Strona 3 z 52

: pn lip 24, 2006 13:57
autor: zaprzal
adam16v pisze:w kolektorze dolotowym jest zaślepione wejście na wężyk z popby z grzybkiem. Myślałem że to tam trzeba by podłączyć,
dobrze myslales, tam sie podlaczasz

: pn lip 24, 2006 15:11
autor: adam16v
Słuchajcie, a nieda się przypadkiem przerobić mojej poppy bez grzybka na grzybkową? domontować coś itp? Bo żal mi jej śmiga jak igiełka!

: pn lip 24, 2006 16:07
autor: vw_vandal
adam16v, ja swoją sprzedałem bez grzybka za 150 zł, a kupiłem z grzybkiem za trochę więcej ale że miałem jeszcze troche free kasy dałem do regeneracji (tak dla pewności). Naprawdę warto !!! Nie chcem się rozpisywać ale mój tato ścigał się z Escortem 1.6 16V później z Vectrą 2.0 i autko daje rady no narazie kręci się do 165 km\h ale musze zaspawać ten zawór bezpieczeństwa już go skręciłem na amen dawałem podkładki skracałem śrubę i dalej się otwiera, uparty jakiś!! Ale cieszy mnie bo 2 i 3 bieg mi się wydłuzył :P teraz jak trzeba :chytry: to 110 km\h depnę.

: pn lip 24, 2006 18:59
autor: adam16v
Jaki jest koszt regeneracji takiej pompy? Widziałem na allegro pompy w stanie nieznanym, sprzedawane jako uszkoszone. warto? z jakimi kosztami się liczyć?

: pn lip 24, 2006 19:06
autor: vw_vandal
adam16v, jeżeli uszczelnianie to u nas biorą 140 zł. A jak tulejowanie i uszczelnianie 260 zł.

: pn lip 24, 2006 21:07
autor: adam16v
Czyli jednym słowem padniętej niema sensu kupować.

: wt lip 25, 2006 15:18
autor: vw_vandal
adam16v, powiem tak mi zależalo na tej pompie więc zaplaciłem ile trzeba. Musisz rozważyć za i przeciw.

: śr lip 26, 2006 22:37
autor: adam16v
No i wskaźnik turbo już zamontowany :bajer: ! sprawdzałem ciśnienie i max co daje to 0,7 bara ale tuż przed odcięciem zapłonu,. przy najwyższych obrotach raczej trzyma się 0.6bara. Czy to normalne? no a poza tym czy to nie za mało ? Poza tym na wolnych obrotach wskażnik lata mi jak szalony pomiędzy -1 a 0.1 bara. Dopiero jak zawiększe trochę obroty to się stabilizuje. sprawszałęm wszystko na szczelność, wszystkie zaciski dociągałem. Aha, myślałem o zwiększeniu nieznacznie dawki paliwa na pompie i o podniesienmiu ciśnienia do jakiś 0.9-1.0bara. tylko teraz taka sprawa. Niewiem czy i gdzie moja turbina ma zawór ten co podobnio trzeba zakręciś czy zaspawać... inaczej mówiąc jeśli mógłby ktoś mi wytłumaczyć jak zabrać się do podniesienia ciśnienia na mojej turbinie (silnik 1V).

[ Dodano: 26 Lip 2006 22:39 ]
Aha, czy po wzbogaceniu mieszanki na pompie spalanie bardzo wzrasta? teraz średnio pali mi 5- 5.5l w jeździe mieszanej.

: śr lip 26, 2006 23:08
autor: euglen
Pompa koniecznie z grzybkiem! Wtedy dopiero czuć duuużą różnicę.. :grin: poza tym jak zwiększysz dawkę to automatycznie wzrośnie ciśnienie.

[ Dodano: 26-07-2006, 23:10 ]
tomcio666 moje zdjęcia prześle Ci dopiero jutro, bo dziś brat pozyczył ode mnie laptopa a tam mam wszystkie zdjęcia :(

: śr lip 26, 2006 23:11
autor: adam16v
Na pompę narazie sie nie szarpnę a chciałbym zrobić coś miłęgo z tego co jest pod maską:D

[ Dodano: 26 Lip 2006 23:13 ]
Ciśnienie żedu 0.6 uzyskuję dopiero przy jakiś 90km/h na 3

: śr lip 26, 2006 23:29
autor: adam16v
Może to latanie wskaźnika na wolnych obrotach spowodowane jest zbyt niskimi obrotami skoro przy lekkim przyciśnięciu gazy wszystko się stabilizuje? Aha , jeszcze jedno. niemam pompy z grzybkiem więc wskaźnik podłączony jest bezpośrednio do kolektora a nie przez trójnik. może to też ma wpływ na latanie wskzówki?

: śr lip 26, 2006 23:30
autor: euglen
U mnie na 3 biegu przy 2600 obr/min. mam 0,6 bara a przy 3000 obr/min 1,0 bar :bigok: ale to właśnie jak dawkę zwiększyłem i trochę turbinkę podkręciłem...

[ Dodano: 26-07-2006, 23:32 ]
adam16v pisze:wskaźnik podłączony jest bezpośrednio do kolektora a nie przez trójnik
To nie ma wpływu na latanie wskazówki, raczej stawiałbym na nie do końca sprawny wskaźnik...