Większe wtryski do AAZ

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Mr.Mclaren
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt lip 28, 2009 18:20
Lokalizacja: Pieszyce / Fuerth
Kontakt:

Post autor: Mr.Mclaren » czw mar 04, 2010 09:37

Odświeżę temat,
mam AAZ-a z 9/93 roku (intercooler, pompa z boostpin-em)
wiem ze do 10/93 montowane były fabrycznie wtryski jedno-sprężynowe, a po 10/93 tzw długie 150Bar (028130201b)
z tego co znalazłem to te drugie noszą nazwę dwu-sprężynowe, i charakteryzować się mają cichszą pracą silnika.
Kupiłem końcówki Boscha DNOSD274 0434250139 przewidziane do silnika SB, mam wtryski jednego i drugiego typu i zastanawiam się w które obudowy zamontować te nowe końcówki? co mi polecacie?
Maciej



Bryksio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: ndz gru 13, 2009 20:53
Lokalizacja: kujwasko-pomorskie

Post autor: Bryksio » czw mar 04, 2010 11:55

Witaj....mam pytanko (jesli moge)....co wszystko zrobiles by uzyskac taka moc w swoim AAZ-cie? Ja mam rowniez AAZ w kombi i jest mi troche za slaby. Za podpowiedz i szczera rade z gory serdecznie dziekuje.



Awatar użytkownika
Balugass
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: sob sty 05, 2008 18:53
Lokalizacja: giżycko/olsztyn
Kontakt:

Post autor: Balugass » czw mar 04, 2010 17:26

Bryksiopoczytaj na forum jest tego masa :bigok: wpisz np w wyszukiwarke LDA lub boostpin i masz lektura na 2 dni co najmniej :bigok:


mój były variancik ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214025

Awatar użytkownika
grzesiek1524
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 364
Rejestracja: śr mar 03, 2010 00:26
Lokalizacja: cieloszka
Kontakt:

Post autor: grzesiek1524 » sob mar 27, 2010 21:17

Witam! Chcę odświeżyć temat bo szukam i szukam i nie mogę znaleść nigdzie odpowiedzi na moje pytanie. Kupiłem właśnie pompę z grzybkiem, od 1.6 TD z intercoolerem i chcę się dowiedzieć czy trzeba koniecznie wymieniać wtryski od tamtego silnika czy mogą być te moje z 1.6 TD 1V do którego chce właśnie zamontować te pompe.


viewtopic.php?f=87&t=382112&start=14" onclick="window.open(this.href);return false;

arwam

Post autor: arwam » sob mar 27, 2010 22:09

grzesiek1524,

mogę byćte co masz choć gdybym ten silnik robił ja i dla Siebie to bym je zmienił.



Awatar użytkownika
grzesiek1524
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 364
Rejestracja: śr mar 03, 2010 00:26
Lokalizacja: cieloszka
Kontakt:

Post autor: grzesiek1524 » sob mar 27, 2010 22:16

no tak się właśnie zastanawiam bo wykręciełm od gostka 3 wtryski i 4 nie mogłem strasznie zapieczony musiał być jeden klucz pękł a drugi się rozgął :grin: I jeszcze jedno czy jak bym zostawił te wtryski od 1v to jak założe pompe z grzybkiem i dam intercooler to ile mogę z niego wycisnąć kucyków??


viewtopic.php?f=87&t=382112&start=14" onclick="window.open(this.href);return false;

arwam

Post autor: arwam » sob mar 27, 2010 23:03

grzesiek1524, użyj dobrego odrdzeiwacza ewentualnie nawet octu i powinien pujść.
i nie kukuj kluczy na bazarze bo to sie może źle skończyć



Awatar użytkownika
denu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: wt lip 03, 2007 12:08
Lokalizacja: Wrocław

WIĘKSZE WTRYSKI do AAZ

Post autor: denu » ndz gru 19, 2010 16:12

Byłem wczoraj u mechanika i powiedział że wtryski się kończą (strasznie dymi na biało zaraz po odpaleniu bez przyspieszacza) - czy to słuszna diagnoza?
Jeśli tak to pomyślałem że skoro i tak muszę coś z tym zrobić, to może wymienić końcówki wtrysków na jakieś wydajniejsze. Z jakiego silnika (lub o jakim symbolu) najlepiej jest kupić końcówki żeby podeszły do AAZ''ta bez rzeźby i przy okazji żeby nie uszkodziły pompy lub głowicy? Pompę mam seryjną ze zwiększoną dawką paliwa, przy ciśnieniu max. 1,1 bar nie dymi na czarno.


Obrazek
mk3: Obrazek a3: Obrazek

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

WIĘKSZE WTRYSKI do AAZ

Post autor: munior » ndz gru 19, 2010 16:26

denu pisze:Byłem wczoraj u mechanika i powiedział że wtryski się kończą (strasznie dymi na biało zaraz po odpaleniu bez przyspieszacza) - czy to słuszna diagnoza?
:bajer: A z przyspieszaczem mniej dymi ? Akurat biały dym nie za bardzo pasuje do lejących wtrysków :chytry: A zamiast wtrysków wymień sobie boost pina w pompie ,skoro masz seryjną .Na pewno efekt będzie lepszy


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

WIĘKSZE WTRYSKI do AAZ

Post autor: Michał_1977 » ndz gru 19, 2010 16:38

denu,
Obrazek
denu pisze:Byłem wczoraj u mechanika i powiedział że wtryski się kończą
Jemu olej w głowie się skończył... :rotfl:
denu pisze:Pompę mam seryjną ze zwiększoną dawką paliwa, przy ciśnieniu max. 1,1 bar nie dymi na czarno.
Więc o czym mowa? :bigok:

Jeżeli będziesz kiedyś zmieniał,to załóż DNO SD 265 (Mercedes)-wydajne i ciche.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

WIĘKSZE WTRYSKI do AAZ

Post autor: arwam » ndz gru 19, 2010 17:06

Michał_1977 pisze:Jemu olej w głowie się skończył... :rotfl:

to było dobre :rotfl:

co do białego dymu jeśli czuć w nim olej to turbo sprawdź i u pompiarza kąt wtrysku. jak masz pompę seryjną to na ZEGAR!!! nie na słuch.
ale najprawdopodobniej to tak jak wszyscy piszą że to tylko para w spalinach



Awatar użytkownika
Orzeł_01
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: sob sie 07, 2010 11:12
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

WIĘKSZE WTRYSKI do AAZ

Post autor: Orzeł_01 » ndz gru 19, 2010 19:11

Panowie mam zamiar zmienić rozpylacze wtrysków w swoim 1.6TD JR, na SB-kowe. Poprzedni właściciel wsadził rozpylacze z 1V. Mam pytanie, jakiej marki rozpylacze polecacie, oprócz BOSCH?
W IC mają na stanie tylko MONARK,ale nie znam marki :kac:

Pozdrawiam


Golf mk2 "PANZERWAGEN" Off-Road Swap SYNCRO - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p6148733" onclick="window.open(this.href);return false;.
Audi 80 B4 1,9 M-TDI 1Z

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

WIĘKSZE WTRYSKI do AAZ

Post autor: Michał_1977 » ndz gru 19, 2010 20:12

Orzeł_01 pisze:MONARK,
Dobra i powszechnie chwalona marka,ale raz miałem ich wtryski wykonane w chinach...Boże zlituj się...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
karol8114
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 796
Rejestracja: sob lip 17, 2010 19:37
Kontakt:

WIĘKSZE WTRYSKI do AAZ

Post autor: karol8114 » ndz gru 19, 2010 20:19

Michał_1977 pisze:Jeżeli będziesz kiedyś zmieniał,to załóż DNO SD 265 (Mercedes)-wydajne i ciche.
Michał czy te wtryski były montowane np. w Mercedesie 123 , 2,0D ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości