Strona 3 z 10

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

: pt lip 08, 2011 13:29
autor: BENITO
Mówiłem o passacie, lepiej przeszczepić z passata sprzęgło i skrzynię ze względu na mody.

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

: pt lip 08, 2011 13:46
autor: arwam
BENITO, AAZ i SB mają takie same sprzęgła a co do mechanizmy wysprzęglania to można zamiast hydro założyć mechan9iczny na linkę

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

: pt lip 08, 2011 14:24
autor: LeadPCT-V.A.G
arwam, a jak tego dokonać ?? jest jakaś fotoporada na forum ? bo przez wyszukiwarkę nie mogę się połapać o co tam chodzi i co ona mi tam wyszukuje ;P;P

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

: pt lip 08, 2011 14:38
autor: Michał_1977
Po co Ci porada?
Przeszczepiasz to co Ci wcześniej napisałem i szlus :bigok:

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

: pt lip 08, 2011 14:39
autor: BENITO
arwam, poczytaj wcześniej, AAZ w passacie ma większe sprzęgło 215mm. Więc gdyby LeadPCT-V.A.G, znalazł dawcę z passata razem ze skrzynią to z pewnością więcej to sprzęgło wytrzyma niż to z golfa.

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

: pt lip 08, 2011 15:10
autor: LeadPCT-V.A.G
BENITO, ale czy wytrzyma moc ok 130KM ??
Michał_1977, a nie lepiej przerobić na linkę ? przecież tak też działa

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

: pt lip 08, 2011 19:13
autor: BENITO
LeadPCT-V.A.G, spokojnie wytrzyma a na pewno pochodzi dłużej niż 210 z SB/JR.

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

: pt lip 08, 2011 19:16
autor: arwam
BENI
BENITO pisze:arwam, poczytaj wcześniej, AAZ w passacie ma większe sprzęgło 215mm. Więc gdyby LeadPCT-V.A.G, znalazł dawcę z passata razem ze skrzynią to z pewnością więcej to sprzęgło wytrzyma niż to z golfa.



jeśli jest w passacie B3 lub B4 to wtedy masz 215 mm i sporo mocniejszy docisk. jak masz w golfie lub np w seacie masz skrzynię 020 i sprzegło 210mm.
do skrzyń 020 nie stosowano wiekszych sprzęgieł ale za to można w łatwy sposób wzmocnić takie sprzęgło

LeadPCT-V.A.G pisze:arwam, a jak tego dokonać ?? jest jakaś fotoporada na forum ? bo przez wyszukiwarkę nie mogę się połapać o co tam chodzi i co ona mi tam wyszukuje ;P;P



u mnie w temacie znajdzesz wszystko a czego nie znajdziesz u mnie to znajdziesz i Michała :)


i jeśli szukasz sprzętu do sprintów to szukaj krótszych skrzyń np pd passata z silnikiem SB. a jeśli robisz często trasy to skrzynia od TDI ale wtedy sporo tracisz w sprincie

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

: pt lip 08, 2011 19:53
autor: LeadPCT-V.A.G
hmmmm co do tras zdażają się tzn będą zdażać , zloty , wypady do miast w pobliżu , to odwiedzić teściów itp , więc potrzebowałbym raczej skrzynie dłuższą ale które zbytnio nie zamuli mi drzemiącej mocy ;)

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

: pt lip 08, 2011 20:03
autor: BENITO
arwam, skrzynia z passata AAZ na pierwszych 3 biegach jest bardzo krótka, za to czwórka i piątka umożliwia rozwinięcie większej prędkości niż 4t z SB-ka

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

: pt lip 08, 2011 20:05
autor: LeadPCT-V.A.G
oooo i to już jest jakaś opcja lepsza ;) tylko jak to będzie wyglądać z montażem w MK2 i jak dokładnie ze sprzęgłem ? seryjne ogarnie się ? czy pójdzie do piachu ?

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

: pt lip 08, 2011 20:07
autor: BENITO
No taka skrzynia jest na hydro, więc potrzebujesz cały zestaw z serwem, wysprzęglikiem i pedałami

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

: pt lip 08, 2011 20:08
autor: LeadPCT-V.A.G
a nie idzie przerobić na linkę ??

[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI

: pt lip 08, 2011 21:28
autor: arwam
nie trzeba przerabiać nic na linkę kupujesz wyprzęgnik mechaniczny na linkę i samą linkę. wszystko wtedy pasi. co do sprzęgła 215mm to już jest dobra opcja zawsze można założyć sprzęgło od 1Z'a a to spokojnie utrzyma 360Nm