :P
Witam.
Sory że tak póżno odpisuje ale temat gdzieś sie schował :chytry:
Śrubke przekręciłem około 1/4 obrotu poprawa dynamiki na + i ciut wyższe ciśnienie doładowania .
Śrube na gruszce niestety urwałem :grrr: chociaż delikatnie ja kręciłem .
Ciśnienie przy 110 km/h około 0,6 bara a przy pełnym bucie 1,3 bara
czyli turbina zdrowa (mam nadzieje że tak zostanie) , niedługo chce załozyć pompe 10 mm :grin:
pozdrawiam. :wink:

: wt sty 15, 2008 19:04
autor: adam16v
vwmkII pisze: niedługo chce załozyć pompe 10 mm :grin:
A kiedy turbinę zmieniasz i na jaką, bo z pompką 10mm to z oryginalną turbiną z 1V nie poszalejesz. :bajer:

Ja jak dobrze pójdzie w ten weekend będę zakładał ze znajomym teścia gt1749. Jak operacja się powiedzie to zdam relecję.

: wt sty 15, 2008 20:11
autor: paja
twardy, sporo Ci pompuje przy 110, ja takie ciśnienie mam przy 140 tyle że to pewnie podobne obroty są :)

: wt sty 15, 2008 20:43
autor: Krzylu
mi skakalo ostanio cisnienie w SB z K24 ale juz sobie poradzilem z problemem ustawilem na 0,7bara(bylo 1.4) ciagnie tak sobie ale to nie jest to czego bym sie spodziewal na T2 jakos lepiej mi smigal moze takie odczucie i teraz niewiem czy trzeba ustawiac dawke i cisnienie od nowa moze LDA dlubnac?? co do kopcenia to jest slabiutko nawet na wysokich obrotach

: wt sty 15, 2008 22:25
autor: twardy
adam16v pisze: A kiedy turbinę zmieniasz i na jaką, bo z pompką 10mm to z oryginalną turbiną z 1V nie poszalejesz. :bajer:
wszystko wyjdzie po zmianie pompy , ale myśle że jak dam wieksza pompe to i cisnienie doładowania podskoczy a wtedy trzeba będzie naprawić zawór bo regulacji narazie nie mam chyba że odkręcę zawór bezpieczeństwa na kolektorze ,nie wiem sam . Na razie nie myśle jeszcze nad zmiana turbiny . W przyszłym tygodniu wysyłam swoja pompe do Trochima a pózniej zobaczymy.

[ Dodano: Wto Sty 15, 2008 21:30 ]
paja pisze:wardy, sporo Ci pompuje przy 110, ja takie ciśnienie mam przy 140 tyle że to pewnie podobne obroty są
zdziwiłem sie jak założyłem manometr :grin: obroty niestety nieznane - brak obrotka :P

: śr sty 16, 2008 23:55
autor: Krzylu
twardy, wymien ta k14 na cos wiekszego to zobaczysz roznice ;)