Strona 3 z 7

dziwne stare koncowki wtryskow w aaz

: czw lis 28, 2013 23:40
autor: Domismchw
no bo wlasnie cos wydawalo mi sie ze za bardzo kopci na wolnych obrotach.czyli musze ta szpilke spowrotem wkrecic tak jak bylo ? jednak montaz takiego turba wymaga sporo rzezbienia;D

dziwne stare koncowki wtryskow w aaz

: czw lis 28, 2013 23:44
autor: marcinas1983
Dokładnie... jak WG uchylone to se możesz i z wiadra lać a nie pojedzie... na necie znalazłem filmik, że wstępnie WG napinasz w ten sposób... sztangę od WG tak ustawiasz, żeby na cycek od klapki WG wchodziła bez problemów... później wkręcasz pełne 3 obroty i naciągasz na cycka od klapki WG. Wyjazd w trasę i sprawdzenie jak doładowuje, jak za mało to skracasz sztangę o dodatkowy obrót i znów próba. W pewnym momencie już nie dasz rady naciągnąć sztangi ręką i najlepiej do tego wykorzystać kompresor i dmuchnąć w gruszkę od WG żeby sztangę trochę wydłużyć. Dla poprawnego pomiaru najlepiej odłączyć MBC i ustawić doładowanie dla TDS'a 0.8 bara. Później możesz dołożyć MBC.

dziwne stare koncowki wtryskow w aaz

: czw lis 28, 2013 23:53
autor: EnejVW
ja np musiałem lekko pociągnąć gruszkę jak miałem już założoną na cycka, i dmucha 1,1czyli seria jak na TDS w automacie, także lekki naciąg zawsze musi być bo inaczej
klapka będzie chociażby lekko przepuszczać i turbo już będzie później wstawało

dziwne stare koncowki wtryskow w aaz

: czw lis 28, 2013 23:54
autor: Domismchw
rozumiem wszystko i dzieki serdeczne;)myslalem ze cos bedzie gorszego.wlasnie jak seryjnie byla nie tyknieta ta szpilka to byla ledwo cy wykrecona a ja wykrecilem ja dosc sporo dlatego taki efekt.no strasznie ciezko sie jedzie bez tubra jakbym mial z 30 kucy;DDD dzieki jeszcze raz wielkie marcinas1983 i kolega EnejVW :pub: :pub:

jutro za to sie zabiore i efektami sie podziele oby pozytywnymi;)

dziwne stare koncowki wtryskow w aaz

: pt lis 29, 2013 00:06
autor: Domismchw
a jak lepiej ustawic na samej szpilce czy z uzyciem mbc? ze ustawie zalozmy 1,1 na szpilce a reszte na mbc zalozmy do 1.5 bara? a zapomnialem dodac ze jeszcze glosniej chodzi,ryczal jak jakis benzyniak ;DD

dziwne stare koncowki wtryskow w aaz

: pt lis 29, 2013 00:19
autor: marcinas1983
Domismchw, ustaw sobie na 1.1 bara bez MBC, a później sobie kombinuj już z MBC

dziwne stare koncowki wtryskow w aaz

: pt lis 29, 2013 00:30
autor: Domismchw
oki;) jutro zaczynam zabawee;) dzieki jeszcze raz wielkie!! :pub:

dziwne stare koncowki wtryskow w aaz

: pt lis 29, 2013 20:41
autor: witboy
u mnie ogolnie sie poprawilo ale chyba k14 juz niedomaga bo w wezu od niego do kolektora juz sie zbieralo troche oleju

" onclick="window.open(this.href);return false;

tak mi kopci przy dawce hm no jakos mega mocno nie jest bo zapas na srobce od dawki jest dosc duzy z tego co patrzylem ile moge ja jeszcze wkrecic
k14 teraz pompuje niby 1.5 bar ale najpierw pieknie sie rozpedza do 1 bar potem stoi na 1 i potem znow daje az do 1,5 dziwi mnie to ;/

dziwne stare koncowki wtryskow w aaz

: pt lis 29, 2013 22:22
autor: Domismchw
panowie problem ten sam;((( skrecilem szpilke i nic dalej cisnienie nie rosnie,rozkrecilem spowrotem i tez nic, i zobaczylem czy wirnik sie kreci i kreci sie wtedy dopiero jak sciagne sztange z tego cycka.a jak zaloze sztange to sie nie kreci.i na postoju podczas gazowania zamiast cisnienie rosnac to spada do -3 na wskazniku.sciaglem calkowicie sztange i bawilem sie tym cyckiem i wirnik reaguje na ruchy.i przy dodaniu gazu w jezdzie czy postoju pojdzie troche czarnego dymu a pozniej siwy i chmura spora.wiec w czym jest problem blagam pomozcie bo sam do tego raczej nie dojde ;(




i czy ten mechanizm co zaklada sie na niego sztange(szpilke)od gory patrzac powinien byc cyckiem do gory ? tak mam a probowalem dac go nizej to nie dostanie sztanga.

powietrze z filtra ciagnie,przystawilem reka i przytrzymalem dluzej to zgasl.

wezem idacym od turba cisnienie nie rosnie tylko po dodaniu gazu tak jakby spada a jak spadaja obroty to rosnie cisnienie male w wezu.

help!!!!;)

dziwne stare koncowki wtryskow w aaz

: pt lis 29, 2013 22:36
autor: Domismchw
bo moze obracajac ja ma to jakies znaczenie.? ten kto juz montowal td04 moze wie cos na ten temat?:)Obrazek

dziwne stare koncowki wtryskow w aaz

: pt lis 29, 2013 23:38
autor: EnejVW
na zdjęciu cycek jest ustawiony tak jak powinien być czyli fabrycznie, jeżeli obróciłeś go o jakieś 180 stopni, będzie otwarte wg choćbyś jak naciągnął sztangę, to jest porostu klapka która się otwiera i zamyka, jak będzie jak na zdjęciu i sztanga będzie ją domykać to nic więcej nie może tam być zepsute

dziwne stare koncowki wtryskow w aaz

: pt lis 29, 2013 23:45
autor: Domismchw
o u mnie jest tak, zaraz filmik wrzuce z youtuba bo sie laduje.a jezeli wirnik bylby zatarty to by wogole nie chodzil?nie bylo by reakcji na ruch klapka? bo domknalem klapke ii przestal sie krecic a jak odemknalem to zaczal sie krecic. no i wlasnie nie wiem czy u mnie takiego bledu nie ma czy nie jest to obrocone. a jezeli to nie to to ja nie wiem,arwam pisal o uchylonym WG???

dziwne stare koncowki wtryskow w aaz

: sob lis 30, 2013 00:17
autor: marcinas1983
Domismchw, widzisz... i już coś wiemy piszesz...
Domismchw pisze:bo domknalem klapke ii przestal sie krecic a jak odemknalem to zaczal sie krecic
czyli masz odwrotnie tą klapkę... bo powinno być tak... domknięta to wirnik się kręci... otwarta to wirnik stoi w miejscu :grin: .

dziwne stare koncowki wtryskow w aaz

: sob lis 30, 2013 00:21
autor: arwam
daj filmik. i mam pytanie czy spalin nie czuć tak jakby topioną, smołą. kolor dymu? coś pomiędzy białym a nie bieskim?