Podrasować 1.6 TD 1V
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 35
- Rejestracja: czw lis 26, 2009 21:05
- Lokalizacja: stare pole
Re: Podrasować 1.6 TD 1V
moze dlatego ze 1V ma 60km a jr 70km proste zmien pompe wtryskową i wywal katalizatorvw_vandal pisze:Witam! Niedługo mój tatulek będzie miał urodziny i chciałbym mu podgręcić jego dwójeczke ma 1.6 TD 1V. Autko zadbane zero wycieków, zmiana oleju co 7500 tyś. Lubi nieraz pościgać się, najczęściej z Oplami (niewiem dla czego ). Ja mam JR i gubię ojczulka na 3 biegu. U niego wydaje mi się że na początku jak wcisne gaz np na 2 to szybciej się buja ale dochodzi do 55 km\h (ja swoim i 70 cisne jak potrzeba)i jakby tracił moc nie wiem uchodzi powietrze z turbiny) i trzeba wbijać 3. Co by tu zrobić żeby zrobić z tego rakietę.
-
- Nowicjusz
- Posty: 35
- Rejestracja: czw lis 26, 2009 21:05
- Lokalizacja: stare pole
Podrasować 1.6 TD 1V
Witam wszystkich.Mam jedno pytanie Jesli do silnika 1V zamontuje tylko turbine od JR czy to cos zmieni??
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Podrasować 1.6 TD 1V
Nie zmieni na lepsze,wręcz na gorsze,bo to większa suszarka i będzie później zaczynała dmuchać.andMK2 pisze:Jesli do silnika 1V zamontuje tylko turbine od JR czy to cos zmieni??
Czytaj viewtopic.php?f=176&t=213729" onclick="window.open(this.href);return false;
Podrasować 1.6 TD 1V
Witam Michal.Czytam twoje posty juz od dluzszego czasu i jestes bardzo obeznany w temacie podrasowania 1V.Kupilem golfa 2 z niemiec za 2500 e.Golf jest nowy z przebiegiem 99000 km.Ale co z tego jak nie jedzie.Chcialbym konkretnie podejsc do tematu by zwiekszyc moc chociaz o ta do 70 km.Zadnego interkulera.Pompa wtztskowa jest orginalna i z mozliwoscia zwiekszenia dawki paliwa.Turbine moge kupic JR prawie nowa bo 85000 km.Jak pisales trzeba zmienic tez pompe,tylko nie wiem jaki to numer jest i jak wyglada i rozni sie od mojej.Jesli to juz bede mial to jak to wszystko pospinac by nie przedobrzyc.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 730
- Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
- Lokalizacja: Myślenice
- Kontakt:
Podrasować 1.6 TD 1V
Przejdź do działu Speed -> TD i tam znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania. Turbo z JR sobie odpuść, na początek podkręć dawkę w pompie co masz i na pewno 70 km zrobisz.
Podrasować 1.6 TD 1V
Mam pytanie do was panowie.Chce kupic pompe azz i zalozyc ja do 1v.Czy ta zmiana wiaze sie z przerobkami,czy wystarczy tylko zmiana pompy i co tym osiagne.Z GORY DZIEKI:
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 730
- Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
- Lokalizacja: Myślenice
- Kontakt:
Podrasować 1.6 TD 1V
Pompa nie pasuje tak "idealnie" trzeba wyciąć otwór w obudowie rozrządu i zmienić koło pompy. Polecam poszukać pompy z LDA z zawartością, bo wiele jest wykastrowanych.
Podrasować 1.6 TD 1V
Wlasnie.Znalazlam taka pompe w niemczech z LDA ale nie wiem jak co sie ma do czego.Najlepiej by nie wiazalo sie to z przerobkami.Rozumiem,ze kolo pompy moge zostawic od tej z 1v??.Napisz prosze co tym osiagne jesli zmienie pompe na ta aaz.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 730
- Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
- Lokalizacja: Myślenice
- Kontakt:
Podrasować 1.6 TD 1V
Szczerze mówiąc to już nie pamiętam dokładnie, najlepiej wziąć pompę z kołem. Ale tak naprawdę najlepszym wyjściem jest szukanie pompy od SB. Będzie pasowała bez przeróbek i na 100% ma działające LDA. A paliwa od razu na 80 koni.
Podrasować 1.6 TD 1V
Rozumiem.A mozesz mi powiedziec jak bede wiedziala,ze to pompa od sb.Ma oznaczenie,ktore wyroznia ta pompe od jr??I jeszcze jedno pytanie mam.Jesli juz bede miala ta pompe od sb,czy musze cos jeszcze zmieniac,czy juz nic.Chodzi mi o weze podcisnienia,albo dawka paliwa.Bo silnik ktory mam to 1v .
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Podrasować 1.6 TD 1V
Pompa z AAZ,jest zdecydowanie lepszym rozwiązaniem,ale musi być sprzed 95r. Rozróżnić ją można od nowszej po fasolkowatych otworach na śruby mocujące do wspornika. Nie ma też tego chorego bimetalu z tyłu,tylko stary przyspieszacz kąta wtrysku na linkę.Q_mac pisze:Ale tak naprawdę najlepszym wyjściem jest szukanie pompy od SB
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości