Strona 3 z 10

WG czy VNT

: wt wrz 18, 2012 09:16
autor: arwam
TDiesel power pisze:Ja myślę o tdi ale z głowicą z td,
:panna: :panna: :panna: :panna: :panna:

albo TDI albo TD. jednego z drugim nie pogodzisz, bo jak założysz tłoki od TDI i głowicę od TD stopień sprężania spadnie tak bardzo że to nie będzie miało prawa prawidłowo pracować...

WG czy VNT

: wt wrz 18, 2012 11:07
autor: EnejVW
czyli zostaje tylko korby i wał z tdi do aaz?

WG czy VNT

: wt wrz 18, 2012 13:06
autor: marcinas1983
TDiesel power pisze:bo jeszcze nie widziałem żeby ktoś jeździł mtdi jak tdi.
chce się powiedzieć, że mało widziałeś... da się jeździć m-tdi jak TDI a nawet kręcić silnik do 5 tys obr/min i to nie na postoju a podczas jazdy :helm: .

WG czy VNT

: wt wrz 18, 2012 13:29
autor: EnejVW
to że się da to wiem, nawet 1.6 na t3

WG czy VNT

: wt wrz 18, 2012 13:34
autor: marcinas1983
Jak już pisałem w innych tematach moje k24 umiera i też mam taki dylemat czy vnt czy WG i też stoję przed wyborem TD04 czy GT20... ale to dopiero jak zima przyjdzie będę rozmyślał co lepiej założyć. Przypuszczalnie kupie turbinę do regeneracji i będzie regenerowana bo to lepsze rozwiązanie niż kupować turbo za 700-800zł regenerowane w "profesjonalnych" warsztatach i zaraz się rozpadnie :panna: .

WG czy VNT

: wt wrz 18, 2012 14:11
autor: EnejVW
Ja już zamówiłem tdo4 tylko teraz okazało się że nie bardzo jest to do czego założyć.

WG czy VNT

: wt wrz 18, 2012 16:22
autor: biznes88
TDiesel power, ok rozumiem... ale szczerze powiem ci ze nie bardzo sie oplaca 1.6td kupowac, podobna kase dasz za blok tdi lub sdi i robisz MTDIka. Malo pali, brak problemow z zapalaniem, lesza kultura pracy :hmm: . Fakt jesli bys chcial mocno tuningowac to jest to drozszy zabieg niz TD bo musisz kupic wtryski ktore tanie nie sa, fajna pompke, suszarke (choc ten tds pewnie by tu ladnie pasowal :)), moze lepsze sprzeglo i dluga skrzynie.

WG czy VNT

: wt wrz 18, 2012 16:26
autor: EnejVW
mam już pompę 12, tds idzie(miejmy nadzieję że przyjdzie dobry) skrzynia asd i sprzęgło 215 z 1z, brakuje motora:)

WG czy VNT

: wt wrz 18, 2012 17:14
autor: marcinas1983
TDiesel power pisze:sprzęgło 215 z 1z
to nie jest sprzęgło od 1z... 1z ma 228mm

WG czy VNT

: wt wrz 18, 2012 19:09
autor: arwam
najpierw sie zdecyduj co chcesz założyć a potem się zobaczy... :chytry: :chytry:

WG czy VNT

: wt wrz 18, 2012 20:31
autor: biznes88
TDiesel power, sprzeglo masz z jakiegos AAZta chyba :jezor: Pompa robi wrazenie hehe a z czego ja masz? czy jakis skladak? jesli tak to jaki z czego (jesli to nie tajemnica) :bajer:

WG czy VNT

: wt wrz 18, 2012 20:59
autor: EnejVW
Tajemnica, a tak na poważnie to głowiczka z jakiegoś tam lt, pompa z 1.6 gov timing itp. made in trochim.

A może mi ktoś powiedzieć skąd dorwać końcówki wtrysków z merca, interesuje mnie tylko bosch. Najlepiej z jakiegoś sklepu internetowego.

WG czy VNT

: wt wrz 18, 2012 21:07
autor: marcinas1983
TDiesel power, odpuść sobie te merce... każdy je kupuje a nie są tego warte... zakładaj końcówki od SB'ka. Tłoczki 12mm były też w niektórych pompach z ducato, z LT'ka na bezpośrednim wtrysku 2.8 TDI ( co ciekawe fabryczny m-tdi od VW )

WG czy VNT

: wt wrz 18, 2012 21:17
autor: biznes88
TDiesel power, Marcinas1983 ma racje nie baw sie w merca! SB lub ewentualnie JR. Ale nie kupuj dopoki nie bedziesz mial bloku. bo jak kupisz tdi to :ass: z nich :) Apropo pompy jesli masz 12mm na pompie z 1.6td (a tam jest cienki walek 17mm) to nic jej nie bedzie? ;/ tzn czy sie nie "ukreci"